Päiväkotisijaisuuksia haetaan tunnin varoajalla
Miten ne kuvittelee, että ehdin syödä aamupalan ja etsiä kartasta päiväkodin? En voi ottaa noita sijaisuuksia vastaan
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei ole pakko ottaa vastaan jos päivystyksestä ei makseta. Stockka teki kans samaa mutta ei maksanut ylityökorvauksia koska ne olivat "lisätyötä". Taksiakaan ei maksanut eli jos bussi ei vielä aamusta mennyt niin piti kävellä 5 km keskustaan. Onneksi älysin ottaa loparit.
Ei ole mitään päivystystä. Opettele ero keikkatyön ja päivystämisen välillä äläkä sekoile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen kurimuksessa ei paljoa hyötyä ole keikkoja ottaa vastaan
Jaa. Ei minulle ole hallitus vaikuttanut mitenkään siihen, että tienaan 2-3 tuhatta euroa kuukaudessa keikkahommilla.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei minulle ole hallitus vaikuttanut mitenkään siihen, että tienaan 2-3 tuhatta euroa kuukaudessa keikkahommilla.
En usko.
Se on sinun asiasi. En minä sinun uskoasi mihinkään tarvitse.
mitä hyötyy edes vastata jos soittaa sulle jos et aio ottaa keikkaa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Todistaa vain sen, miten vähän tiedät työelämästä. Hyvinkin moni elättää itsensä pelkillä keikkahommilla. Hoitoalalla onnistuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Todistaa vain sen, miten vähän tiedät työelämästä. Hyvinkin moni elättää itsensä pelkillä keikkahommilla. Hoitoalalla onnistuu helposti.
Tuskin onnistuu pelkillä päiväkotiduuneilla
Kummallista. Ei meillä Paperitehtaalla mitään pikasijaisuuksia tarvita.
Meillä on otettu mahdolliset sairastapaukset huomioon jo etukäteen pitämällä sopiva määrä väkeä työssä.
Ei Tehdas yhden ihmisen sairastumiseen pysähdy.
Vierailija kirjoitti:
mitä hyötyy edes vastata jos soittaa sulle jos et aio ottaa keikkaa vastaan?
Itse päätän puhelun aikana otanko keikkaa vastaan vai en. Riippuu paikasta ja ehdoista kannattaako lähteä. Luonnollisesti en vastaa ollenkaan, jos olen päättänyt pitää vapaapäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Tuskin onnistuu pelkillä päiväkotiduuneilla
Helposti onnistuu. Googlaamalla löydät jopa uutisen miehestä, joka elättää itsensä pelkillä päiväkotikeikoilla. Eikä ole ainut laatuaan. Jos vain tahtoo, keikkaa saa lähes päivittäin tietyillä alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on otettu mahdolliset sairastapaukset huomioon jo etukäteen pitämällä sopiva määrä väkeä työssä.
Ei päiväkotikaan yhden ihmisen sairastumiseen kaadu. Mutta pahimmillaan sairaana voi olla 60% henkilökunnasta. Se tuntuu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos johtaja soittanut sulle niin pitääkö soittaa takaisin? Satuin nukkumaan kun tuli soittoa
Hyvin harvoin se on mikään johtaja, mikä keikkalaiselle soittaa. Keikkailijat ovat usein henkilöstövuokrausfirmojen listoilla. Mutta joo, voithan sä soittaa takaisin jos haluat. Yleensä se tarjottu keikka on siinä kohtaa jo mennyt jollekin joka oli hereillä.
Mut miks he muutkaan olisivat hereillä? Luulis että ois mukava nukkua pitkään heilläkin
Esität nyt selkeästi tyhmempää kuin olet, mutta vastaan silti: Osalle ihmisistä työstä saatava raha on tärkeämpää kuin se, että nukkuu aamulla pitkään.
En ikinä nuku pitkään, olen aamuvirkku, ja siinä iässä että hikikohtaus herättää parin tunnin välein ja uudelleennukahtaminen on haastavaa. Toisaalta kahdeksan jälkeen illalla olen untenmailla, turha olisi soitella silloin sillä en pysty pitämään itseäni hereillä edes kahvilla.
tarhantäti
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti niin pöljä, että vertaat jotain satojen ihmisten tehdasta päiväkotiin, jossa on kerralla töissä alle 10 ihmistä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos johtaja soittanut sulle niin pitääkö soittaa takaisin? Satuin nukkumaan kun tuli soittoa
Hyvin harvoin se on mikään johtaja, mikä keikkalaiselle soittaa. Keikkailijat ovat usein henkilöstövuokrausfirmojen listoilla. Mutta joo, voithan sä soittaa takaisin jos haluat. Yleensä se tarjottu keikka on siinä kohtaa jo mennyt jollekin joka oli hereillä.
Mut miks he muutkaan olisivat hereillä? Luulis että ois mukava nukkua pitkään heilläkin
Esität nyt selkeästi tyhmempää kuin olet, mutta vastaan silti: Osalle ihmisistä työstä saatava raha on tärkeämpää kuin se, että nukkuu aamulla pitkään.
En ikinä nuku pitkään, olen aamuvirkku, ja siin
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päiväkotikaan yhden ihmisen sairastumiseen kaadu. Mutta pahimmillaan sairaana voi olla 60% henkilökunnasta. Se tuntuu jo.
Silloin aletaan soittaa vanhempia hakemaan pois lapsia ja ovelta käännytetään tulijat. Aloitetaan niistä virikelasten vanhemmista se rimputteku. Muutaman kerran on tullut vastaava päivä eteen urani aikana.
tarhantäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti niin pöljä, että vertaat jotain satojen ihmisten tehdasta päiväkotiin, jossa on kerralla töissä alle 10 ihmistä? :D
Paperitehtaalla ei ole satoja henkilöitä vuorossa. Miehitys on yllättävän pieni.
Silloin aletaan soittaa vanhempia hakemaan pois lapsia ja ovelta käännytetään tulijat. Aloitetaan niistä virikelasten vanhemmista se rimputteku. Muutaman kerran on tullut vastaava päivä eteen urani aikana.
tarhantäti
Teillä on sitten todella paska tarha. Normaalissa päiväkodissa soitellaan sijaislistaa läpi ja otetaan sieltä tekijöitä sairastuneiden tilalle. Mitäs teillä paskakodissa tehdään, jos vanhemmat eivät vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperitehtaalla ei ole satoja henkilöitä vuorossa. Miehitys on yllättävän pieni.
En usko sekuntiakaan, että paperitehdas pyörii alle 10 henkilön panoksella. Päiväkodissa on pahimmillaan yksi aikuinen töissä.
Vierailija kirjoitti:
tarhantäti
Teillä on sitten todella paska tarha. Normaalissa päiväkodissa soitellaan sijaislistaa läpi ja otetaan sieltä tekijöitä sairastuneiden tilalle. Mitäs teillä paskakodissa tehdään, jos vanhemmat eivät vastaa?
Ei onneksi ole minun murheeni. Tarvittaessa voin itsekin sairastua vaikka kesken päivän ja lähteä lätkimään. Ei minua kiinnostele jääkö töihin ketään vai ei ja onko siellä lapsia.
tarhantäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sinä leuhkit, että teillä on riittävästi väkeä. Eihän sitä ole, jos miehitys on pieni, jolloin 10 ihmisen sairastuminen kaataa koko pakan.