Parisuhde = ilmaisten seksipalvelusten suhde
Jos ilmaiset seksipalvelukset loppuvat, loppuu parisuhdekin. Näin ovat miehet kertoneet.
Kommentit (90)
Seksi parisuhteessa on fyysistä rakkauden osoittamista. Seksi ja varsinkin orgasmit lisäävät rakkaudentunnetta, koska se saa mielihyvähormonit liikkeelle.
Seksi ihan vaan randomin kanssa huvikseen on vähän kuin yhteinen jumppahetki, ihan tervellistä toki sekin.
Minulle seksi on aina ollut erittäin tärkeää, ja minä olen ollut aina se joka sitä haluaa enemmän. Epäilen, että jostain syystä mieheni ei saa niin voimakkaita orgasmeja kuin minä, koska jos hänestä tuntuisi samalta kuin minusta, ei hän valittaisi väsymystä ja sairauksia, ettei ole kolmeen vuoteen "jaksanut" rakastella.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ilmaiset? Taloudellisessa mielessä parisuhdetta halvemmaksi tulee käydä maksullisissa.
Tämä pitää paikkansa, kun asiaa objektiivisesti tarkastellaan.
Monissa parisuhteissa maksetaan puoliksi kun tulot ovat melkein samat. Minä ja mies maksetaan puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
No en mä kyllä lähde naiselle seksistä maksamaan:DD
Ole sitten ilman äläkä myöskään vonkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ilmaiset? Taloudellisessa mielessä parisuhdetta halvemmaksi tulee käydä maksullisissa.
Jos kaikki maksetaan puoliksi, niin eipä pidä paikkansa. Itsellä vaimon kanssa suht samat tulot, eikä kummallakaan ole merkittävää varallisuutta, joten erokaan ei hyödytä kumpaakaan.
Matalan älykkyyden tunnistaa siitä että suurta kuvaa tarkastellessa yksilö tulee kertomaan yksittäisen asian.
Suomessa naiset käyvät töissä yhtä usein kuin miehetkin. Yleiskuva on, että menot jaetaan. En minäkään ulise, että kertakäyttömiehet tulevat halvemmaksi (vaikkei ilmaisiksi), vaikka elätin nollatuloista exääni yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki maksetaan puoliksi, niin eipä pidä paikkansa. Itsellä vaimon kanssa suht samat tulot, eikä kummallakaan ole merkittävää varallisuutta, joten erokaan ei hyödytä kumpaakaan.
Matalan älykkyyden tunnistaa siitä että suurta kuvaa tarkastellessa yksilö tulee kertomaan yksittäisen asian.
Vielä matalamman älykkyyden tunnistaa siitä, että yrittää nostaa itseään vähättelemällä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähden siitä, että miehen on ansaittava seksi, se mikään automaatio ole, kaikille iljettäville heru mitään. Voivat käyttää maksullisia palveluita.
Ansaittava. Huhhuh.
Elät jossain pelisuhteissa?
Todellisen elämän hyvä parisuhde on jotain muuta.
Jos miehet eivät saisi seksissä orkkua joka kerta, he eivät harrastaisi seksiä ollenkaan. Miksi siis naisten pitäisi.
Hyvä, naista tyydyttävä seksi kiinnostaa naista kyllä. Muussa tapauksessa nainen on mielummin ilman seksiä.
No ei kyllä kiinnosta. Orgasmeja saa ilman seksiä ja niin kaikkea muutakin sellaista, mikä seksiin yleensä liitetään, ilman sitä ällöttävää miestä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuule luvata, että ilman en ole pitkiä aikoja ollut:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä. Naisystävän tulot oikeastaan hieman paremmat kuin itsellä ja kun kaikelle on kaksi maksajaa, oma elintaso on ainakin noussut huomattavasti sinkkuajoista. Ei minulla olisi esimerkiksi yksin ollut mahdollisuutta ottaa tällaiseen taloon vaadittavaa asuntolainaa.
Tuo, että parisuhde tulee kalliiksi miehelle on yksi tämän pals
Mielenkiintoista. Naiseus siis on vielä sallittu jossain päin suomea? Kerrotko mihin lahkoon tai demografiaan kuulut. Kiinnostaisi.
Parisuhde ei ole koskaan miehen näkökulmasta ilmaista kun sanoohan naiset itsekin että naisen pitää aina hyötyä miehestä taloudellisesti sekä naiset sanoo aina sitäkin että kun mies tienaa enemmän niin miehen kuuluu maksaa kaikesta enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mutta älä silti vonkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pari suhdetta kuin parisuhde. Kulli tykkää vaihtelusta.
Ja pimsa spermakilpailusta. Seksikin voi olla parempaa toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole vonkaamisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni, hienoa, kiitos.
Naiset ilmeisesti luulevat, että joku on kiinnostunut heidän seurastaan tai vielä parempi, ystävyydestään :D. Rummeli varmaan jätetty pihtaamisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni, hienoa, kiitos.
Se nyt ei oikein ollut kohteliaisuus, mutta hyvä tietää, että tykkäät olla matalamman tason nainen😅😅
Vierailija kirjoitti:
Pitkä parisuhde jossa on rakkautta ja toisen arvostusta on muutakin kuin pelkkää seksiä. Koko elämän jakaminen toisen kanssa vaatii paljon eikä pelkkä seksi riitä mihinkään. Onneksi meillä tämän kaiken muun yhteensopivuuden lisäksi ne seksihalutkin sopii aika hyvin yhteen. Olemme olleet yhdessä 34 vuotta. Ei onnistu enää monilta kun muita haluja ei ole kuin ne seksihalut. Puuttuu aito yhteys. Ja ollaan parisuhteessakin itsekkäitä ja pihejä.
On hyvä ymmärtää, että voi puhua vain omasta suhteestaan, ei muiden haluista, ongelmista tai itsekkyydestä. Teillä on käynyt tuuri kun olette ilmeisesti suht nuorina osuneet yhteen yhteensopivan ihmisen kanssa, jonka kanssa seksuaaliset tarpeenkin sopivat yhteen. Myös henkisten ja emotionaalisten tarpeiden tulee kohdata että voidaan olla onnellisia suhteessa.
Joillain pareilla asetelma epäonnistuu jossain kohdassa, osalla on ongelmia vähän kaikessa, ja yhdessä joko sinnitellään tai päädytään lopulta eroon. Mutta eivät muut ihmiset ole teitä huonompia ihmisiä, vaikka suhteensa epäonnistuisikin. Te olette vain harvinaisen onnekkaita. Itseäni riepoo aivan erityisesti sattumalta myös pitkällä tähtäimellä hyvän kumppanin kanssa pariutuneet, jotka norsunluutornistaan tuomitsevat muiden huonommuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Suomalaiselle miehelle parisuhde yleensä on taloudellinen lottovoitto kun saa toisen ihmisen maksamaan puolet asumisesta, ja usein myös suuremman osan ruokakuluista ja lapsen kuluista, vaikka itse syö enemmän. Parisuhteessa eläminen usein tulee miehelle halvemmaksi kuin yksin asuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi lisää parisuhteen sekä myös omaa hyvinvointia. Harmi kun siitäkin näyttää moni tehneen hyödykkeen. Miksi ei halua lisätä toisen hyvinvointia koska se lisää myös omaa hyvinvointia ja vaikuttaa kokonaisvaltaisesti parisuhteeseen sekä perheeseen? Pitkässä parisuhteessa varsinkin tärkeää.
Puhu sinä vaan omasta puolestasi, sun hyvinvointia lisäisi. Olet mies eikö vaan?
Meinaat että naisten hyvinvointia seksi ei lisää?
Riippuu seksistä. Jos on todella hyvää, pitkine esileikkeineen, illallisineen, hyväilyineen ja hierontoineen niin sitten se lisää hyvinvointiani. Muussa tapauksessa hoidan asian mieluummin itse.
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon rahan taloon joten oletan että vaimo hoitaa oman osuutensa.
Mielelläni kokkaan jos mies maksaa ostokset. Ja pidän kodin siistinä jos mies maksaa asumisenkin. Niin meillä homma toimiikin.
Seksi meillä ei ole kaupan väline, vaan yhdessä tehtävää kivaa josta molemmat nauttivat. Siihen voi kuulua esim sauna, ravintolaillallinen, juoksulenkki etc, riippuen päivästä. Sitä viritellään ennen kuin itse aktiin ryhdytään.