Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Uskomaton kaunotar! Sikarikkaan Karita Tykän, 48, sinkkutilitys: Kukaan ei tule iskemään

Vierailija
14.09.2025 |

Siis voi hyvää päivää taas Karita Tykkä oli omasta mielestään niin fiksu ja rohkea, kun päätti erota miehestään ja lähteä "uuteen elämään". Mutta mitä nyt? 48-vuotiaana, vaikka on kaunis ja rikas, hän valittaa ettei kukaan tule iskemään. Hän ihan oikeasti kuvitteli, että nuoria mallipojuja olisi oven takana jonoksi asti, niin kuin joskus 20-vuotiaana, kun vielä sai käänneltyä päätä. Ei tainnut mennä ihan niin kuin strömsöössä.

Tämä on muuten monen naisen harhaluulo: että aina löytyy uusi ja parempi, vaikka ikää on jo mittarissa. Samaan aikaan saman ikäinen mies, varsinkin jos on varakas ja menestyvä, on markkinoilla superhaluttu - sillä on varaa valita, ja nuoremmat naiset jonottavat. Jollei suomessa, niin ulkomailla tuollaisia on parikymppisiä kaunottaria jonossa. Ja sitten nämä entiset missit ja tavallisetkin naiset jäävät itkemään, että "eikö kukaan enää halua minua". Karitakin voisi peiliin katsoa: oliko se entinen mies sittenkään niin huono, vai oliko ero vain typerä virhe, jonka hintaa nyt maksetaan yksin hiljaisessa kodissa?

Kommentit (304)

Vierailija
221/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on vanha luumu, siksi miehet eivät kiinnostu. Hän elää menneisyydessä ja luulee yhä olevansa parikymppinen missi. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt.

Saman ikäiselle varakkaalle miehelle on toki nuoria naisia tarjolla.

Vierailija
222/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Karitalle ottajia löydy, mutta kannattaisi nyt ihan rauhassa olla ja katsella, onko ero edes vielä virallisesti astunut voimaan? 

Jos luit tuon Seiskan jutun niin niin hän ottaakin. Ei hän hae miestä eikä valittanut kun kukaan ei tule iskemään. Toimittaja se vain jankutti ja vänkäsi kommenttia.

Ei hae miestä, mutta instastoorissa kuvasi kylpyammetta ja saunaa ja tekstinä oli et "tännekin ois kiva mennä jonkun kanssa"... ei etsi miesseuraa ei. Ja lehmät lentää.

Eli niin tai näin, nainen tekee aina väärin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita on vanha luumu, siksi miehet eivät kiinnostu. Hän elää menneisyydessä ja luulee yhä olevansa parikymppinen missi. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt.

Saman ikäiselle varakkaalle miehelle on toki nuoria naisia tarjolla.

Naisia on oikein tarjolla? Ei luoja. 

Vierailija
224/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hauska, mutta tuo että vanhat kääkät olisivat superhaluttuja, pilasi provon :D

Vierailija
225/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää yksi mies joka trollailee joka ikisen ketjun täyteen yli nelikymppisistä naisista? Kaikki valitsee itselleen sopivan eikä se ole muilta pois. Karita on catch kaiken ikäisille. 

Vierailija
226/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyrkkäisin Tykkään. Tykkään!

Vierailija
227/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää yksi mies joka trollailee joka ikisen ketjun täyteen yli nelikymppisistä naisista? Kaikki valitsee itselleen sopivan eikä se ole muilta pois. Karita on catch kaiken ikäisille. 

Jep, suurin syy miksi varmaan ei käy flaksi on tämä:

Ei minulla mikään haku ei ole päällä, ei todellakaan. Enkä sitä paitsi usko, että erikseen hakemalla löytäisi ketään.

Jos nainen antaa viileää signaalia eikä ole valmiiksi uuni kuumana, miehet harvemmin lähestyvät. Sitten kun sen uunin lämmittää niin johan on miestä parveilemassa.

Vierailija
228/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% että ottajia on, mutta he eivät kelpaa Katrille koska ovat olleet tavisjamppoja.

Vierailija
229/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Vähän kuivakka kun on liian laiha.

Vierailija
230/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten toiveajattelu on kyllä melkoista.

"Varmaan olen liian kaunis ja itsevarma niin miehet eivät uskalla lähestyä".

Et ole. Karita Tykkä on ikäisekseen kivannäköinen, mutta kävin juuri salilla ja siellä oli useampikin vastaavan ikäinen aivan yhtä nätti nainen. Nuoret naiset taas olivat järjestään aivan eri tasolla ulkonäöllisesti. Vanhempoien naisten ongelma on, että joko he ovat hoikkia ja muodottomia, tai muodokkaita jolloin muotoja on muuallakin kuin perseessä ja reisissä.

Karita Tykkä ei kääntäisi minun päätäni ollenkaan. Näyttää ihan keskiverrolta ylemmän keskiluokan rouvalta. Nuori KArita Tuomola sen sijaan kääntäisi kyllä pään.

Tämä ei tarkoita sitä, etteikö Karita Tykkä löytäisi helposti miestä. Mutta miehillä hän tietysti tarkoittaa vain pitkiä, komeita ja rikkaita miehiä.

Outo sattuma muuten, että Karita Tykkä haki avioeroa välittömästi kun hänen tulonsa ka

Herra Tykkä haki avioeroa ensin. Turha syyttää Karitaa. Hra Tykkä oli jossain omassa mustasukkaisuushöyryissä ja laittoi erikoisen avautumisen someen ja eropaperit vetämään.

Vierailija
231/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on vaan käytetty nainen. Siksi ei kelpaa miehille ja hyvä niin.

Vierailija
232/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuus näyttäisi toistuvan Karitalla suhteissaan.

Miksi?

Onko kyky sanoittaa ja kommunikoida omista tunteistaan heikko hänellä?

Sitten paetaan omaa itseään salasuhteilulla.

Vierailija
233/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on harva ikäisensä nainen joka ansaitsee nuoren miehen rakkauden ja hellän huoman.

Vierailija
234/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita on harva ikäisensä nainen joka ansaitsee nuoren miehen rakkauden ja hellän huoman.

Ihmiset eivät ole mitään ansainnan kohteita.

Vierailija
235/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuus näyttäisi toistuvan Karitalla suhteissaan.

Miksi?

Onko kyky sanoittaa ja kommunikoida omista tunteistaan heikko hänellä?

Sitten paetaan omaa itseään salasuhteilulla.

Se on monella tiukka paikka kohdata. Loppu viimein useaan kertaan pettänyt rikkoo teoillaan enemmän itseään ja mainekin menee.

Vierailija
236/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut hylätä miestä. Toivottavasti löytää kumppanin vielä ja kelpuuttaa tavallisen miehen. Naisten varallisuudella ei ole useimmille miehille mitään merkitystä. 

Vierailija
237/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut hylätä miestä. Toivottavasti löytää kumppanin vielä ja kelpuuttaa tavallisen miehen. Naisten varallisuudella ei ole useimmille miehille mitään merkitystä. 

Ex vaikuttaa aika epätasapainoiselta ja äkkipikaiselta. Tiedä millainen oli neljän seinän sisällä.

Nykymaailmassa hyvään elintasoon vaaditaan yleensä kaksi hyvää palkkaa. Jos haluaa asua mukavasti hyvällä alueella, käydä lomilla ja ajaa hyvillä autoilla. Saati nauttia hyvästä eläkkeestä. 

Nuorena näitä asioita ei huomioi samalla tavalla kuin keski-iässä, saati toisella kierroksella. 

Mielestäni Karitan miehet ovat kuitenkin olleet ihan tavallisia. Varsinkin ulkonäöltään. 

Vierailija
238/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten toiveajattelu on kyllä melkoista.

"Varmaan olen liian kaunis ja itsevarma niin miehet eivät uskalla lähestyä".

Et ole. Karita Tykkä on ikäisekseen kivannäköinen, mutta kävin juuri salilla ja siellä oli useampikin vastaavan ikäinen aivan yhtä nätti nainen. Nuoret naiset taas olivat järjestään aivan eri tasolla ulkonäöllisesti. Vanhempoien naisten ongelma on, että joko he ovat hoikkia ja muodottomia, tai muodokkaita jolloin muotoja on muuallakin kuin perseessä ja reisissä.

Karita Tykkä ei kääntäisi minun päätäni ollenkaan. Näyttää ihan keskiverrolta ylemmän keskiluokan rouvalta. Nuori KArita Tuomola sen sijaan kääntäisi kyllä pään.

Tämä ei tarkoita sitä, etteikö Karita Tykkä löytäisi helposti miestä. Mutta miehillä hän tietysti tarkoittaa vain pitkiä, komeita ja rikkaita miehiä.

Outo sattuma muuten, että Karita Tykkä

Vahvistat entisestään pointtiani, kun kerrot kuinka Karita Tykkä odotti oikeaa rahatilannetta ennen kuin erosi. Sekin on tyypillistä naisen juonittelua.

Vierailija
239/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen varmaan vähän pelottava miesten mielestä." No minustakin hän vaikuttaa pelottavalta ihan kuvissa, ja olen nainen. Kasvoilla erittäin kireä ilme.

N58

Jos olisi 19v niin voisi olla noin hoikka, ja silti olisi kivasti muotoa perseessä ja reisissä. Tuossa iässä ei enää onnistu.

Vierailija
240/304 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N58

Jos olisi 19v niin voisi olla noin hoikka, ja silti olisi kivasti muotoa perseessä ja reisissä. Tuossa iässä ei enää onnistu.

Helposti onnistuu, jos kasvattaa lihaksia salilla eikä vaan pilateksella. Mutta varmaan tuo kroppa on enemmän naisten kuin miesten mieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän