Sinä, joka inhoat nimeäsi. Mikä on nimesi?
Kommentit (151)
Ne, jotka oikeasti inhoavat nimeään, eivät tietenkään kerro sitä. En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Katja
Mä tykkään Katjasta. Mulla oli lapsena Katja niminen kaveri ja olin vähän kateellinen sille sen kauniista nimestä 😅
Virve. Vaihdoin sen heti pois kun täytin 18-v. Tosi vanhanaikainen, kummallinen ja ruma nimi, muut Virvet ovat 60-70-vuotiaita mummoja.
Vierailija kirjoitti:
Virve. Vaihdoin sen heti pois kun täytin 18-v. Tosi vanhanaikainen, kummallinen ja ruma nimi, muut Virvet ovat 60-70-vuotiaita mummoja.
Muutama vuosi sitten tapasin Virven. Noin 35-vuotias seksinnälkäinen sinkkunainen. Yksien treffien ja useiden seksitreffien jälkeen ajauduttiin erilleen arjen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten tapasin Virven. Noin 35-vuotias seksinnälkäinen sinkkunainen. Yksien treffien ja useiden seksitreffien jälkeen ajauduttiin erilleen arjen takia.
Sä olet varmaan Make tai Mika? Ne on kaikki pukkeja.
Oli Adolf Perse, inhosin sitä kovasti, muutin ja nykyisin olen Rudolf Perse.
Vierailija kirjoitti:
Oli Adolf Perse, inhosin sitä kovasti, muutin ja nykyisin olen Rudolf Perse.
Miksi ei Rudolf Punanenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet varmaan Make tai Mika? Ne on kaikki pukkeja.
En ole Make tai Mika. Pukki olen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vieno Kettunen....🤣🤣🤣🤣
Tämän niminen näyttelijä oli Petroskoin suomalaisessa draamateatterissa. Vienankarjalainen syntyjään. Nukkui pois pari viikkoa sitten 88 vuoden iässä. Ikuinen muisto!
Olen Kerttu.