Sinä, joka inhoat nimeäsi. Mikä on nimesi?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Tatjana. Ja olen siis ihan kantasuomalainen. Vanhemmat vaan oli suuria slaavilaisen kulttuurin ihailijoita, joten nimesivät lapsensa sen mukaan.
Vähän samantyylinen täällä. Luullaan on viro- tai venäläiseksi. Kiitos vaan rumasta nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Jorma ja olen syntynyt 1986,vanhempieni mielestä kuulemma hyvä nimi.
Tuosta ei nimi maskuliinisemmaksi muutu! Olisit ylpeä! Minusta on hieno nimi, ja oon nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jorma Kanki
Tämmöstä nimiä oli kaikilla, kun olin alakoulussa sijaisena. Keski-ikä on kuitenkin vähän suurempi palstalla.
Minna
Olen aivan liian nuori tohon nimeen. Lisäksi se on vaan äärettömän tylsä. En ole vaihtanut nimeäni, koska vaihtoehdot on jo lähipiirissä käytössä.
Täällä kans yksi nimensä täysi-ikäistyttyään vaihtanut.
Ennen olin ihan hemmetin tylsä ja massaan hukkuva Marja. En edes näytä Marjalta, en edes vauvakuvissa, joten en ymmärrä mitä äiti ja isä oikein sekoilivat. Olen kaiken kukkuraksi syntynyt 90-luvulla, joten vielä enemmän hämmentää moinen boomer-nimi :(
En kerro, kun on sen verran harvinainen nimi, mutta juuri siksi ongelmallinen. Aina saa selittää, että mikä se nimi olikaan ja se sekoitetaan samankaltaiseen nimeen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yksi nimensä täysi-ikäistyttyään vaihtanut.
Ennen olin ihan hemmetin tylsä ja massaan hukkuva Marja. En edes näytä Marjalta, en edes vauvakuvissa, joten en ymmärrä mitä äiti ja isä oikein sekoilivat. Olen kaiken kukkuraksi syntynyt 90-luvulla, joten vielä enemmän hämmentää moinen boomer-nimi :(
Marjahan on klassinen nimi. Nimellä on myös kaunis merkitys.
Mä olen aina inhonnut näitä Tuija, Teija, Taija, Maija, Raija, Saija, Kaija, Seija, Reija ym nimiä. Olin yksi noista ja vaihdoin nimeni aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula.
Tuulahan on nätti nimi.
Hyi pliisu ja mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minna
Olen aivan liian nuori tohon nimeen. Lisäksi se on vaan äärettömän tylsä. En ole vaihtanut nimeäni, koska vaihtoehdot on jo lähipiirissä käytössä.
Ehkä tylsä muttei ruma.
Ja toisaalta Minna Canth oli rohkea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma Kanki
Tämmöstä nimiä oli kaikilla, kun olin alakoulussa sijaisena. Keski-ikä on kuitenkin vähän suurempi palstalla.
Niin, aatella 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula.
Tuulahan on nätti nimi.
Hyi pliisu ja mitä se tarkoittaa.
Pierun tuulahdus?
Anna on kansainvälinen nimi. Annoja on eri puolilla maailmaa. Suomessakin omassakin suvussa ollut jo vuosisatoja sitten.