Varmaan ikuisuuskysymys, mutta uskaltaisiko Egyptiin matkustaa?
Puolet edullisempia matkatoimiston matkat kuin esim kanarialle. Saako sieltä edelleen takuuvarmasti vatsataudin vai rohkenisko kokeilla? Lasten kanssa siis.
Kommentit (22)
Kerran tullut käytyä, ei oksulia kellään
Olen käynyt Egyptissä noin 15 kertaa. Viimeksi toukouussa. Ei ollut mitään pelottavaa siellä.
Kyllä sinne uskaltaa. Eri asia kannattaako. Kuumaa, hiekkaa joka paikassa, paska haisee ja ripulia pukkaa. Nou thänks!
Ainut kerta, kun olen sairastunut lomamatkalla oli Kanarialla. Egyptissä olen käynyt pari kertaa ilman ongelmia.
Uskaltaa, mutta ei siellä lapsille oikein mitään ole.
Lähi-Idän matkailu aina omalla riskillä ja tietoisena maiden ihmisoikeustilanteesta erityisesti naisia koskien (Egyptissä tyttölasten silpominen eli FMG).
Itse en lähtisi.
M59+
Olen kerran käynyt. Ei tullut itselle vatsatautia, mutta parille muulle porukasta tuli. Ei kovin pahaa tai pitkäkestoista heillekään. Historiasta kiinnostuneille maa on todellinen aarreaitta. Suosittelen Niilin risteilyä.
M-1965 kirjoitti:
Lähi-Idän matkailu aina omalla riskillä ja tietoisena maiden ihmisoikeustilanteesta erityisesti naisia koskien (Egyptissä tyttölasten silpominen eli FMG).
Itse en lähtisi.
Tyttöjen silpominen on kyllä ollut Egyptissä jo pitkään laissa kielletty, mutta vanhat tavat kuolevat hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
On siellä se meri. Me käytiin veneilemässä ja snorklaamassa koralliriutoilla, oli ihan siistiä lapsenkin kanssa.
Tämä on jokaisen oma juttu, minne matkustaa. Itselleni Egypti, Tunisia ja Marokko on nou, nou. Meinasin unohtaa Dubain.
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Itse en lähtisi.
Tyttöjen silpominen on kyllä ollut Egyptissä jo pitkään laissa kielletty, mutta vanhat tavat kuolevat hitaasti.
Feministit yleensä tukevat vanhoja tapoja käytännössä kiikuttamalla veronmaksajilta loisitut tuki- tai suojatyörahansa terroristimaihin. Eipä siinä, on Suomikin fasistinen dystopia juuri feminismin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä se meri. Me käytiin veneilemässä ja snorklaamassa koralliriutoilla, oli ihan siistiä lapsenkin kanssa.
Meri on Kalajoellakin. Ei sitä varten Egyptiin tarvitse mennä.
Uskaltaisin, mutten halua.
Miksi sinä sinne haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, upeat koralliriutat Kalajoella
Sinne vaan jos haluat. Jos tulee joku vatsapöpö niin lääkäriltä saa lääkkeet joilla lähtee äkkiä. Vähän muualla kuin Euroopan maissa vatsapöpöt on turisteilla yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, upeat koralliriutat Kalajoella
En minä mitään koralliriutoista puhunut. Opettelepa lukemaan
Haluisin nähdä pyramidi, jos ei tarvitse luoteja väistellä.
Olisi pelottavaa olla ahtaassa käytävässä suuren pyramidin sisällä, kun alkaisi maanjäristys ja valot sammuisivat.
Anna mennä. Me ollaan oltu 2 x 2 vk (eri vuosina siis) neljän hengen porukalla, ja saldona yksi yliyön mahatauti. Sama tuli Kanarialta.