Sinä, joka inhoat nimeäsi. Mikä on nimesi?
Kommentit (145)
Rakel. Kuulostaa ihan kamalalta, jotenkin tosi kova eikä yhtään sointuva tai naisellinen
Unna -.-
Mutsille tuosta raivosinkin teininä että mitä ihmettä sä oikein sekoilit!? En päätynyt vaihtamaan, mutta käytän nyt toista nimeäni eli Anniinaa.
Elina. Se on liian hieno nimi minulle, ja teennäinen. Olen henkisesti Niina tai Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Rakel. Kuulostaa ihan kamalalta, jotenkin tosi kova eikä yhtään sointuva tai naisellinen
Olen aina tykännyt tuosta nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Mieleen tulee raastinrauta tai sirkkeli.
Vierailija kirjoitti:
Elina. Se on liian hieno nimi minulle, ja teennäinen. Olen henkisesti Niina tai Sanna.
Minä taas ajattelen, että liian verinen tai ällö nimi, en osaa pitää yhtään hienona. :D terkuin kaima, se jolla nimestään mielleyhtymä A-elimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosti. Ruma nimi. Ei miehekäs, vaikea lausua ulkomailla. Ei ole onneksi ensimmäinen nimeni.
Kostista tulee mieleen munaton ja sukupuoleton lastenohjelmien vetäjä.
Tuollaisia kaikki nykymiehet ovat. Nimestä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna kuulostaa pyykkimuijalta.
Pyykkimuija, pesumuija tai jauhomuija
Vierailija kirjoitti:
Laura
Ensinnäkin meitä on 13 tusinassa. Ääntämyksellisesti se on ruma ja mielleyhtymä vahvasti siihen Röyhkän renkutukseen.
Minäkin olen ja minusta Laura on tosi hyvä nimi ulkomailla, koska kaikki heti osaavat kirjoittaa sen oikein, on varmaan naisten etunimien maailmanlaajuisessa top 10:ssa. Suomalainen sukunimi ääkkösillä taas on yksi painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaija, Saija, Aija, Soile. Todella outoja.
Sinullako on nuo kaikki nimet?
Oma nimi on ihan siedettävä - Elli Iida Maria. Mutta siskon kohdalla on kyllä porukoilla ollut joku ihme nimipsykoosi tulilla :D
Siskoparka on Lilli-Leena Annikki.