Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun koira ei tykkää uudesta miehestä

Vierailija
17.09.2025 |

Okei otsikko on vähän raflaava, mutta minua on alkanut epäilyttää uusi mies keneen olen tutustunut sillä koirani suhtautuu tähän epäluuloisesti. Normaalisti koirani tervehtii ilolla kaikki, kiertää kerjäämässä rapsutuksia ja yrittää saada kaikki leikkimään kanssaan, mutta tätä miestä välttelee. Olenko ihan hullu kun alan pohtia että miehessä on oltava jotain pielessä? Että koira vaistoaa jotain mitä minä en? Miten sinä suhtautuisit?

N26

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kerran pelännyr ja inhonnut yksi koira, ei koskaan selvinnyt miksi. Mikään muu koira ei ole noin toiminut, kyräili ja murahteli, ja itse olen siis tosi koirarakas. 

Antaisin painoarvoa, mutta katsoisin hommaa hetken.

Vierailija
22/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies jännittää koiran seurassa. Koirat vihaavat sellaista.

Itse pelkään koiria, ja vaikka miten yritän olla näyttämättä sitä koirille, ne vaistoavat sen kilometrin päästä. Muita tervehtivät aina innolla, minua kyräilevät kauempaa kuin jotain murhamiestä (/-naista).

En ole paha ihminen. Älä ap kuvittele koirallasi olevan jotain yliluonnollisia kykyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota koirasi reaktio tosissasi äläkä heittäydy heti uuden miehen "vietäväksi". Ei sinun tarvitse miestä lempatakaan vielä tässä vaiheessa mutta tarkkaile miehen käytöstä ja mahdollisia varoitusmerkkejä. Ja pidä koira mukana silloin, kun mies tulee tapaamaan sinua tai menet tapaamaan häntä. 

Naapurin edesmennyt koira oli äärimmäisen ihmisrakas kyläluuta, muisti jokaisen joskus tapaamansa ihmisen ja oli aina kerjäämässä rapsutuksia niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin. Erääseen samassa naapurustossa asuvaan mieheen koira kuitenkin suhtautui karsaasti. Haukkui aina äreästi miehen nähdessään eikä koskaan pyrkinyt tämän lähelle. Mies on tunnettu siitä, että alkaa helposti roikkua ihmisissä, sekaantuu muiden töihin ja alkaa päällepäsmäröidä, on tungetteleva varsinkin itseään nuorempia naisia kohtaan ja muutenkin hänen ymmärryksessään ja todellisuudentajussaan on selvästi jotain häikkää. Haluaa esiintyä avuliaana mutta

Mun koirat reagoi samalla tavalla yhteen äijään, joka muutti naapuriin. Se änkesi kutsumatta pihallemme ollessamme pihalla. Ja tosissaan se äijä tuli "piällysmiäheksi" toljottamaan ja "neuvomaan" miten mikin piha-askare tulee tehdä.

Se tyyppi osoittautui väkivaltarikolliseksi.

Vierailija
24/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota karhu lemmikiksi. On kuulemma turvallisempi vaihtoehto kuin mies.

Vierailija
25/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkään koiria, ja vaikka miten yritän olla näyttämättä sitä koirille, ne vaistoavat sen kilometrin päästä. Muita tervehtivät aina innolla, minua kyräilevät kauempaa kuin jotain murhamiestä (/-naista).

En ole paha ihminen. Älä ap kuvittele koirallasi olevan jotain yliluonnollisia kykyjä.

Ei ne ole yliluonnollisia kykyjä. Ne on kykyä lukea ihmisen käytöstä ja haistaa feromoneja.

Vierailija
26/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole yliluonnollisia kykyjä. Ne on kykyä lukea ihmisen käytöstä ja haistaa feromoneja.

Totta, mutta mitään pahuutta ei koira voi kenestäkään haistaa. Sitä tarkoitin.

Vierailija
27/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin koiraa. Koira todennäköisesti vaistoaa pahuuden miehestä. Minulle kävi aikoinaan samalla tavalla, mutta en uskonut koiraa ja lopputulos oli kaksi katkennutta kylkiluuta ja lukuisia pienempiä pahoinpitelyitä. Usko koiraasi.

Syitä voi olla niin monia. Mies voi pelätä koiraa, muttei uskalla sanoa sitä. Koira haistaa sen. Miehellä voi myös olla jokin sairaus, josta ei itsekään tiedä, mutta koira haistaa sen. Sen lisäksi koira voi olla mustasukkainen. Mies voi tuoksua jollekin, mitä koira välttelee tai kokee vierasksi, esim. kissat tai jotkut kemikaalit,autoöljyt, home yms.

Vierailija
28/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nauraa, mutta itse uskon, että eläimet vaistoavat henkimaailman juttuja ihmistä moninverroin paremmin. Kuten ne vaistoavat tsunamit ym. luonnonkatastrofit. Koirat reagoivat etenkin pahuuden läsnäoloon poikkeavasti. Eipä muuten naurata enää, jos näiden asioiden kanssa joutuu tekemisiin.

Mikä on oma tunteesi miehestä? Tuliko aluksi poikkeava häivähdys epäilyttävyydestä? Ihmisen järki on taipuvainen selittelemään tämän alkukantaisen, tunneperäisen varoituksen pois. Etenkin kun ihastus syvenee. Silloin on ystävienkin tarkkanäköisyydelle kuuro. Onko mies mahdollisesti harjoittanut esim. okkultismia?

Vierailija
29/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu - Koirani ei tykkää miesystävästäni | Aihe vapaa | Vauva https://share.google/SAvLFz6RvY9V6VaPh

Vierailija
30/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota eläimen vaistoon, koira tietää. En ole ikinä kuullut tapauksesta jossa lemmikki olisi ollut väärässä. Sen sijaan olen kuullut useamman henkilön toteavan että olisi pitänyt uskoa kissaa/koiraa. 

Vierailija
31/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kerran pelännyr ja inhonnut yksi koira, ei koskaan selvinnyt miksi. Mikään muu koira ei ole noin toiminut, kyräili ja murahteli, ja itse olen siis tosi koirarakas. 

Koiran omistajan asenne, epäluuloisuus, ennakkoluuloisuus, inho tai vaikka jännittäminen voi heijastua koiraan. Koiran käytös kertookin siis eniten omistajan tunteista.

Vierailija
32/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira 🐶 piikille!

Jaha, ap:n miesystävä löysi palstan.

Vierailija
33/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nauraa, mutta itse uskon, että eläimet vaistoavat henkimaailman juttuja ihmistä moninverroin paremmin. Kuten ne vaistoavat tsunamit ym. luonnonkatastrofit. Koirat reagoivat etenkin pahuuden läsnäoloon poikkeavasti. Eipä muuten naurata enää, jos näiden asioiden kanssa joutuu tekemisiin.

Mikä on oma tunteesi miehestä? Tuliko aluksi poikkeava häivähdys epäilyttävyydestä? Ihmisen järki on taipuvainen selittelemään tämän alkukantaisen, tunneperäisen varoituksen pois. Etenkin kun ihastus syvenee. Silloin on ystävienkin tarkkanäköisyydelle kuuro. Onko mies mahdollisesti harjoittanut esim. okkultismia?

Entä pahan ihmisen huonotapainen koira? Se todennäköisesti reagoi hyviin henkiin agressiivisesti.

Myös jos on raskaana, koira voi haistaa sen ja reagoida oudosti, esim. jos kyseessä on kehityshäiriöinen,sairas sikiö.

Jos henkilö käyttää valerianaa, siihenkin koira voi reagoida oudosti.

Vierailija
34/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran omistajan asenne, epäluuloisuus, ennakkoluuloisuus, inho tai vaikka jännittäminen voi heijastua koiraan. Koiran käytös kertookin siis eniten omistajan tunteista.

Ei minulla ollut ennakkoluuloja eikä inhoa mennessäni tapaamaan miestä, koska kutsui käymään. Mun koirat kyllä huomasi miehessä heti outoa.

Niin, että älä yritä syöttää palturia.

Vierailija
35/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota koiraan. Se näkee ja haistaa sellaista mitä sinä et. Mies ei ole ok, jos koira ei hänestä pidä.

Vierailija
36/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä ja siihen aikaan minulla oli kolme eri koiraa säännöllisesti hoidossa, eri aikoihin. Kaikki koirat käyttäytyivät oudosti miehen lähellä: yksi kulki kumarassa ns alistuneena ja seurasi minua joka paikkaan, toinen alkoi vahtia minua eikä ottanut kontaktia mieheen vaikka oli yleensä todella avoin ihmisiä kohtaan (nykyään terapiakoira) ja kolmas duracell moottorilla varustettu tapaus jähmettyi paikoilleen ja korvat oli aina luimussa miehen lähellä. Koirat alkoivat käyttäytyä taas normaalisti, kun mies oli ollut poissa asunnolta pari tuntia. Miehen lähtiessä kaikki tulivat luokseni hakemaan rapsutuksia häntä heiluen. Kyseinen mies ei ollut koskaan koirien kanssa yksin eli olin aina paikalla.

Mies on sittemmin tuomittu raiskauksista ja pahoinpitelystä, jotka kohdistuivat tapailukumppaniin. Tämä selvisi minulle pari vuotta tapailusuhteen päätyttyä. Shokki oli myös se, että yksi raiskaus oli tapahtunut tapailusuhteemme aikana.

Nykyään minulla on oma koira ja luotan koiran vaistoon mitä treffikumppaneihin tulee.

Vierailija
37/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIes saattaa jännittää muutakin. Koira vaistoaa senkin. Mä en ottaisi tuollaista miestä, joka on koiran mielestä epäilyttävä. Koira tietää.

Vierailija
38/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIes saattaa jännittää muutakin. Koira vaistoaa senkin. Mä en ottaisi tuollaista miestä, joka on koiran mielestä epäilyttävä. Koira tietää.

Onko jännittäminen uuden tapailukumppanin seurassa huono asia? Minusta se on viehättävää.

Vierailija
39/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin koiraa. Koira todennäköisesti vaistoaa pahuuden miehestä. Minulle kävi aikoinaan samalla tavalla, mutta en uskonut koiraa ja lopputulos oli kaksi katkennutta kylkiluuta ja lukuisia pienempiä pahoinpitelyitä. Usko koiraasi.

Juu, kyllä, näissä viime aikaisissakin koirahyökkäyksissä ja niissäkin tapauksissa, joissa koirat ovat vaikkapa repineet pikkuvauvoja kappaleiksi, ne koirat ovat varmastikin aistineet sen ihmisen pahuuden ja tehneet suurta uljasta työtä oikeuden puolesta.

...ttu te olette sekaisin.

Vierailija
40/136 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirathan vaistoaa ihmisistä sen, kuka on hyvissä tarkoituksissa ja kuka on pahoissa tarkoituksissa.

Ne haistaa feromoneista.

Tälläinen huuhaa viesti on saanut yläpeukkuja enemmän kuin alapeukkuja. Ihmisten tyhmyys on uskomatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme