Sinä, joka inhoat nimeäsi. Mikä on nimesi?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Anna Aina Naima Rauha
Anna on kaunis nimi noi muut ei.
Koin että etunimeni ei koskaan istunut minulle ja siksi vaihdoin sen ihan virallisesti.
Olen ollut tosi tyytyväinen uuteen nimeeni.
Meni kauan miettiessä. Mikään nimi ei voisi sopia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tatjana. Ja olen siis ihan kantasuomalainen. Vanhemmat vaan oli suuria slaavilaisen kulttuurin ihailijoita, joten nimesivät lapsensa sen mukaan.
Ai kauheeta, ota osaa. Onko sulla joku lempinimi, johon voisit vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Toinen nimi on Sinikka. Ja oon 27
..
Minusta Sinikka on kaunis nimi.
Olen jo vaihtanut itselleni uuden nimen. Entinen nimi oli hajuton, mauton ja munaton Nina.
Mäen Anna, Kylmäsen Usko eli Anna Mäki ja Usko Kylmänen esitteli toisilleen...
Vierailija kirjoitti:
Kirsi, ruma muotinimi 60-, 70-luvulta. Eipä meitä muun ikäisissä olekaan.
Paras nimi on ajaton eikä vahvasti ikäsidonnainen.
Esim. Elina on minusta kaunis ja jotenkin hienostunut nimi.
En nyt kuitenkaan vaihtamista harkitse. Olen tähän tottunut ja tietysti kaikki tutut myös.
Kiva kuulla Elinana :D En vihaa omaa nimeäni, mutta se on jotenkin tylsä ja tulee mieleen joku hiljainen harmaahiirulainen. Kun olen itse täysin tuon vastakohta joten minulle olisi sopinut nimeksi vaikka Karoliina.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vaihtanut itselleni uuden nimen. Entinen nimi oli hajuton, mauton ja munaton Nina.
--
Nina on myös kaunis nimi. Samoin Johanna ja Ritva, Sinikka, Laura ym. mitä täällä on kerrottu.
Sitten on tuo yksi häirikkö joka ei ole kovinkaan kiva. Tuli jälleen pilaamaan ketjun.
Liekö joku itänaapurin natalia.
Elina. Kerran joku hiffasi, että se on elin A ja siitä lähtien olen ajatellut nimeäni mielleyhtymänä elimeen... A-elin. No, ei sentään b- tai c-elin.
Vierailija kirjoitti:
Ritva. Hyi yök.
Mieluummin Ritva kuin näitä nykyajan muotinimiä; nella ja netta ja nonna ja emma ja eea ja ciia ja cilla jne
Kyösti. Aina vähän on jotain ihmettelyä. Onneksi sentään olen aika vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Anna on muuten venäläinen nimi.
Anna on hebrealainen nimi. Pyhä Anna oli Jeesuksen äidin Marian nimi.
Milla, äänneasultaan ruma, jotenkin ryhditön ja liejuinen. Lisäksi kaikki läpät Anssi Kelan biisistä on kuultu turhan monta kertaa. En muilla tosin inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Anna on muuten venäläinen nimi.
Anna on jo Raamatun ajoilta. On Jeesuksen äidin Marian äidin nimi.
Vieno Kettunen....🤣🤣🤣🤣