Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1179)
Vierailija kirjoitti:
Multa on aina välillä poistunut viestejä, myös muissa ketjuissa. Putäisköhän järjestää niille muistotilaisuus? Äsh, mitä turhia.
Korjaus: Pitäisköhän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Doris on aloittanut oikein viestien suurpoiston kuten saksalaiset kristalliyönä juutalaisille. Niin sitä pitää. Ilkeyttä ja katkeruutta tulvillaan tämä viaton Hartolasta.
Ei Doris tiedä mikä kristalliyö on! Eikä Hartolassa viattomia taida olla.
Sahtia on!
Ruoan hinnoista ravintolassa:
Lounas 10€ nakkikeittoannos.
Teen perheelle parin päivän keiton tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Doris on aloittanut oikein viestien suurpoiston kuten saksalaiset kristalliyönä juutalaisille. Niin sitä pitää. Ilkeyttä ja katkeruutta tulvillaan tämä viaton Hartolasta.
Ei Doris tiedä mikä kristalliyö on! Eikä Hartolassa viattomia taida olla.
Sahtia on!
Meinaako kostaja paljonkin vetää?
Tuskin yhtä paljon kuin jotkut.
Kyllä on keskustelun taso laskenut parissa päivässä. Joutavanpäiväistä lätinää pas kan puhumisesta kukille (?!), yksi ilmeisesti kirjoittaa kaikki viestit, kun taso on kaikissa sama ja asiaa ei ole. Ei ole keskusteluketju enää. Poistun. M72
Mietin, että olisko mustat chinot, tummat nilkkurit, musta t-paita ja harmaa neule hyvä asu hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on keskustelun taso laskenut parissa päivässä. Joutavanpäiväistä lätinää pas kan puhumisesta kukille (?!), yksi ilmeisesti kirjoittaa kaikki viestit, kun taso on kaikissa sama ja asiaa ei ole. Ei ole keskusteluketju enää. Poistun. M72
Sama. Kaipaan niitä asiallisia kunnon keskusteluja politiikasta, kirjallisuudesta, keksinnöistä, lainsäädännöstä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaipaan niitä asiallisia kunnon keskusteluja politiikasta, kirjallisuudesta, keksinnöistä, lainsäädännöstä jne.
Niille voi tehdä vaikka oman ketjun. Tämä ketju on tarkoitettu siihen, mitä otsikossa kysytään eli kirjoittajan omiin päivän kuulumisiin.
tänään mietin, etten ole puhunut toiselle ihmiselle nyt kolmeen viikkoon. nyt mietin, että onko tämä hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo keskustelut sitten poistuneet tästä ketjusta? En ehdi enkä jaksa seurata tätä ketjua aamusta iltaan, joten en siis tiedä, mitä kaikkia kommentteja täältä välistä häviää. Mitä tulee noin muuten ketjun aiheeseen eli kuulumisiin, niin kyllähän nekin on kuulumisia, jos vaikka on pohtinut just jotain politiikkaan tai lainsäädäntöön liittyvää asiaa tai lukenut jonkun kirjan jne. Itse ajattelen tämän ketjun vähän sellaisena kuin jos porukassa juttelisi muiden kanssa. Yhden kanssa voi jutella kukista, toisen kanssa politiikasta, kolmannen kanssa musiikista, neljännen kanssa lapsenlapsista, viidennen kanssa kissoista jne jne. Eihän isommassa porukassa reaalimaailmassakaan kaikki puhu just samasta aiheesta vaan jokainen löytää sen hetkisen juttuseuransa jostain toisesta porukassa olevasta.
Vierailija kirjoitti:
Kai kissanomistajat pidätte ne pois naapurustosta?
Kokemusta on kun ne luuhaavat meidän kuistilla ja pihassa merkkailemassa eritteillään!
Maalla eri asia pitää kissa irrallaan hiirestämässä kun ei ole lähinaapureita.
Kaikki eivät välitä. Naapurin kissat saavat edelleen tulla pihaani käymään. En välitä siitä yhtään. Ovat lähinaapureiden kissoja täällä maalla.
Keskitytään otsikkoon
Pysytään aiheessa
Ei trollata eikä ruokita trollua.
Ohitetaan tyhmät kommentit
Ilmiannetaan asiattomat, se kannattaa.
Trollikostaja spämmää vpn-yhteydellään poistot :(
Meille muille IP riittää, asiattomien ilmianto - mode hoitaa
Olen todella pettynyt vauva keskusteluun. Kun ilmaiset mielipiteesi ja huolehtuneisuutesi yhteiskunnallisista asioista ne poistetaan. Pitäs sulautua massaan ja olla kritisoi matta asioita pitäs vain hyväksyä pintakiilto. Anteeksi mulle se ei käy, Suomes mun mielestä on vielä sananvapaus. Ei kiitos tälle keskustelupalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että olisko mustat chinot, tummat nilkkurit, musta t-paita ja harmaa neule hyvä asu hautajaisiin.
Mielestäni kelpo asu. Myötätuntoa.
Leppoisa sunnuntai. Laittelen lämpöisiä juustoleipiä iltakahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kanssa. Olin aikeissa kommentoida Machadon Nobel-juttua, kun ketju muuttui riitelyksi. Olisi ollut jännä pohtia sitä suomettumisesta käsin. Pohtimatta jäi. Ei tässä ketjussa ketään kiinnosta.
Niille voi tehdä vaikka oman ketjun. Tämä ketju on tarkoitettu siihen, mitä otsikossa kysytään eli kirjoittajan omiin päivän kuulumisiin.
Hyvänen aika! Ovathan ne kuulumisia! Kaikki mitä ajattelee, lukee, kuulee ovat kuulumisia. Uutiset, kirjat, jne. Radiobiisejähän täällä spämmätään joka päivä. Miten ne poikkeavat politiikasta tai muista ajankohtaisista asioista?
Minä kanssa. Olin aikeissa kommentoida Machadon Nobel-juttua, kun ketju muuttui riitelyksi. Olisi ollut jännä pohtia sitä suomettumisesta käsin. Pohtimatta jäi. Ei tässä ketjussa ketään kiinnosta.
Mua kiinnostaa, mä sen jutun alunperin kirjoitinkin. Mutta ei, samaa lapsellista riitelyjankkausta päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pettynyt vauva keskusteluun. Kun ilmaiset mielipiteesi ja huolehtuneisuutesi yhteiskunnallisista asioista ne poistetaan. Pitäs sulautua massaan ja olla kritisoi matta asioita pitäs vain hyväksyä pintakiilto. Anteeksi mulle se ei käy, Suomes mun mielestä on vielä sananvapaus. Ei kiitos tälle keskustelupalstalle.
Sama kokemus. Ihan pintatason höpinää. Jaaritellaan tyhjänpäiväisyyksistä, suututaan ja riidellään. Kaikki ei ehkä kykene käsitteelliseen ajatteluun.
Multa on aina välillä poistunut viestejä, myös muissa ketjuissa. Putäisköhän järjestää niille muistotilaisuus? Äsh, mitä turhia.