Miksi palstalaiset ovat niin yksinkertaisia?
Vetääkö palsta puoleensa typeryksiä vai tyhmentääkö se?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyyden näkee kyvyttömyydestä vastata kysymykseen muutoin kuin kysymyksellä.
"Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan..." , vai mite se meni? Tyhmä kysymys tyhmyyden sisällä.
Tyhmyys ihmisen tyhmentää (Forrest Gump).
Ei ole tyhmiä kysymyksiä. on tyhmiä ajoituksia kysymyksille ja tyhmää vastata kysymykseen kysymyksellä.
Olen edelleen eri mieltä tuosta kysymyksellä vastaamisesta. Se on myös kulttuurikysymys (tosin Suomessa ei tällaista kulttuuria juuri ole), esim. juutalaisuudessa uskonoppineet väittelivät usein juuri näin. Kysymyksellä vastaaminen siirsi pallon toiselle osapuolelle, jonka piti nyt hieroa aivonystyröitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan..." , vai mite se meni? Tyhmä kysymys tyhmyyden sisällä.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä. on tyhmiä ajoituksia kysymyksille ja tyhmää vastata kysymykseen kysymyksellä.
Olen edelleen eri mieltä tuosta kysymyksellä vastaamisesta. Se on myös kulttuurikysymys (tosin Suomessa ei tällaista kulttuuria juuri ole), esim. juutalaisuudessa uskonoppineet väittelivät usein juuri näin. Kysymyksellä vastaaminen siirsi pallon toiselle osapuolelle, jonka piti nyt hieroa aivonystyröitään.
Ap:lla ei riitä kapasiteetti väittelyyn, vaan hän pysyttelee hiekkalaatikkotasolla kuitaten kaiken "sä oot tyhmä".
Huorrrrrrrraaaattt hihih homhomohomo lunputlunput
Olet oikeassa. Me tyhmyrit, Sinä ja minä kokoonnumme tänne lukemaan toivossa, että joku olisi vielä,tyhmempi.
Tosi fiksut eivät edes tiedä, errä,on tämmöinen joutava ajanaviete.
Useimmilla on matala koulutus. Yh-äitejä, työttömiä, syrjäytyneitä. Ei lääkärit täällä oo pasukkaa kirjoittelemassa,eikä holtittomasti poikineet, kaljakuningattaret.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla on matala koulutus. Yh-äitejä, työttömiä, syrjäytyneitä. Ei lääkärit täällä oo pasukkaa kirjoittelemassa,eikä holtittomasti poikineet, kaljakuningattaret.
Olen yh-lääkäri. Aivot narikkaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei riitä kapasiteetti väittelyyn, vaan hän pysyttelee hiekkalaatikkotasolla kuitaten kaiken "sä oot tyhmä".
AP ilmoitti poistuvansa jo joku aika sitten.
Tehtiin silai tymästi että tultiin tänne palstaileen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Uskon kyllä että täällä käy lääkäreitä, kirurgeja, poliiseja jne. koska hekin ovat ihmisiä. Eri asia onko juuri hän lääkäri.
Älä yleistä sinun harhojasi kaikkiin. Ihminen, jolla on sisäinen rauha ei jauha paskaa vauvapalstalla.