Mies osti itselleen joululahjaksi ps5
Hyvää joulua! Kuusen alta löytyi miehen itselleen ostama ps5. Nolottaa ja hävettää hänen puolesta. Muiden miehillä tapana ostaa joululahjoja itselleen?
Kommentit (15)
Hyvä valinta, oli hyvä tarjouksiakin. Meillä mies osti itselleen pullon kallista viskiä. Pleikka meillä toki jo onkin.
PS5 eli perussuomalaiset 5? Mikä se on?
Minäkin ostin monta lahjaa itselleni. Olen tehnyt kovasti töitä ja ansainnut mukavia, mieluisia asioita. Ei kaikkea viitsi pyytää lahjaksi, varsinkin, kun hinnat on yli satasen. En niitä kuusen alle vienyt, vaan otin heti käyttöön.
Sai ainaki yhden mieluisan lahjan, hyvä juttu
Ostin itselleni sukat ja nahkavyön (genune). Vaimolle ostin vähän kalliimman kahvinkeittimen ja muutaman kirjallisen laatuproosaa. Ruokineen meni jouluun varmaan jotain 900 euroa, mutta ei tässä ole rahasta kiinni. Sen verran oli kasseissa painoa, että parkkihallissa laittoi selän aivan jumiin. Porchen nahkajakkaran hierontatoiminto lievitti suurimmat jumit jo kotimatkalla. Että tällaista täällä päin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ostin monta lahjaa itselleni. Olen tehnyt kovasti töitä ja ansainnut mukavia, mieluisia asioita. Ei kaikkea viitsi pyytää lahjaksi, varsinkin, kun hinnat on yli satasen. En niitä kuusen alle vienyt, vaan otin heti käyttöön.
toi musta siis täysin ok, mutta en ymmärrä että kuusen alle vie
Ap
Joo on, osti kahteen konserttiin liput Napoliin vain itselleen. Mä saan suunnitella matkan kahdeksi viikoksi, oli silleen epäsuorasti lahja myös mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni sukat ja nahkavyön (genune). Vaimolle ostin vähän kalliimman kahvinkeittimen ja muutaman kirjallisen laatuproosaa. Ruokineen meni jouluun varmaan jotain 900 euroa, mutta ei tässä ole rahasta kiinni. Sen verran oli kasseissa painoa, että parkkihallissa laittoi selän aivan jumiin. Porchen nahkajakkaran hierontatoiminto lievitti suurimmat jumit jo kotimatkalla. Että tällaista täällä päin.
Vain 900? Isojen kassien painoon suosittelen tumputtamista.
Vierailija kirjoitti:
Sai ainaki yhden mieluisan lahjan, hyvä juttu
Asiaa hyvät veljet! Niin sitä pitää, silloin saa asiaan kuuluvia lahjoja ku itte valkkaa ittelleen. Pleikkareita, Wiskyä, levyn lemppari bissee, moottorisahan, Blayboyn vuosikerran. vapaa lipun matkoineen ja juomineen Tallinnaan ilotaloon...lista on loputon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 900? Isojen kassien painoon suosittelen tumputtamista.
Ja sitten mä heräsin...
Miksi vasta nyt kun kyseinen konsoli tuli myyntiin jo marraskuussa 2020?
Mä ostin uuden haulikon, jolla voin ampuu eukkoo perseeseen, jos taas alkaa nakuttaa mulle. T. Killti mies
Hyvää joulua! Kuusen alta löytyi miehen itselleen ostama ps5.
Ja tällaisella miehellä on nainen - omg?
PS5 hyvä mutta vain vastamelukuulokkeilla. Muuten kuuluu vaimon nalkutus läpi.
No mää ostin ruotsalaisen pepputempun.