Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotisijaisuuksia haetaan tunnin varoajalla

Vierailija
17.09.2025 |

Miten ne kuvittelee, että ehdin syödä aamupalan ja etsiä kartasta päiväkodin? En voi ottaa noita sijaisuuksia vastaan

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet oikeassa, tarha ON harvinaisen paska.

tarhantäti

Vierailija
122/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin aletaan soittaa vanhempia hakemaan pois lapsia ja ovelta käännytetään tulijat. Aloitetaan niistä virikelasten vanhemmista se rimputteku. Muutaman kerran on tullut vastaava päivä eteen urani aikana.

tarhantäti

Teillä on sitten todella paska tarha. Normaalissa päiväkodissa soitellaan sijaislistaa läpi ja otetaan sieltä tekijöitä sairastuneiden tilalle. Mitäs teillä paskakodissa tehdään, jos vanhemmat eivät vastaa? 

Ei onneksi ole minun murheeni. Tarvittaessa voin itsekin sairastua vaikka kesken päivän ja lähteä lätkimään. Ei minua kiinnostele jääkö töihin ketään vai ei ja onko siellä lapsia. 

tarhantäti

Ja näin paljasti ylisveeti itsensä. Oikeasti jos olisit töissä päiväkodissa, tietäisit, että et voi tuosta vaan lähteä lätkimään ja jättää lapsia keskenään. Tai voit, mutta sen jälkeen olet raastuvassa syyettynä heitteillejätöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei ole pakko ottaa vastaan jos päivystyksestä ei makseta. Stockka teki kans samaa mutta ei maksanut ylityökorvauksia koska ne olivat "lisätyötä". Taksiakaan ei maksanut eli jos bussi ei vielä aamusta mennyt niin piti kävellä 5 km keskustaan. Onneksi älysin ottaa loparit.

Ei ole mitään päivystystä. Opettele ero keikkatyön ja päivystämisen välillä äläkä sekoile. 

Jos oli osa-aikaisena niin ei se mitään keikkatyötä ollut! Ne halus vaan teetättää lisää töitä ilman ylityökorvauksia. Älä ite sekoile!

Vierailija
124/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli osa-aikaisena niin ei se mitään keikkatyötä ollut! Ne halus vaan teetättää lisää töitä ilman ylityökorvauksia. Älä ite sekoile!

Sinä täällä sekoilet. Ketjun aiheena on KEIKKATYÖ. Lue otsikko äläkä mölise. 

Vierailija
125/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin aletaan soittaa vanhempia hakemaan pois lapsia ja ovelta käännytetään tulijat. Aloitetaan niistä virikelasten vanhemmista se rimputteku. Muutaman kerran on tullut vastaava päivä eteen urani aikana.

tarhantäti

Teillä on sitten todella paska tarha. Normaalissa päiväkodissa soitellaan sijaislistaa läpi ja otetaan sieltä tekijöitä sairastuneiden tilalle. Mitäs teillä paskakodissa tehdään, jos vanhemmat eivät vastaa? 

Ei onneksi ole minun murheeni. Tarvittaessa voin itsekin sairastua vaikka kesken päivän ja lähteä lätkimään. Ei minua kiinnostele jääkö töihin ketään vai ei ja onko siellä lapsia. 

tarhantäti

Ja näin paljasti ylisveeti itsensä. Oikeasti jos olisit töissä päiväkodissa, tietäisit, että et voi tuosta vaan

Höpöhöpö. Aina olen päässyt lähtemään kun olen sairastunut kesken päivän. Vaikka tarhalla olisikin vajaamiehitys. Kukaan ei ole seissyt oven edessä. Ovat vielä olleet iloisia jos joskus seuraavalla viikolla olen näyttänyttarhalla naamaani uudelleen. 

tarhantäti

Vierailija
126/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Aina olen päässyt lähtemään kun olen sairastunut kesken päivän. Vaikka tarhalla olisikin vajaamiehitys. Kukaan ei ole seissyt oven edessä. Ovat vielä olleet iloisia jos joskus seuraavalla viikolla olen näyttänyttarhalla naamaani uudelleen. 

tarhantäti

Veeti ei osaa edes lukea. Puhe oli siitä, ettet voi lähteä JA JÄTTÄÄ LAPSIA YKSIN. 

Vierailija
127/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarhantädit aina niin yksinkertaisia kuin tämä nimimerkillä tarhantäti tänne jankuttava yksilö? 

Vierailija
128/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aikataulu kuin koulusijaisuuksissa. Ehtii heittää vaatteet päälle ja sitten ajaan koululle.

ajaa

Vierailija
129/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarhantäti

Veeti ei osaa edes lukea. Puhe oli siitä, ettet voi lähteä JA JÄTTÄÄ LAPSIA YKSIN. 

En tietenkään, mikäli olisin ainoa työntekijä paikalla talossa. Soitan vain siinä tapauksessa esimiehen paikalle, jonka on virkansa puolesta vastattava siihen puhelimeen.

tarhantäti

Vierailija
130/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarhantäti

En tietenkään, mikäli olisin ainoa työntekijä paikalla talossa. Soitan vain siinä tapauksessa esimiehen paikalle, jonka on virkansa puolesta vastattava siihen puhelimeen.

tarhantäti

Eli et pääse tuosta vaan lähtemään niin kuin aiemmin valehtelit. Hienosti puhuit itsesi pussiin! :D

Vierailija
131/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarhantäti

tarhantäti

"Ei minua kiinnostele jääkö töihin ketään vai ei ja onko siellä lapsia."

Kummasti alkoi kiinnostella, kun kerrottiin faktoja. Jos sinua ei yhtään kiinnostelisi, sinähän vain lähtisit ilman mitään soitteluja.  

Vierailija
132/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla pakkaa kaiken tarvittavan valmiiksi. Aamulla herää aikaisin ja tekee aamutoimet ja sitten odottamaan mahdollista työtarjousta. 

Jos siitä huolimatta myöhästyy niin sitten myöhästyy, ei sille voi mitään.

Eikä se oma auto edes auta, koska ei ole välttämättä parkkipaikkoja kohteessa. 

Bäää-äää....  Mikä lammas. Haluatko oikeasti palata 1900 luvun alkuun, jolloin aamuisin työläiset odottivat kenelle on töitä?

Vierailija
133/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 80-luvulla kaverin isä oli paperimies, ja niille tuli ihmeiden ihme: kannettava puhelin jonka saattoi ottaa vaikka ulos. Se kun teki kolmivuorotyötä, ja osa vapaapäivistä oli sellaisia, että oltiin mystillisessä "tisurissa": eli varalla, jos täytyykin lähteä töihin. Niistä maksettiin sitten varallaolokorvaus. Piti olla valmis lähtemään töihin niiltä jalansijoilta. 

Samoin itse olin ihan toimistotöissä yhdessä firmassa. Sieltä kävi kuskit hakemassa itse tavaraa yötä myöten, mutta jonkun piti olla varalla siltä varalta, että lähetekirjoitin takkuaa. Siitäkin maksettiin, eikä tästä ole kuin 15 vuotta. 

Summa summarum: älkää suostuko tuollaiseen notkumiseen, jos notkumisesta ei makseta. 

Vierailija
134/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla pakkaa kaiken tarvittavan valmiiksi. Aamulla herää aikaisin ja tekee aamutoimet ja sitten odottamaan mahdollista työtarjousta. 

Bäää-äää....  Mikä lammas. Haluatko oikeasti palata 1900 luvun alkuun, jolloin aamuisin työläiset odottivat kenelle on töitä?

Miksi sinua ahdistaa noin paljon, että joku tekee vapaaehtoisesti keikkatyötä omilla ehdoillaan? Käykö kateeksi, kun sinun pitää marssia joka arkiaamu sinne työpaikalle,halusit tai et?

Vierailija
135/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 80-luvulla kaverin isä oli paperimies, ja niille tuli ihmeiden ihme: kannettava puhelin jonka saattoi ottaa vaikka ulos. Se kun teki kolmivuorotyötä, ja osa vapaapäivistä oli sellaisia, että oltiin mystillisessä "tisurissa": eli varalla, jos täytyykin lähteä töihin. Niistä maksettiin sitten varallaolokorvaus. Piti olla valmis lähtemään töihin niiltä jalansijoilta. 

Samoin itse olin ihan toimistotöissä yhdessä firmassa. Sieltä kävi kuskit hakemassa itse tavaraa yötä myöten, mutta jonkun piti olla varalla siltä varalta, että lähetekirjoitin takkuaa. Siitäkin maksettiin, eikä tästä ole kuin 15 vuotta. 

Summa summarum: älkää suostuko tuollaiseen notkumiseen, jos notkumisesta ei makseta. 

Mistä notkumisesta höpiset? Sijaistaminen ei ole mitään notkumista, vaan keikkatyötä, jota voi tehdä silloin kun itelle sopii. 

Vierailija
136/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ajoissa ja laita itsesi valmiiksi jo ennen soittoa. Joustavat sijaiset muistetaan. Ymmärrän kyllä, että äkkilähdöt voivat olla hankalia, jos pitää järjestää lasten hoito tms. Voit myös ilmoittaa, millä alueella teet keikkoja. Yksi vaihtoehto on ilmoittaa, että teet keikkaa vain, jos siitä ilmoitetaan  edellisenä päivänä. Silloin kannattaa varautua kyllä siihen, että sijaisuudet vähenevät reilusti. 

Vierailija
137/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa otsikossa mainitaan keikkatyö? Lopeta ite se mölinä ja häivy ny täältä jos vähänki järki päätä pakottaa!

Vierailija
138/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua ahdistaa noin paljon, että joku tekee vapaaehtoisesti keikkatyötä omilla ehdoillaan? Käykö kateeksi, kun sinun pitää marssia joka arkiaamu sinne työpaikalle,halusit tai et?

Koska noin työpaikat häviävät. Sinä viet tuolla tavalla työn sellaiselta joka oikeasti haluaisi käydä vakitöissä. Sinun kaltaisesi 0 tuntisopimukselaiset ajavat maata kriisiin. 

Vierailija
139/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa otsikossa mainitaan keikkatyö? Lopeta ite se mölinä ja häivy ny täältä jos vähänki järki päätä pakottaa!

Siinä kohtaa kun puhutaan sijaistamisesta tunnin varoajalla. Se on keikkatyötä. Ei vakkarit sellaista tee. 

Vierailija
140/164 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska noin työpaikat häviävät. Sinä viet tuolla tavalla työn sellaiselta joka oikeasti ha

Ai työpaikat häviävät sillä, että vakkaria tulee sijaistamaan keikkalainen? :D:D:D