Luulin ettei abortoitu alkio ollutkaan vielä ihminen, jolla on ihmisarvo? Hesari on eri mieltä.
No Hesarin mukaan alkio on ihminen, ja tällaisen tuhoaminen vastaa kansanmurhaan osallistumista.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011498892.html
Jännä juttu.
Tällä logiikalla Suomessakin on käynnissä aktiivinen lasten kansanmurha abortin keinoin.
Hyvä kuitenkin, että Hesarin kaltaiset yleensä aborttia ajavat tahot, myöntävätkin, että abortti on tosiasiallisesti lasten murhaamista, jonka kuitenkin voi tilanteen tullen selittää itselleen parhain päin. Joidenkin ihmisten moraalitaju on kuitenkin kuuluisan joustava. Joka tapauksessa mielenkiintoinen freudilainen lipsahdus Hesarilta.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen katsoo ultrassa lapsen kuvaa näytöllä: mun keho, mun valinta vai mitä?
Ultraaja katsoo samaa kuvaa: oikeastaan, tuo ei ole sun keho vaan lapsen keho.
🥱
Haukottele vaan, lapsi kohdussakin taitaa osata haukotella. Suomessa saa abortoida sikiön, joka osaa jo hymyillä. Jesaja 59:14
1. Moos. 4:10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Haukottele vaan, lapsi kohdussakin taitaa osata haukotella. Suomessa saa abortoida sikiön, joka osaa jo hymyillä. Jesaja 59:14
Haukotelkoot. Teen abortin jos tulen raskaaksi, kuten moni muukin vela
Vierailija kirjoitti:
Jumala rakastaa jokaista luomaansa ihmistä suunnattoman paljon ja kärsii aina kun ihminen valitsee pahuuden totuuden ja rakkauden sijasta. Vielä on aikaa, kannattaa pohtia millaisessa sieluntilassa haluaa elää. Jumala kutsuu jokaista rakkauteen.
(Alkaa kohdasta 13:00)
Ei kristillisillä ja persuilla ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Käyttävät sitä vain aseena julmuuteen ja sortoon. Ei sellainen ihminen kykene nöyrtymään ja näkemään itsessään pahuutta, vaikka muille se loistaa kuin Betlehemin tähti.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä luulit jotain ja nyt koska joku toinen on eri mieltä niin kyseenalaistat tän luulosi?
Eli ihmisillä ei voi olla eri mielipiteitä asiasta?
Jos joku toinen tuo hyvin perustellun argumentin tai informaatiota, joka osoittaa että oma mielipiteeni perustuikin virheelliseen tietoon (luulo), niin tottakai kyseenalaistan. Ylipäänsä ei kannata kauheasti perustaa mielipiteitään luuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on ap se ratkaiseva ero että nuo oli "haluttuja lapsia".
Eli ihmisellä on ihmisoikeudet sen perusteella onko hän haluttu.
Kyllä. Samalla tavalla ehkäisyssä ei haluta niitä potentiaalisia lapsia.
Selvä.
Määritelmäsi mukaan NatsiSaksa ei siis polkenut juutalaisten ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Vastasyntynytkään ei vielä osaa hymyillä. Sulla ei taida olla lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja kun lukee, niin tulee kyllä erittäin selväksi se, että luetunymmärtäminen on pelottavan heikolla tasolla. Koita ap ymmärtää lukemasi.
Älä edes yritä. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Jos tiedät ettet halua lapsia niin mikset hakeudu sterilisaatioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Jos tiedät ettet halua lapsia niin mikset hakeudu sterilisaatioon?
Koska olen alle 30v
Hupsis, nyt kävi kyllä kiusallinen 😅
Katsotaan kuinka nopeasti hoksaavat mokansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Miksi et käytä ehkäisyä kun nussit ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Miksi et käytä ehkäisyä kun nussit ympäriinsä?
Olen neitsyt, epäarvon naisvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Vastasyntynytkään ei vielä osaa hymyillä. Sulla ei taida olla lapsia?
Osaa reaktiivisesti, ei tietenkään tarkoituksellisesti. Ihan vastasyntyneillä näkyy jo hymyjä.
Tämän saa vielä abortoida, kuulostaa ihmiseltä:
"Raskausviikon 12 alussa sikiö on yhdeksän viikon ikäinen. Silmät ovat nyt kokonaan silmäluomien alla ja ne pysyvät suljettuina vielä pitkään. Pään kasvu hidastuu muuhun vartaloon nähden, jolloin sikiön mittasuhteet muuttuvat yhä enemmän ihmistä muistuttaviksi. Maksa, suolisto, aivot ja keuhkot alkavat toimia. Tämän viikon lopulla suolisto on siirtynyt napanuorasta takaisin sikiön vatsaan. Nukkalisäkkeet, joiden kautta ravintoaineet imeytyvät syntymän jälkeen suolistosta verenkiertoon, alkavat kasvaa. Ruuansulatukseen osallistuvat lihakset alkavat toimia ja supistella.
Ulkoiset sukupuolielimet tulevat näkyviin, mutta sukupuolta ei yleensä voi vielä todeta ultraäänikuvasta. Vauvalla on jo ylä- ja alaleuka sekä kielen alku. Ikenissä on 20 pientä hampaan alkua."
Alkioiden tuhoaminen kertoo kansanmurhasta siksi, että se on syntyvyyteen vaikuttava toimi. Pyrkimys vähentää jonkun kansan lisääntymistä pakkokeinoin on määritelty yhdeksi kansanmurhaan viittaavaksi teoksi. Pakkosterilointi on myös tälläinen toimi. Kyse ei siis tässä tapauksessa ole ihmisyksilöiden tappamisesta, eikä kukaan väitä että alkiot ovat kansalaisia ja niitä on murhattu. Alkioiden tappaminen on pyrkimys vaikuttaa väestön kokoon tulevaisuudessa. Hienosti silti väärinymmärretty, ehkä tarkoituksella, ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala rakastaa jokaista luomaansa ihmistä suunnattoman paljon ja kärsii aina kun ihminen valitsee pahuuden totuuden ja rakkauden sijasta. Vielä on aikaa, kannattaa pohtia millaisessa sieluntilassa haluaa elää. Jumala kutsuu jokaista rakkauteen.
(Alkaa kohdasta 13:00)
Ei kristillisillä ja persuilla ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Käyttävät sitä vain aseena julmuuteen ja sortoon. Ei sellainen ihminen kykene nöyrtymään ja näkemään itsessään pahuutta, vaikka muille se loistaa kuin Betlehemin tähti.
Missä kohtaa viestissä mainittiin poliittiset puolueet? Kyse on kristinuskon sanomasta, ei politiikasta.
Hesari ei varsinaisesti väittänyt alkioita ihmisiksi saman varsinaisessa merkityksessä. Alkioiden tuhoaminen kuitenkin kertoo Israelin tarkoitusperistä tuhota kansakunta ja sen jatkuminen tuhoamalla myös potentiaaliset jälkeläiset. Se tukee muuta näyttöä kansanmurhasta, ei suoraan täytä itsessään minkään murhan tunnusmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin jutussa pointtina ei ollut, että alkioiden ja munasolujen tuhoaminen on kansamurhaa niiden oman ihmisarvon vuoksi. Se on kansanmurhaa, koska sillä ulkopuolelta estetään kyseisen kansan lisääntymistä.
Kansanmurha tarkoittaa, että yritetään tuhota kokonainen kansa!
P.s. Jos vastustaa aborttia, on epäloogista kannattaa hedelmöityshoitoja, koska hedelmöityshoitojen yhteydessä alkioita pakastetaan jopa vuosikymmeniksi ja osa niistä tuhotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Oksettavaa tällaisen valeinformaation levittämien. Sielusi on likainen, ja muuttuu pikimustaksi jos jatkat. Vielä voit kääntyä hyvyyden puolelle, nyt kuuntelet ihan vääriä tahoja, älä ole sokea!
Niin, kääntykää hyvyyden puolelle, puolustakaa lapsia ja vastustakaa aborttimurhia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Oksettavaa tällaisen valeinformaation levittämien. Sielusi on likainen, ja muuttuu pikimustaksi jos jatkat. Vielä voit kääntyä hyvyyden puolelle, nyt kuuntelet ihan vääriä tahoja, älä ole sokea!
Niin, kääntykää hyvyyden puolelle, puolustakaa lapsia ja vastustakaa aborttimurhia!
Ei kun vastustakaa kansanmurhia, siellä murhataan jo syntyneitä lapsia. Mieti millainen elämä niillä pienillä siellä on. Mieti sydämessäsi.
Ajattelet siis suomalaisen, kenties Suomen halutuimman ja arvostetuimman yliopiston, olevan laitaoikeistolainen ja järjestävän naisvihakursseja? Lähetä tietosi lehdistölle, tässä on skandaalin ainekset.