Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (3470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auer oli esimerkillinen äiti. Ei moitteen sanaa peitepoliisi Sepolta.
Näin muuten olikin. Sitä ei pidä unohtaa. Kauanko he tunsivat toisensa?
Hupparin ollessa paikalla, Anneli ei käske tyttöä pois ??? Siinäpä huolehtiva äiti. Joko Minfon Pieni Liekki on paikalla ? Pieni Liekkihän tietää Annelin ajatukset murhan aikana
Vierailija kirjoitti:
"Mietin että miten kehtaat väittää tällaista jos sinulla ei mitään tietoa asiasta ole! Ymmärrätkö että kyse on oikeista ihmisistä?"
Minä kyllä ymmärrän, että kyse on oikeista ihmisistä. Mutta itse ovat halunneet asioita julkisiksi. Ja nyt on sitten syytekirjelmä julkinen, ja siitä nähdään, millaisista syytteistä on kyse. Lasten oma asianajajakin vilauttelee asioita. Olen itse ollut koko ajan sitä mieltä, että nämä parikymppiset nuoret eivät välttämättä ymmärrä, mihin ovat joutuneet äitinsä vuoksi. Miksi heidän tarvitsisi julkaista vanhoja kertomuksiaan? Odottaisivat vain tuomiota. Heidän uudet puurojuttunsa eivät ole uskottavia.
Julkisuus on syyttömän turva. Kansalle ei mene mikä tahansa teatteri läpi. Virkamiehet eivät voi suljettujen ovien takana toimia mielivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako Annelin lapset saamansa korvaukset takaisin veronmaksajille? Eihän Auer ja Kukka niitä ole maksaneet, vaan valtionkonttori veronmaksajien rahoista.
Ei kai he alaikäisinä niitä korvausrahoja oo saaneet itse käyttöönsä? Onko ne odottaneet heidän aikuistumistaan, vai onko olleet sijaisvanhempien hallinnassa? 🤔
Minä olen päätynyt siihen, että murhaaja oli Auerin miehen irtisanoma mies, jonka se eräs hierojanainen on kertonut tunnustaneenkin tekonsa hänelle.
Nämä seri-oikeudenkäynnit kuulostavat mielikuvitukselliselta ajojahdilta. Olisi oikeudenmukaista, että puolustuksen todisteet julkaistaisiin nyt.
Ihmeen vähälle huomiolle jäänyt veljen perheen toiminta. Heillä on ollut suuri taloudellinen kannustin saada pitää lapset itsellään. Ovat tienanneet sillä kuukaudessa yhtä paljon kuin ministerit.
Mistä nyt haetaan todisteita jos kaikki lasten puheet on peruttu?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt haetaan todisteita jos kaikki lasten puheet on peruttu?
Syyttäjä yrittää väittää, että ne alkuperäiset kertomukset pitivät silti paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako Annelin lapset saamansa korvaukset takaisin veronmaksajille? Eihän Auer ja Kukka niitä ole maksaneet, vaan valtionkonttori veronmaksajien rahoista.
Ei kai he alaikäisinä niitä korvausrahoja oo saaneet itse käyttöönsä? Onko ne odottaneet heidän aikuistumistaan, vai onko olleet sijaisvanhempien hallinnassa? 🤔
Jonkun ne täytyisi maksaa takaisin, jos Auer ja Kukka syyttömiä. Se joka ne on kuitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ne täytyisi maksaa takaisin, jos Auer ja Kukka syyttömiä. Se joka ne on kuitannut.
Kauhupariskunta saa todistaa syyttömyytensä, muuten ovat syyllisiä kaikkiin noihin kauheuksiin.
"Oikeuden mukaan uhria ei voitu surmata kuudessa minuutissa. Se on arvio ajasta, jonka vaimo kertoi tunkeutujan olleen talossa. Oikeudessa todistaneen oikeuslääkärin mukaan runsaat vammat eivät ole voineet syntyä minuuteissa, vaan väkivaltaan on käytetty kymmeniä minuutteja tai tunti.
Oikeuden mukaan syyllisyydestä ei jää järkevää epäilyä."
Vanhin lapsi kertoi puhuttamisissaan, etteivät vanhemmat koskaan riidelleet.
Surman jälkeen lapsille tarjottiin terapiaa, mutta äiti ilmoitti pian, ettei käyntejä tarvita. Hän vetosi kuljetusongelmiin, vaikka sairaala tarjosi kuljetusapua.
`Olette te tyhmiä. Joutsenlahti kertoi Annelille että peite-Seppo on tulossa joten Anneli tiesi varoa. Vähän samaa kun JJ lähetti Annelille etukäteen kuvan porilaisesta näyttelijästä jonka Anneli sitten tunnisti murhaajaksi.`
Miksi JJ niin tekisi? Näkisi paljon vaivaa asian eteen?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on läpeensä paha.
Oikea jääkuningatar. Täysin ilmeetön.
Siis kuinka moni tähän juttuun on oikeastaan sekaantunut ja miten se voi olla mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vanhin lapsi kertoi puhuttamisissaan, etteivät vanhemmat koskaan riidelleet.
No sehän ei pitänyt paikkaansa vaan oli paljon riitoja ja erostakin puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Surman jälkeen lapsille tarjottiin terapiaa, mutta äiti ilmoitti pian, ettei käyntejä tarvita. Hän vetosi kuljetusongelmiin, vaikka sairaala tarjosi kuljetusapua.
Jännä. Pelkäsikö Anneli, että lapset puhuu ohi suunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aika tehdä lakiin tarvittavat muutokset joilla syyttäjän mielivaltainen toiminta lopetetaan. Ei voi olla että syyttäjä ja poliisi saavat jatkaa loputonta ajojahtiaan.
Tästähän on hyvinä esimerkkeinä myös Päivi Räsäsen vainoaminen ja siinä Raaseporin tasoristeysonnettomuudessa olleen varusmieskuljettajan vainoaminen. Kuvottavaa, että Suomessa oikeuslaitos voi toimia näin. Kuitenkaan ei tutkita esim. niiden Haaviston Syyriasta hakemien akkojen toimintaa, vaikka muualla maailmassa heidänkin rikoksiaan on selvitelty.
Olen sillä kannalla jos meillä on asevelvollisuus niin silloin asevelvollisuuttaan suorittavalle sattuneiden onnettomuuksien seurauksista kantaa vastuun yksin valtio. Tämä tapaus on esimerkki kuinka suomalaisilla ei ole vapautta mutta vastuuta riittää. Räsäsen tapaus on esimerkki poliittisesti motivoituneesta ajojahdista. Se kertoo kuinka syyttäjä käyttää oikeuslaitosta oman ideologiansa ajamiseen. Tämä on se johan nykyhallitus Amerikassa on puuttunut. Presidentti on yksinkertaisesti käyttänyt armahdusoikeuttaa ja toinen keino kansaa vastaan työkaluna käytettävän lainsäädännön purkaminen. Viime kädessä myös oikeusministerillä on valta erottaa syyttäjä jolla on karannut mopo käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on läpeensä paha.
Niin on. Miten sille löytyy noin paljon kuitenkin puolustajia? En ymmärrä.
Seppo alkoi lainailemaan kirvestä ja vasaraa. Vähemmästäkin epäilykset herää. Mutta Annelia kovin kiinnosti mies, joka kertoi tuttavissaan olevan rikollisiakin.