Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

29-vuotias kolmen lapsen äiti Hinni kohtaa törkeää kohtelua kadulla En ikipäivänä olisi odottanut

Vierailija
15.09.2025 |

Tällaisia kommentit ovat

Hinni kertoo olleensa noin vuosi sitten bussissa keskimmäisen lapsensa kanssa, kun tuntematon mies alkoi haukkua häntä.

Hän sanoi, kuinka ruman näköinen ihminen olen ja miten tuollaisella ihmisellä voi olla lapsia, että se on oksettavaa, kertoo Hinni.

Siinä hetkessä tyttöni sanoi, että noin ei saa kenellekään puhua. Että tuo on todella ilkeää ja sinun täytyy pyytää äidiltäni anteeksi.

Kaikki bussissa olijat alkoivat taputtaa tytölle, ja mies jäi seuraavalla bussipysäkillä pois nolostuneen oloisena.

https://www.iltalehti.fi/keho/a/ea22cf86-255b-42e4-a0f9-9daeddcb676a

Kommentit (342)

Vierailija
181/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö ränniin kun vain vasen käsivarsi peitetty pitkällä hihalla..

Vierailija
182/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa erikoisen näköinen mies, mutta missä on lasten äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä täysjärkisen hommaa tatuoida ittensä kauttaaltaan ja varsinkin vielä naamaan! Yksi pieni jossain peitettävissä oleva vielä menettelisi mutta tollasesta pitäis tehdä lasu ja lapset pois. Vai senkö takia vinkuu lehdessä että saa lisää rahaa uusia tatuointeja varten?

Vierailija
184/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki huutelu on väärin, mutta yleensä sitä saa mitä pyytää.

Vierailija
185/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei koskaan kukaan huutele mitään. Viimeksi 30 vuotta sitten juoppo jotain örähteli, mutta aika rauhassa saanut sen jälkeen olla.

Vierailija
186/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskäsitykset vaihtelee. Ja ovat myös jossain määrin kulttuurillinen asia. Mutta en mä nää mitään syytä suuttua jonkun naamatatskasta. 

Touhua on tehty oikeasti kivikaudelta asti. Jolloin niillä oli heimoissa omat merkityksensä. Nyt niiden merkitys on olla kantajalleen tärkeitä / kauniita kuvia. 

Mikä ajaa ihmisen pyörittelemään silmiään milloin millekkin? Vaikka noita ei voikkaan riisua / peittää järkevästi, on ne silti mulle aika sama asia, kuin joku olisi valinnnut päähänsä hassun hatun? Mitä hittoa se mulle kuuluu vaikka pitäisin sitä rumana? :D Maailma on täynä rumempia asioita. 

Jotain laumaan pakottamismääkimistä mä lähinnä aistin tässä tatuointivihassa. Ei aukene mulle. Toki jos jotain kyseenalaisia arvojaan tatskoissa julistaa, niin sitten voi tehdä jo jotain päätelmiä henkilöstä itsestäänkin. Sitä ennen ja sen jälkeenkin ne on vaan kuvia. 

Vierailija
187/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan mies oli, mutta ei olisi saanut sanoa.

Samaa mieltä. Itse ajattelen naamatatuoinneista ja muutenkin suuresta määrästä tatuointeja, että on kamalan näköisiä. Toki en sano sitä ääneen. Ja jos joku esittelee innoissaan uutta "hienoa" tatuointiaan, niin kehun kyllä, vaikka olisinkin aivan toista mieltä. Itse olen 40+ ikäinen eikä ole yhtäkään tatuointia eikä tule.

Miksi rumaa pitää kehua? En ole koskaan ymmärtänyt. Katteettomalla kehumisella saa myös pahaa aikaan.

Vierailija
188/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki miksi oma auto. Ei joudu raavaiden kanssa tekemisiin. Enkä tarkoita Hinniä. Tosin vältän monen teidänkin  tapaamisen.

Vierailija
189/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmistä on tullu ihan hirveitä 😞 missä tonkin äijän käytöstavat??? 

Hinni on nainen.

Kirjoittaja tarkoitti bussissa ollutta miestä, eikä jutun naista. Kannattais lukea vähän paremmin ennen kuin kommentoi, mutta virheitä sattuu, kun ollaan vain ihmisiä.

Vierailija
190/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoinnit nyt on rumia ihan kaikilla.

Vierailija
191/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomion tarve täytyy jollain olla aivan hirvittävä kun ensin pitää sotkea oma naama tatuoinneilla, joilla varmistetaan ettei koskaan tule saamaan kunnon työpaikkaa, ja sitten vielä ulistaan iltapaskalehdessä kun kaikki eivät peukuta ja tykkää.

Tai huomiontarve on kova, kun ensin piirrellään ihoon, että saisi huomiota ja sitten ei tykätäkään siitä huomiosta.

Vierailija
192/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin , että Japanissa jonkun mies ei ollut päässyt uimahalliin tatuointinsa vuoksi. I Näin mm kisojen alla.

Tatskoja on vain Yakuzalla. Että sellaista

Vierailija
193/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauklsessa Hinni on itse tehnyt itsestään ruman.  

Vierailija
194/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneuskäsitykset vaihtelee. Ja ovat myös jossain määrin kulttuurillinen asia. Mutta en mä nää mitään syytä suuttua jonkun naamatatskasta. 

Touhua on tehty oikeasti kivikaudelta asti. Jolloin niillä oli heimoissa omat merkityksensä. Nyt niiden merkitys on olla kantajalleen tärkeitä / kauniita kuvia. 

Mikä ajaa ihmisen pyörittelemään silmiään milloin millekkin? Vaikka noita ei voikkaan riisua / peittää järkevästi, on ne silti mulle aika sama asia, kuin joku olisi valinnnut päähänsä hassun hatun? Mitä hittoa se mulle kuuluu vaikka pitäisin sitä rumana? :D Maailma on täynä rumempia asioita. 

Jotain laumaan pakottamismääkimistä mä lähinnä aistin tässä tatuointivihassa. Ei aukene mulle. Toki jos jotain kyseenalaisia arvojaan tatskoissa julistaa, niin sitten voi tehdä jo jotain päätelmiä henkilöstä itsestäänkin. Sitä ennen ja sen jälkeenkin ne on vaan kuvia. 

En tiedä kanssa. Kyllä me transnaisetkin ollaan naisia, niin miksi pukkareissa minulle pyöritellään silmiä ja minua kohtaan käyttäydytään syrjivästi. Ystäväni sai vihat niskaan koska ei jaksanut näyttää huoltoasemalla rouvalle miten addblueta lisätään. 

Vierailija
195/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseen näköinen. Kun tekee itsestään työn näköisen, niin tottakai saa arvostella! Yhtäläillä voin sanoa autosta että se on karsee. Tatuoinnit ovat karseita ja on aivan oma valinta ottaako niitä vai ei. 

Miksi muuten lapset eivät saa piirtää joka päivä tussilla naamaansa täyteen?

Normaaliälyinen ihminen osaa käyttäytyä eikä mene aukomaan päätään tuntemattomille heidä ulkonäöstään olivat he siitä mitä mieltä tahansa. 

Vierailija
196/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottavat tatuoinnit luontoon riippumatta siitä, missä kohtaa kehoa ne ovat. Jos joku kasvonsa tuhrinut tulee mua vastaan, käännän katseeni toisaalle. Myös lapselleni olen sanonut, ettei kenenkään ulkonäköä saa arvostella, vaan ne ovat asioita, joista puhutaan vasta kotona. 🤦🏼

Vierailija
197/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vai  kuvitella miltä touhu näyttää tulevaisuudessa, onneksi hinnit ovat vielä poikkeusyksilöitä. Säälin syvästi lapsia😢

Vierailija
198/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tatuoinnit jollain tavalla alhaisempaan älykkyyteen? 

Vierailija
199/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vai  kuvitella miltä touhu näyttää tulevaisuudessa, onneksi hinnit ovat vielä poikkeusyksilöitä. Säälin syvästi lapsia😢

Ja paskat sääli. Ihme jeesustelua

Vierailija
200/342 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin , että Japanissa jonkun mies ei ollut päässyt uimahalliin tatuointinsa vuoksi. I Näin mm kisojen alla.

Hyvä meininki, sama Suomeen kans, kiitos! Ja lävistetyt samaan kastiin.