Miksi palstalaiset ovat niin yksinkertaisia?
Vetääkö palsta puoleensa typeryksiä vai tyhmentääkö se?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastasin: Minä en ole yksinkertainen vaikka sinusta siltä vaikutankin. Minun ajatukseni ovat korkeammalla tasolla kuin sinulla.
Sinä ihan itse sanoit, että palstalaiset ovat yksinkertaisia. Sinäkin olet palstalainen, koska kirjoitat täällä. Eli ihan oman näkemyksesi mukaan olet yksinkertainen. Miksi?
Ymmärrän ajatuksesi. Meitä erottaa käsitys sanasta palstalainen. Minusta palstalainen on henkilö joka käy täällä jatkuvasti tai usein. Minä käyn täällä hyvin harvoin. En ole siis palstalainen. Olen vierailija joka kulkee tuntemattomalla maaperällä.
Sinä olet Jonne-Veeti, joka väsää mummonsa kellarissa huonoja Hertta-novelleja kotirouvista ym. "Tuntematon maaperä" on niistä peräisin.
Oletpa sinä sulattanut aivosi pahasti täällä ollessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Tyhmyytesi lähes tarttui minuun. Minä en ole yksinkertainen vaikka sinusta siltä vaikutankin. Minun ajatukseni ovat korkeammalla tasolla kuin sinulla.
Oletko rakastunut minuun vai miksi jauhat koko ajan minusta? Osaatko edes tähän kysymykseen vastata ilman, että jankutat minusta?
Varo. Olet taas menossa väärään suuntaan. Dialogi menee: kysymys, vastaus, kysymys, vastaus.
Et ole vielä vastannut kysymyksiini. Oliko vastauksen panttaaminen tuon väittelyn arvoista? Viisastuitko edes hiukan?
Kyllä olen. Sinun vastaustasi vielä tässä odotellaan.
Kerro sinä. Sinähän
Kuten vastasin: Minä en ole yksinkertainen vaikka sinusta siltä vaikutankin. Minun ajatukseni ovat korkeammalla tasolla kuin sinulla.
Etkä osaa nähdä höpinässäsi mitään epäloogisuutta tai sitä, miten kompastelet omiin typeriin väitteisiisi ylivertaisuudestasi :D Sä oot ihan tyypillinen omahyväinen Dunning & Kruger-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ajatuksesi. Meitä erottaa käsitys sanasta palstalainen. Minusta palstalainen on henkilö joka käy täällä jatkuvasti tai usein. Minä käyn täällä hyvin harvoin. En ole siis palstalainen. Olen vierailija joka kulkee tuntemattomalla maaperällä.
Miten voit tietää, että palstalaiset ovat yksinkertaisia, jos et käy täällä juuri koskaan?
Olen lukenut muutamia keskusteluja ja seurannut hetken keskustelun etenemistä. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyhmyys. Keksitkö sinä jonkun muun syyn palstan tasolle? Kuulisin mielelläni toisenkin perustellun mielipiteen.
No perustelu on helppo löytää. Koska sinäkin olet päätynyt tänne jankkaamaan, on hyvin selkeää, että palsta vetää puoleensä typeryksiä ja yksinkertaisia ihmisiä. Jos niin ei olisi, sinä olisit jakelemassa "korkeita" ajatuksiasi jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihan itse sanoit, että palstalaiset ovat yksinkertaisia. Sinäkin olet palstalainen, koska kirjoitat täällä. Eli ihan oman näkemyksesi mukaan olet yksinkertainen. Miksi?
Et ole. Sinä olet vakiotrolli, joka hoopoilee ja spämmää.
Anna sielusi levätä astraalijoogan avulla ja avata silmäsi todellisuudelle.
Avaa sinä ruskea keskisilmäsi yksisarvisterapialle. Se voi auttaa sua ihan oikeasti, miehillä on nimittäin eturauhasessa G-piste.
Vetääkö palsta puoleensa typeryksiä?
Näköjään, kun sinäkin olet täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Tyhmyytesi lähes tarttui minuun. Minä en ole yksinkertainen vaikka sinusta siltä vaikutankin. Minun ajatukseni ovat korkeammalla tasolla kuin sinulla.
Oletko rakastunut minuun vai miksi jauhat koko ajan minusta? Osaatko edes tähän kysymykseen vastata ilman, että jankutat minusta?
Varo. Olet taas menossa väärään suuntaan. Dialogi menee: kysymys, vastaus, kysymys, vastaus.
Et ole vielä vastannut kysymyksiini. Oliko vastauksen panttaaminen tuon väittelyn arvoista? Viisastuitko edes hiukan?
Kyllä olen. Sinun vastaustasi vielä tässä odotellaan. <
Etkä osaa nähdä höpinässäsi mitään epäloogisuutta tai sitä, miten kompastelet omiin typeriin väitteisiisi ylivertaisuudestasi :D Sä oot ihan tyypillinen omahyväinen Dunning & Kruger-tapaus.
Koska epäloogisuutta ei ole. Loogisuus avautuu vain jos ei ole tyhmä.
Ilmankos loogisuus ei avaudu sinulle edes rautalangasta vääntämällä, vaan puhut itsesi pussiin jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit tietää, että palstalaiset ovat yksinkertaisia, jos et käy täällä juuri koskaan?
Olen lukenut muutamia keskusteluja ja seurannut hetken keskustelun etenemistä. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyhmyys. Keksitkö sinä jonkun muun syyn palstan tasolle? Kuulisin mielelläni toisenkin perustellun mielipiteen.
No perustelu on helppo löytää. Koska sinäkin olet päätynyt tänne jankkaamaan, on hyvin selkeää, että palsta vetää puoleensä typeryksiä ja yksinkertaisia ihmisiä. Jos niin ei olisi, sinä olisit jakelemassa "korkeita" ajatuksiasi jossain muualla.
Kyllä. Minun ei tarvitsisi jakaa viisautta täällä mikäli täällä ei olisi tyhmyyttä. Olet avannut silmäsi raolleen ystävä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Sinä olet vakiotrolli, joka hoopoilee ja spämmää.
Anna sielusi levätä astraalijoog
Avaa sinä ruskea keskisilmäsi yksisarvisterapialle. Se voi auttaa sua ihan oikeasti, miehillä on nimittäin eturauhasessa G-piste.
#miesviha
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos loogisuus ei avaudu sinulle edes rautalangasta vääntämällä, vaan puhut itsesi pussiin jatkuvasti
Et ymmärrä ystävä hyvä. On paljon asioita joita sinä et näe etkä tunne, koska olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Puppis👴🏻💜
Näinhän se menee 🥳👍🏻
Lähkökohtaisesti palstan sisällöstä tuohtuva ihminen joka uskoo että täällä häntä asiakaspalvellaan juuri samoin myös irl on varsin naivi, hölmö ja hyväuskoinen ja luultavasti kaikkia.
Tänne on kiva nakata sähikäinen ja katsoa miten pata kiehuu. Ei sellainen ketju jossa naiset keskustelee mitä väriä kannattaa laittaa naamaan jotta random jääkiekonpelaaja voi kiinnostua ole kovin viihdyttävä.
Ne kirjaviisaat ihmiset tuppaavat olemaan tavattoman tylsiä ja saamattomia aikaan mitään. Yhtälöt lentelee ulkomuistista, miten jokin sähkövaraus liitelee avaruudessa, okei, tai olisko pitänyt lukea heekeliä ja kanttia jotta olis seuraa intressanttia?
Minäpä vastaan.
On tyhmää lähteä mukaan provon vedätyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vastaan.
On tyhmää lähteä mukaan provon vedätyksiin.
Tämä. 5/5 oppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä ystävä hyvä. On paljon asioita joita sinä et näe etkä tunne, koska olet tyhmä.
En ole sinun ystäväsi, typerä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sinun ystäväsi, typerä lapsi.
Me olemme kaikki universumin lapsia ja täten ystäviä keskenämme. Etsi sisäinen rauha ja harmonia. Se ei ole kiinni älykkyydestä.
Minun täytyy lähteä. Päähäni tulee ajatuksia jotka eivät kuulu sinne... Kaali vaikka inhoan sitä. Trumppi ja puutini. Miksi Kouvolaan? Eihän persut ole ennen järjestäneet kokousta olohuoneessani. Miksi niitä on täällä???. Mitä tapahtuu. Viekö palsta minut mukanani? Äkkiä pois....
Anna sielusi levätä astraalijoogan avulla ja avata silmäsi todellisuudelle.