Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (12626)
Tämä Auerin veli on kyllä ollut hauskin todistaja miesmuistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se poliisin nimi, josta on lähtöisin seksuaalisen hyväksikäytön epäily, IL klo 17:28. Eipä yllättänyt, kun murhatutkimus ja syyte siitä meni vituralleen.
Pystytkö laittamaan koko kohdan tuosta? Muut eivät referoineet noin tarkasti ja IL on minulla boikotissa muuttuneiden pakkoevästeiden takia.
Sama homma täällä, mutta lyhyesti:
Esitutkinnan perusteella poliisi Tapio Santaoja kysyi asiaa 24.8.2011. Vahvistus tuli 25,8.2011, kun Auerin veli otti yhteyttä poliisiin ja kertoi lapsen alkaneen kertoa seksuaalirikoksista.
Että semmoista.
- No Santaojan Tapsa tässä moi. Kuule tää sun siskos tapaus alkaa näyttämään meidän poliisin ja tuomioistuimen kannalta niin pahalta, että viitsitkö syöttää niille muksuille, että ovat joutuneet Annelin hyväksikäyttämiksi? Saatais tästä sitten tuomio ja kivasti teille jatkuisi korvausten juokseminen.
- Kiinni veti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se poliisin nimi, josta on lähtöisin seksuaalisen hyväksikäytön epäily, IL klo 17:28. Eipä yllättänyt, kun murhatutkimus ja syyte siitä meni vituralleen.
Pystytkö laittamaan koko kohdan tuosta? Muut eivät referoineet noin tarkasti ja IL on minulla boikotissa muuttuneiden pakkoevästeiden takia.
Auerin veli kertoo, että poliisi Tapio Santaoja kertoi hänelle jostain löydöksistä, jotka viittasivat seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Veljen käsityksen mukaan myöhemmin yksi lapsista "pompsautti" vahvistuksen asialle, kun perhe oli Salossa seuraamassa konserttia ja majoittui hotellissa.
Esitutkinnan perusteella Santaoja kysyi asiaa 24.8.2011. Vahvistus tuli 25.8.2011, kun sijaisisä eli Auerin veli otti yhteyttä poliisiin ja kertoi lapsen alkaneen kertoa seksuaalirikoksista.
Salissa kiistellään nyt siitä, ovatko päivämäärät oikein. Auerin veli sanoo, että he menivät katsomaan Uniklubia eivätkä mitään iskelmätähtiä eli Auerin sanoin "humppaa".
Kyllä Satakunnan poliisi on sitten luotettava... Yhtä luotettava kuin murhatutkinnassa ja peitepoliisi Sepon touhuissa. Paitsi, että tästä ovat sydäntä särkevällä tavalla joutuneet Auerin lapset, Anne ja Jens.
Vierailija kirjoitti:
Jopa Vornanen kalpenee tälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vielä tämän sijaisisän kuulemisen jälkeen epäilee aikuisia lapsia, niin ihme on.
Minä epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa Vornanen kalpenee tälle.
Sattumoisin Vornan on poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan olla vakuuttunu siitä, että Anneli sai maipuloitua vanhimman lapsen murhaajaksi.
9-vuotias lapsihan pystyykin helposti voittamaan aikuisen miehen kamppailussa ja tappamaan tämän.
Kai ny osaatte päätellä miten on voinut mennä. Mamma kyllä manipuloi lapsensa mukaan, jotta sai hänestä liittolaisen, mutta ei lapsi tappanut, ei tietenkään. Mutta kertoo osallisuudestaan kyllä vahvasti se, et kun mamma halusi vierittää lapsen päältä syyllisyyden tuntoa ja sano lapselle, et ei siel ketää muita ollu kuin me ja mää olin se joka teki pahaa isille, lapsi parahtaa siihen, et teinhä mäki - niil saksil. Eli manipuloi lapsen tökkimään tajutonta iskää. Sairas mamma. Naispaholainen.
Lapsen saksikommentti on pötyä minfon ja hejacin ja jopa tämän vauvan väitteistä riippumatta. Ei kannata uskoa kaikkea. Luuletko, etteivät poliisi tai syyttäjä olisi tähän puuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei teeskentele, eikä yritä esittää pyhimystä tai vedota yleisön/tuomariston tunteisiin tirauttamalla itkuja sopivissa kohdissa. Minusta hän on tähänasti uskottavin kaikessa (tiuskivassa) suoruudessaankin.
Vierailija kirjoitti:
Khyl! Tää on ollut viihdyttävää! Jännä tyyppi kerrassaan ja hyvin valikoiva muisti. Saattaa muistaa, että vanhin lapsi söi 14 eri lihatuotetta asuessaan heillä, mutta muisti pätkii monissa muissa asioissa erittäin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei teeskentele, eikä yritä esittää pyhimystä tai vedota yleisön/tuomariston tunteisiin tirauttamalla itkuja sopivissa kohdissa. Minusta hän on tähänasti uskottavin kaikessa (tiuskivassa) suoruudessaankin.
Ja aina sopivassa kohdassa veli heittäytyi muistamattomaksi. Onneksi puolustuksen asianajajat ovat tehneet kotiläksynsä kunnolla. Syytteiltä murenee pohja päivä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottava?? Huh, aivan tärähtänythän tuo on!
Minä luotan veljeen enemmän kuin Kukkaan ja Anneliin. Anneli on tunnekylmä. Myös tutkimusten mukaan. Fredman on vain niin taitava, osaa ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan veljeen enemmän kuin Kukkaan ja Anneliin. Anneli on tunnekylmä. Myös tutkimusten mukaan. Fredman on vain niin taitava, osaa ärsyttää.
Niin varmasti, velihän todisti loppujen lopuksi lasten kertomukset sijaiskodin sairast säännöt tosiksi, kun ensin oli vähän aikaa kiemurrellut ja muutaman kerran heittäytynyt muistamattomaksi.
Minä luotan lasten tämän syksyn todistamisiin, kun ovat vapaita painostukselta ja manipuloinnilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina sopivassa kohdassa veli heittäytyi muistamattomaksi. Onneksi puolustuksen asianajajat ovat tehneet kotiläksynsä kunnolla. Syytteiltä murenee pohja päivä päivältä.
Olivathan (aikuiset) lapsetkin hyvin muistamattomia monessa kohtaa omissa kuulemisissaan. Samalla perusteella putoaa pohja heidän perumisiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti, velihän todisti loppujen lopuksi lasten kertomukset sijaiskodin sairast säännöt tosiksi, kun ensin oli vähän aikaa kiemurrellut ja muutaman kerran heittäytynyt muistamattomaksi.
Minä luotan lasten tämän syksyn todistamisiin, kun ovat vapaita painostukselta ja manipuloinnilta!
Minä taas en olisi ihan niin vakuuttunut, että olisivat sijaisperheestä lähdettyään vapaita painostukselta ja manipuloinnilta. Sen jälkeen painostusta - tosin kenties hienovaraista sellaista ja (syyllisyyden) tunteisiin vetoavaa on saattanut olla, mutta muulta kuin sijaisvanhempien taholta.
Vierailija kirjoitti:
Käykö Annelin veli ihan täysillä?
Kyökkipsykologina tulee väkisin mieleen, että nämä molemmat sisaruksista taitavat olla jollain tapaa "kirjolla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö sulta ihan ohi ne kohdat, missä hän selkeästi valehteli ja puhui täysin ristiin?
Miksi et ole laittanut kotiasi kuntoon, kerta häpeät sitä, etkä viihdy itsekään siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivathan (aikuiset) lapsetkin hyvin muistamattomia monessa kohtaa omissa kuulemisissaan. Samalla perusteella putoaa pohja heidän perumisiltaan.
Oletko lukutaidoton? Auerin veli todisti tänään lasten kertomukset sijaiskodin sairaista säännöistä tosiksi, vaikka ensin yritti muuta. Lapset eivät valehdelleet.
Jos joku vielä tämän sijaisisän kuulemisen jälkeen epäilee aikuisia lapsia, niin ihme on.