Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkälainen olet humalassa.

Vierailija
13.09.2025 |

Oletko rauhallinen vai puhelias ja sosiaalinen joka haluaa miehen huomion ja tulet selittää jotain asiaa  miehen eteen kun haluat huomiota vaikka asia ei olisi kiinnostava. Halaatko miestä ja pussailet vaikka selvinpäin et halailisi miestä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen ujo introvertti. Humalassa ekstrovertti, joka kertoo häpeilemättä kaikki salaisuutensa ja yrittää saada kaikkien miesten huomion. Kuvittelen myös omaavani erinomaiset tanssitaidot ja poikkeuksellisia akrobaattisia kykyjä. Ihme kyllä en ole mitään paikkaa vielä nyrjäyttänyt.

Vierailija
42/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheen kiimanen olen humalassa.

Tuleeko anukseen kohdistettua kullia kännissä ja kiimassa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä himokas tai edes vähemmän estynyt, valmis 'hevosenleikkiin'

Vierailija
44/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se turruttaa aivoja niin että keskityn paremmin ja olen rauhallisempi. Toisaalta humala saattaa tehdä musta aggressiivisenkin niin että sanon asioita jotka olisi parempi jättää sanomatta. 

Vierailija
45/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan ollut humalassa.

Vierailija
46/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheen kiimanen olen humalassa.

Tuleeko anukseen kohdistettua kullia kännissä ja kiimassa 

No en sellasta kaipaa, mutta jos partneri osaa ehdottaa kun ollaan vauhti päällä niin kaikki käy, pari kertaa käynyt

Vierailija
47/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias ja sosiaalinen mutta en lähentele miehiä, lääpi heitä enkä tunge heidän seuraansa enkä varsinkaan ala pussailemaan. Pysyn ystäväporukassani ja puhelen heidän kanssaan.

Vierailija
48/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin selvänäkin. Rauhallinen ja järkevä.

Vierailija
49/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia mulle, tuppaa pöksyt tippumaan turhan heppoisesti tuolloin..

Vierailija
50/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuteun täysin päinvastaisiksi. Oikeasti olen surumielinen vetäytyvä ujo hiljainen introvertti. Haluan edes jiskus iloita. 

Vierailija
51/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelias ja sosiaalinen mutta en lähentele miehiä, lääpi heitä enkä tunge heidän seuraansa enkä varsinkaan ala pussailemaan. Pysyn ystäväporukassani ja puhelen heidän kanssaan.

Niinhän ne huo ratkin sanoo että pil lua ja per settä voi jakaa maksusta mutta ei koskaan pussaile...

Mikähän siinä pussailussa on niin pahaa.

Vierailija
52/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisista hyvin vähän. Vaimoni on ainoa nainen, jonka tunnen, emmekä ole kovin romanttisia yhdessä, kuten esimerkiksi juomme yhdessä. Joten olen hyvin utelias.

Ap

Täysin normaalia käytöstä humalaiselta naiselta. Olen riittävästi nähnyt ja kokenut, usko pois. 

Voipi olla, että hän kaipaa enemmän läheisyyttä muutoinkin, mutta ei osaa selvinpäin lähestyä.

Niin kauan kuin hänen käytöksensä ei ole häiritsevää, niin yrittähän ymmärtää. Katsokaa myös ettei juominen liikaa ylly.

Keskustelut kannattaa käydä selvinpäin. Voisit ihan hänelle suoraankin sanoa, kun noin ihmetyttää.

Vierailija
53/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne huo ratkin sanoo että pil lua ja per settä voi jakaa maksusta mutta ei koskaan pussaile...

Mikähän siinä pussailussa on niin pahaa.

Ilmeisesti liian henkilökohtaista?

Vierailija
54/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin antelias!

Vierailija
55/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 10 vuotta sitten.

Kännissä voi olla ok, mutta krapulat masentaa.

En käytä enää.

Vierailija
56/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin estoton ja jaan  persettäni  kaikille halukkaille.  Kaikki väliajat jolloin kullia ei ole saatavilla,runkkailen kiimaista vi##uani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi