Uskotteko siihen että meillä kaikilla on oma paikkamme tässä maailmassa?
Meillä jokaisella on oma tarinamme jotka ovat yhtä tärkeitä.
Kommentit (13)
Se paikka voi olla myös ulkopuolella.
Niin pitäisi olla. Liikaa pidämme yhdentekevänä kun meillä on liian kiire jatkuvasti.
Jokainen ihminen on tärkeä itselleen. Miten kukakin asettuu maailmankaikkeuteen, niin osuus on pienempi kuin hiekanjyvä.
Kaikillahan nyt on oma tarina, joka on itselle ja ehkä muutamalle muulle tärkeä. Mutta niitä paikkoja maailmassa on tässä nykyajan tuolileikissä yhä vähemmän ja yhä harvemmalle.
Minun paikkani on tässä. Olen tässä. Tunnen myös olevani tässä ja identifioidun tähän paikkaan.
En ole koskaan paikassa, vaan paikka on aina minussa.
En. Tuollainen "tarkoitus" tarkoittaisi että on joku jumala tai vastaava, joka säätää kullekin tietyn roolin. En usko sellaiseen, vaan ihan sattumaan. Esim. itse olen aika tarkoitukseton tyyppi täällä palloilemassa. En ole hyvä missään, en ole edes miellyttävä ihminen joten mulla ei ole yhtään läheistä ihmistäkään joille olisin tärkeä, maailma ei menetä yhtään mitään kun täältä kuolen pois.
Vierailija kirjoitti:
Kaikillahan nyt on oma tarina, joka on itselle ja ehkä muutamalle muulle tärkeä. Mutta niitä paikkoja maailmassa on tässä nykyajan tuolileikissä yhä vähemmän ja yhä harvemmalle.
Uskon siihen että pahaaoloa kuullessa somessa ihmiset huutavat: antakaa rakkautta ja armoa!
En usko.