Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde = ilmaisten seksipalvelusten suhde

Vierailija
16.09.2025 |

Jos ilmaiset seksipalvelukset loppuvat, loppuu parisuhdekin. Näin ovat miehet kertoneet. 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen. Se kuuluu nimenomaan siihen, kaikki mitä siihen liittyy.

Ole sinkkuna ellet tykkää. Älä kuseta miehiä.

Vierailija
82/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sitten oikein jos mä maksan miehelle 100€/varvi ja hän mulle sen saman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis sellainen mies jota ei kauheasti seksi kiinnostele. Tykkää kyllä halailla ja pussailla mutta siihen se sitten jääkin. Niin kivaa kuin halailu ja pussailu musta onkin niin joskus sitä vaan haluaisi ihan munaa. 

Alan olla siinä pisteessä että saa tulla hakemaan. 

Vierailija
84/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähden siitä, että miehen on ansaittava seksi, se mikään automaatio ole, kaikille iljettäville heru mitään. Voivat käyttää maksullisia palveluita. 

Ansaittava. Huhhuh.

Elät jossain pelisuhteissa?

Todellisen elämän hyvä parisuhde on jotain muuta.

Jos miehet eivät saisi seksissä orkkua joka kerta, he eivät harrastaisi seksiä ollenkaan. Miksi siis naisten pitäisi.

Hyvä, naista tyydyttävä seksi kiinnostaa naista kyllä. Muussa tapauksessa nainen on mielummin ilman seksiä. 

No ei kyllä kiinnosta. Orgasmeja saa ilman seksiä ja niin kaikkea muutakin sellaista, mikä seksiin yleensä liitetään, ilman sitä ällöttävää miestä siinä. 

Orkut on useimmiten parhaimpia yksin.

Mitä lisäarvoa parisuhde edes tuo? Ehkä sosiaalista hyväksyntää. Pahinta on olla kaksin yksin, parempi olla yksin, koettu on. 

Vierailija
85/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisten...... ?

Salli mun nauraa

Vierailija
86/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ilmaiset? Taloudellisessa mielessä parisuhdetta halvemmaksi tulee käydä maksullisissa.

Tämä pitää paikkansa, kun asiaa objektiivisesti tarkastellaan.

Parisuhteen taloutta on jo pitkään tutkittu kansantaloustieteessä. Eräskin suomalainen alan asiantuntija on Yhdysvalloissa.

Tutkimusten mukaan parisuhde on taloudellisempi ratkaisu kuin yksin eläminen.

Eli tämä sinun objektiivinen tarkastelusi on subjektiivista potaskaa.

Vierailija
87/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi lisää parisuhteen sekä myös omaa hyvinvointia. Harmi kun siitäkin näyttää moni tehneen hyödykkeen. Miksi ei halua lisätä toisen hyvinvointia koska se lisää myös omaa hyvinvointia ja vaikuttaa kokonaisvaltaisesti parisuhteeseen sekä perheeseen? Pitkässä parisuhteessa varsinkin tärkeää. 

Puhu sinä vaan omasta puolestasi, sun hyvinvointia lisäisi. Olet mies eikö vaan?

Meinaat että naisten hyvinvointia seksi ei lisää? 

Riippuu seksistä. Jos on todella hyvää, pitkine esileikkeineen, illallisineen, hyväilyineen ja hierontoineen niin sitten se lisää hyvinvointiani. Muussa tapauksessa hoidan asian mieluummin itse. 

Tämä! Harrastan mielelläni pitkän kaavan mukaan seksiä. Kiireetöntä, huomioivaa, intohimoista, nautinnollista. Pikapanoon sun muuhun hätäiseen kllinhierontaan en ala, en saa sellaisesta muuta kuin vtutuksen.

Liian moni mies halunnee hoitaa seksin kuin vessassa käynnin, pakonomaisena tarpeena ja pikaisena helpotuksena, jonka jälkeen siirrytään muihin puuhiin. Masturboikaa itseksenne, älkää masturboiko toisen keholla. 

Vierailija
88/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Klitoriskiihotin hoitaa hommat paljon paremmin ja siistimmin. Nukun sen jälkeen paremmin yksin ilman häiriötekijöitä. 

Tsemppiä parisuhteilijoille. 

Vierailija
89/90 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostusta nykynaisilla mihinkään parisuhteeseen. Paska diili naisen kannalta.

Vierailija
90/90 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostusta nykynaisilla mihinkään parisuhteeseen. Paska diili naisen kannalta.

Ja silti vähiten tyytyväisimpiä elämäänsä ovat sinkkunaiset. 

https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…