Seiska: Uskomaton kaunotar! Sikarikkaan Karita Tykän, 48, sinkkutilitys: Kukaan ei tule iskemään
Siis voi hyvää päivää taas Karita Tykkä oli omasta mielestään niin fiksu ja rohkea, kun päätti erota miehestään ja lähteä "uuteen elämään". Mutta mitä nyt? 48-vuotiaana, vaikka on kaunis ja rikas, hän valittaa ettei kukaan tule iskemään. Hän ihan oikeasti kuvitteli, että nuoria mallipojuja olisi oven takana jonoksi asti, niin kuin joskus 20-vuotiaana, kun vielä sai käänneltyä päätä. Ei tainnut mennä ihan niin kuin strömsöössä.
Tämä on muuten monen naisen harhaluulo: että aina löytyy uusi ja parempi, vaikka ikää on jo mittarissa. Samaan aikaan saman ikäinen mies, varsinkin jos on varakas ja menestyvä, on markkinoilla superhaluttu - sillä on varaa valita, ja nuoremmat naiset jonottavat. Jollei suomessa, niin ulkomailla tuollaisia on parikymppisiä kaunottaria jonossa. Ja sitten nämä entiset missit ja tavallisetkin naiset jäävät itkemään, että "eikö kukaan enää halua minua". Karitakin voisi peiliin katsoa: oliko se entinen mies sittenkään niin huono, vai oliko ero vain typerä virhe, jonka hintaa nyt maksetaan yksin hiljaisessa kodissa?
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut, miten noin terveellistä elämää viettävä ihminen on noin ryppyisen kuivanahkainen. Vanhemman näköinen
Kaulasuonet kuin sellon kielet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä pettää tuon ikäisenä kun deittimarkkinoilla ei ole menekkiä? Miehensä oli uskollinen, hyvä mies. Narsisti olkoon sitten ilman.
Varsinkin kun tuli tunnetuksi pettäjäksi. Kelvannee jollekin p*nopuuksi mutta ei suhteeseen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mainittiin treeni, täyteaineet ja leikkauksetkin.
Minä kävin juuri ruokaostoksilla, ja näin kaupassa puolisen tusinaa nuorta naiste joiden tasolle ei pääse ulkonäöllisesti yksikään 45+ nainen koko maailmassa. Vaikka olisi huippugeenit, personal trainer, botoxia ja kirurgiaa, meikit ja vielä filtterit päälle. Eilen salilla sama tilanne.
Ja nyt puhutaan miehen näkökulmasta. Naisten mielestä kaunein voi ollakin vanhempi nainen jonka olemus viestii korkeasta elintasosta. Naiset katsovat siroja sääriä, korkeita poskipäitä, meikkiä ja vaatetusta.
Miehelle riitä yksi vilkaisu keskikroppaan toteamaan, että kymppitasolle ei ole enää asiaa.
Miksi keski-ikäinen nainen edes yrittäisi päästä jonkun parikymppisen tasolle? Tavoitteena on näyttää parhaalta itseltään joka iässä. Ei suinkaan nuorelta, nuoruus meni jo. Jos ei kelpaa edes yhdelle miehelle, sekin on ok. Kunhan on itse tyytyväinen peilikuvaansa.
Ei miehiä kiinnosta naisen rahat. Ikä ja ulkonäkö kylläkin. Ehkä hän tosiaan alkaa menemään sinne pelottavan puolelle, kuten itse arveleekin.
M40+
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä pettää tuon ikäisenä kun deittimarkkinoilla ei ole menekkiä? Miehensä oli uskollinen, hyvä mies. Narsisti olkoon sitten ilman.
Kyllä hänellä on vientiä kolmekymppisten miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta naisen rahat. Ikä ja ulkonäkö kylläkin. Ehkä hän tosiaan alkaa menemään sinne pelottavan puolelle, kuten itse arveleekin.
M40+
Luonne ei vaikuta hyvältä. Jotain vikaa on.
Tämä "kukaan" ei tarkoita kirjaimellisesti ketään vaan 10+ mallipoju-laatikkoleuka-lääkärilentäjää, joka edustaa prosentin murto-osaa väestöstä.
Aivan varmasti tavallliset miehet yrittävät iskeä, mutta heidät noteerataan tyhjänä ilmana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "kukaan" ei tarkoita kirjaimellisesti ketään vaan 10+ mallipoju-laatikkoleuka-lääkärilentäjää, joka edustaa prosentin murto-osaa väestöstä.
Aivan varmasti tavallliset miehet yrittävät iskeä, mutta heidät noteerataan tyhjänä ilmana.
Karitan miehet ovat aina olleet hyvin tavallisen näköisiä. Eivät todellakaan malleja. Exän jälkeen arvostanee enemmän henkistä yhteensopivuutta ja ylipäätään henkisyyttä.
On jotenkin surullista kun miehet ovat niin julmia ikäntyville naisille. Monet eivät edes puhu keski-ikäiselle naiselle, kuin ihmiselle. Onko tämä globaali ilmiö? Vai tapahtuuko näin vain Suomessa?
Onneksi naisilla on lapset, ura, omat intohimot. Naisporukoistakin saa paljon voimaa.
Juurihan se erosi vai onko erokaan edes astunut voimaan. Pitkä sotkuinen suhdesoppa, kuka tuohon haluaa sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin surullista kun miehet ovat niin julmia ikäntyville naisille. Monet eivät edes puhu keski-ikäiselle naiselle, kuin ihmiselle. Onko tämä globaali ilmiö? Vai tapahtuuko näin vain Suomessa?
Onneksi naisilla on lapset, ura, omat intohimot. Naisporukoistakin saa paljon voimaa.
Pitää huomioida että ikääntyvät miehet ovat julmia ikääntyville naisille.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä suurin osa miehistä kohtelee naisia kauniisti joka iässä. Tällä palstalla kirjoittelee paljon trolli-inceleitä.
Minkähänlaiseen kurimukseen tuon kanssa joutuisi? Varpaillaan saisi ainakin opetella kotonaan kävelemään.
Pelottava.
Minun makuuni hieman kuivan oloinen. Onhan se fitissä kunnossa, mutta tuon näköisiä naisia mahtuu 13 tusinaan. Lisäksi seurattuani Karitan "well being" seikkailuja niin sanon Kiitos, mutta Ei kiitos! Toisin sanoen sieltä tulee sitä kuuluisaa painolastia mikä ei kiinnosta.
M48
Vierailija kirjoitti:
Juurihan se erosi vai onko erokaan edes astunut voimaan. Pitkä sotkuinen suhdesoppa, kuka tuohon haluaa sekaantua.
Tuskin kukaan järkevä. Mutta varmaan viihteeksi kelvanne jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Minun makuuni hieman kuivan oloinen. Onhan se fitissä kunnossa, mutta tuon näköisiä naisia mahtuu 13 tusinaan. Lisäksi seurattuani Karitan "well being" seikkailuja niin sanon Kiitos, mutta Ei kiitos! Toisin sanoen sieltä tulee sitä kuuluisaa painolastia mikä ei kiinnosta.
M48
Ja mikä kaikkein tärkeintä: en halua lukea omasta parisuhde-elämästäni lehtien palstoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan järkevä. Mutta varmaan viihteeksi kelvanne jollekin.
Sanoisin, että viihteen takia ei kannata heilastella. Siihen löytyy parempia. Henkisen yhteyden löytyminen vie pidemmän aikaa.
Hyvän miehen heitti menemään. Petriä on varmasti naiset lähestyny jo monta kertaa. Karita luuli että ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää, olikin tekonurmea.
Vierailija kirjoitti:
M48
Ei todellakaan ole Karitan näköisiä 13 tusinassa. Olen itse 49 v ja hoikkana aika poikkeus omassa ikäluokassani. Karita on minua kyllä paljon kauniimpi.