Parisuhde = ilmaisten seksipalvelusten suhde
Jos ilmaiset seksipalvelukset loppuvat, loppuu parisuhdekin. Näin ovat miehet kertoneet.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Naisen näkökulma ja miehille kysymys, jotka ajattelee ettei miehen tarvi maksaa naiselle jos on perhe. Tilanne on erilainen jos on kaksi lapsetonta kenellä on kummallakin työpaikka. Mutta tilanne on erilainen jos on isot tuloerot ja nainen esim. auttaa miestä, asuu miehen omistusasunossa ja miehen omaisuus karttuu. Nainen maksaa kuitenkin yhtälössä juoksevia kuluja mutta hänen omaisuutensa ei pääse karttumaan. Näitä suhteita kutsutaan myös rakennusaloitus suhteiksi, jossa mies hyötyy naisesta taloudellisti ja kokee, että nainen on kelpaava ko rooliin tyydyttämään miehen tarpeet. Tässä suhteessa mies ei ole kuitenkaan todella rakastunut ja todella sitoutunut vaan kyseessä on enemmän hyötysuhde, jossa mies voittaa sekä taloudellisesti, että yhteiskunnalliselta asemaltaan. Nainen saattaa olla rakastunut aidostikin, mutta mies saattaa silti kohdella vaimoa jotenkin etäisesti, koska ei oikeasti saanut saman tasoista naista. Pahimmillaan rakennusaloitus vaimo/ty
Hyvä, paikkansapitävä kirjoitus.
Pysyn sinkkuna loppuelämäni. Suhteet on puolestani nyt nähty ja onneksi erosin ajoissa.
Hyötyykö joku nainen oikeasti parisuhteesta? Jos näin, miten? Mitä saatte vastineeksi? Onko lähelläkään 50-50?
Eri
Itse lähden siitä, että miehen on ansaittava seksi, se mikään automaatio ole, kaikille iljettäville heru mitään. Voivat käyttää maksullisia palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähden siitä, että miehen on ansaittava seksi, se mikään automaatio ole, kaikille iljettäville heru mitään. Voivat käyttää maksullisia palveluita.
Seksin "ansaitseminen" kuullostaa siltä että se olisi kauppatavaraa ja sillä palkittaisiin oikeasta toiminnasta. Mieluummin niin että seksiä harrastetaan kun molemmat sitä haluavat ilman että harrastettaisiin koira(a)nkoulutusta oikea-aikaisesti palkiten.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehet hakee parisuhteelta vaan seksiä. Minä etsin naisena hyvää tyyppiä parisuhteeseen. Omasta kokemuksesta seksi loppuu usein miehen tökerön käytöksen takia. Mies käyttäytyy huonosti ja valittaa kun ei ole seksiä.
Oho? Niin, miehet hakee parisuhteelta vaan seksiä.
Jopas yleistät. Miksi sitten vaivaudut, kun kerran toteat jo alussa moisen ennakkoluulon?
Siirry naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ansaittava. Huhhuh.
Elät jossain pelisuhteissa?
Todellisen elämän hyvä parisuhde on jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittava. Huhhuh.
Huh huh, kaikille pimppiä ilman mitään seulaa, tuskin nainenkaan saa mitä haluaa jos on typerä luonne tai muutoin vastenmielinen. Seksi mikään ilma muuta juttu ole, eikä nainen mikään teline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin parisuhteessa naisen kanssa, jonka kanssa seksuaaliset halut eivät kohtaa?
Etkö sä osaa mitään?
Viritä nainen.
Ei mtn stn kotitöitä, vaan suutele, aamuin illoin halaukset ja pusut ovesta ku8lkiessa, ota syliin, halaa, nuku (👉👌🏻) lusikassa = varma rakastelu, joka ilta ja aamu kyöhnäät viekkuun, anna naisen tuntea halusi, sano, puhu. Näytä erektio ja suoraan ääneen pyydä.
Kiiiiihottttavaaaa... Nam.
🤤
Kuulostat juuri niiltä ärsyttäviltä miehiltä, jotka eivät koskaan jätä naista hetkeksikään rauhaan, vonkaavat koko ajan ja kourivat kun nainen on tekemässä jotain muuta. Juuri tässä asenne, josta puuttuu kunnioitus täysin sekä ymmärrys antaa tilaa naisen seksuaalisuudelle eikä vaan tunkea sitä "omaa haluaan" joka sekuntti naiselle. Ketä naista tuollainen kiinnostaa, jossa kokoa ajan naista kohdellaan kuin esinettä.
YÄK.
Sisään ulos, sisään ulos. Tämä siis on joku jota on oltava, tylsää jyystämistä, ainakin tutun kumppanin kanssa, vähä kuin katselisi samaa leffaa 5 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittava. Huhhuh.
Huh huh, kaikille pimppiä ilman mitään seulaa, tuskin nainenkaan saa mitä haluaa jos on typerä luonne tai muutoin vastenmielinen. Seksi mikään ilma muuta juttu ole, eikä nainen mikään teline.
Tympeää provoilua. Nainen saa tietenkin itse valita kenen kanssa ja milloin haluaisi seksiä harrastaa. Se ei tarkoita edelleenkään että parisuhteessa miehen pitäisi jotenkin ansaita seksi. Silloinhan seksi olisi palkintona ja nainen suhteessa myymässä seksiä kunhan mies sen ansaitsee maksaen seksistä oikeanlaisella käytöksellä.
Vierailija kirjoitti:
Sisään ulos, sisään ulos. Tämä siis on joku jota on oltava, tylsää jyystämistä, ainakin tutun kumppanin kanssa, vähä kuin katselisi samaa leffaa 5 kertaa viikossa.
Kuullostaa siltä että olet kyllä harrastanut seksiä mutta et koskaan rakastellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa siltä että olet kyllä harrastanut seksiä mutta et koskaan rakastellut.
Sisään ulos, ulos sisälle on miehelle rakastelua, pöljiä pillunvinkujia suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittava. Huhhuh.
Jos miehet eivät saisi seksissä orkkua joka kerta, he eivät harrastaisi seksiä ollenkaan. Miksi siis naisten pitäisi.
Hyvä, naista tyydyttävä seksi kiinnostaa naista kyllä. Muussa tapauksessa nainen on mielummin ilman seksiä.
Saa loppuakin.
Miehet voisivat olla yksinäisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittava. Huhhuh.
Jos miehet eivät saisi seksissä orkkua joka kerta, he eivät harrastaisi seksiä ollenkaan. Miksi siis naisten pitäisi.
Hyvä, naista tyydyttävä seksi kiinnostaa naista kyllä. Muussa tapauksessa nainen on mielummin ilman seksiä.
Minä (m) en saa seksissä orkkua joka kerta ja harrastan silti mielelläni seksiä kun se tuntuu hyvältä. Taitaa orkku tulla itselleni ehkä joka toinen tai joka kolmas kerta. Naiseni saa lähes joka kerta.
Yleistyksesi on perusteeton.
Jo pelkästään oman kokemukseni perusteella olet väärässä. Enkä edes ole mikään merijalkaväen laatikkoleukainen avaruuskirurgi tai miljonääri.
Molemmat valitsevat. Suhde syntyy kun molemmat sitä haluavat.
M59+