Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalaiset ovat niin yksinkertaisia?

Vierailija
15.09.2025 |

Vetääkö palsta puoleensa typeryksiä vai tyhmentääkö se?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ap, miksi olet niin yksinkertainen. Sinähän olet myös palstalainen. 

Alennan itseni ja toistan aiemman vastaukseni. 

Tyhmyyden näkee kyvyttömyydestä vastata kysymykseen muutoin kuin kysymyksellä.

Eli olet omasta mielestäsi vielä tyhmäkin. Sinähän et osaa vastata kysymykseen edes kysymyksellä, vaan jauhat ihan ohi aiheen. 

Typeryytesi loukkaa jopa tyhmiä. Et ole vieläkään vastannut kysymykseen johon otat kantaa.

No nyt vastaan: Palstalaiset ovat yksinkertaisia, koska täällä kirjoittelee hyvin paljon sinunkaltaisia va jakkeja. 

Noin. Oliko vastauksen pa

Kerro sinä. Sinähän sitä vastausta panttaat. Et ole vieläkään kertonut, miksi olet noin yksinkertainen, vaikka sitä sinulta kysyttiin. 

Vierailija
42/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ap, miksi olet niin yksinkertainen. Sinähän olet myös palstalainen. 

Alennan itseni ja toistan aiemman vastaukseni. 

Eli olet omasta mielestäsi vielä tyhmäkin. Sinähän et osaa vastata kysymykseen edes kysymyksellä, vaan jauhat ihan ohi aiheen. 

Typeryytesi loukkaa jopa tyhmiä. Et ole vieläkään vastannut kysymykseen johon otat kantaa.

No nyt vastaan: Palstalaiset ovat yksinkertaisia, koska täällä kirjoittelee hyvin paljon sinunkaltaisia va jakkeja.&nbsp

Kerro sinä. Sinähän sitä vastausta panttaat. Et ole vieläkään kertonut, miksi olet noin yksinkertainen, vaikka sitä sinulta kysyttiin. 

Olet oikeassa. Tyhmyytesi lähes tarttui minuun. Minä en ole yksinkertainen vaikka sinusta siltä vaikutankin. Minun ajatukseni ovat korkeammalla tasolla kuin sinulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkki

Tämän ketjun ap.

-eri

Vierailija
44/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Tyhmyytesi lähes tarttui minuun. Minä en ole yksinkertainen vaikka sinusta siltä vaikutankin. Minun ajatukseni ovat korkeammalla tasolla kuin sinulla. 

Oletko rakastunut minuun vai miksi jauhat koko ajan minusta? Osaatko edes tähän kysymykseen vastata ilman, että jankutat minusta? 

Vierailija
45/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asuntojen tonttivuokrat nousevat 3-5 - kertaisiksi sadoissa kohteissa Helsingissä vuodenvaihteessa. Nousu tulee porrastetusti."

www.talouselama.fi/uutiset/a/fe935490-ab38-4184-8cdc-71de85e76600

Vierailija
46/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan..." , vai mite se meni? Tyhmä kysymys tyhmyyden sisällä.

Tyhmyys ihmisen tyhmentää (Forrest Gump).

Vierailija
47/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko rakastunut minuun vai miksi jauhat koko ajan minusta? Osaatko edes tähän kysymykseen vastata ilman, että jankutat minusta? 

Varo. Olet taas menossa väärään suuntaan. Dialogi menee: kysymys, vastaus, kysymys, vastaus. 

Et ole vielä vastannut kysymyksiini. Oliko vastauksen panttaaminen tuon väittelyn arvoista? Viisastuitko edes hiukan?

Vierailija
48/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan..." , vai mite se meni? Tyhmä kysymys tyhmyyden sisällä.

Ei ole tyhmiä kysymyksiä. on tyhmiä ajoituksia kysymyksille ja tyhmää vastata kysymykseen kysymyksellä.

Vierailija
49/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo. Olet taas menossa väärään suuntaan. Dialogi menee: kysymys, vastaus, kysymys, vastaus. 

Et ole vielä vastannut kysymyksiini. Oliko vastauksen panttaaminen tuon väittelyn arvoista? Viisastuitko edes hiukan?

Kyllä olen. Sinun vastaustasi vielä tässä odotellaan. 

Vierailija
50/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyhmiä kysymyksiä. on tyhmiä ajoituksia kysymyksille ja tyhmää vastata kysymykseen kysymyksellä.

Hyvä, että suoraan myönnät, että toimintasi on tyhmää. Sinähän täällä koko ajan vastaat kysymyksiin kysymyksillä etkä kerro, miksi olet niin yksinkertainen. Sitä kysyttiin sinulta jo ajat sitten, mutta vieläkään et ole vastannut. 

Vierailija
51/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä on liuta hyviä kirjoittajia, joilla on oikeasti mielipiteitä. Harvempi täällä suoltaa vain jotain puppaa.

Vierailija
52/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin etten ole tyhmä vaan se on sinun mielikuvasi minusta. Vastauksesi ei sisällä kuin pyynnön kertoa oletko viistastunut tai oliko vastaus panttaamisen arvoinen.

En osaa sanoa varmaksi oletko viisastunut mutta vastaus ei ollut panttaamisen arvoinen. Olisit päässyt helpommalla vastaamalla heti eikä tätäkään keskustelua tarvitsisi käydä.

Vierailija
53/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä. Sinähän sitä vastausta panttaat. Et ole vieläkään kertonut, miksi olet noin yksinkertainen, vaikka sitä sin

Hyppäsit yli sen kohdan, jossa vastasin otsikon kysymykseen. Sen jälkeen on sinun dialogirakenteellasi sinun vuorosi vastata, miksi olet niin yksinkertainen. 

Vierailija
54/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas mennään palstan tyyliin! Ei se kauan koskaan vie, kun jotkut aloittavat. 😂 Mutta keskustelun takia kai täällä olette, joten antakaa mennä nyt vaan.

Vierailija
55/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulisit? Täällä on enimmäkseen sellaisia joilla on aikaa kirjoitella silloin kun normaalit ihmiset ovat töissä. Eivätkä nämä joutilaat ole miljonäärejä.

Ai että miljonäärinä oleminen kertoo jotain älykkyydestä? Anna mun nauraa. Se ei kerro mistään muusta kuin ahkeruudesta, mahdollisesta narsismista, röyhkeydestä ja itsekkyydestä. Kuinka moni miljonääri on saanut miljoonaa ilman, että on joutunut käyttämään kyynerpäätä? On toki niitäkin, jotka ovat rehellisesti rakastuneet, mutta ne ovat harvassa. 

Vierailija
56/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulisit? Täällä on enimmäkseen sellaisia joilla on aikaa kirjoitella silloin kun normaalit ihmiset ovat töissä. Eivätkä nämä joutilaat ole miljonäärejä.

Ai että miljonäärinä oleminen kertoo jotain älykkyydestä? Anna mun nauraa. Se ei kerro mistään muusta kuin ahkeruudesta, mahdollisesta narsismista, röyhkeydestä ja itsekkyydestä. Kuinka moni miljonääri on saanut miljoonaa ilman, että on joutunut käyttämään kyynerpäätä? On toki niitäkin, jotka ovat rehellisesti rakastuneet, mutta ne ovat harvassa. 

*Vaurastuneet. Pisti niin kiehumaan tuo viesti, että tuli kirjoitusvirhe.

Vierailija
57/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä kyselee syytä omalle tyhmyydelleen.

Mistäpä me muut se tiedettäisiin. Ehkä kätilöllä ote lipesi ja AP tippui päälleen lattiaan.

Vierailija
58/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että suoraan myönnät, että toimintasi on tyhmää. Sinähän täällä koko ajan vastaat kysymyksiin kysymyksillä etkä kerro, miksi olet niin yksinkertainen. Sitä kysyttiin sinulta jo ajat sitten, mutta vieläkään et ole vastannut. 

Alennan taas itseni ja toistan vastaukseni. En ole yksinkertainen. Sinun mielikuvassasi olen yksinkertainen, mutta se johtuu tyhmyydestäsi ymmärtää asioita, ei asioiden todellisesta tilasta.

Vierailija
59/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa saada kinastelu loppumaan on poistua palstalta. Niin minä teen, jos joku parista annetusta vastaksesta ei taltu, vaan saa vaan vettä myllyynsä.

Vierailija
60/112 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä. Sinähän sitä vastausta panttaat. Et ole vieläkään kerton

Hyppäsit yli sen kohdan, jossa vastasin otsikon kysymykseen. Sen jälkeen on sinun dialogirakenteellasi sinun vuorosi vastata, miksi olet niin yksinkertainen. 

Kuten vastasin: Minä en ole yksinkertainen vaikka sinusta siltä vaikutankin. Minun ajatukseni ovat korkeammalla tasolla kuin sinulla.