Nainen, minkälainen olet humalassa.
Oletko rauhallinen vai puhelias ja sosiaalinen joka haluaa miehen huomion ja tulet selittää jotain asiaa miehen eteen kun haluat huomiota vaikka asia ei olisi kiinnostava. Halaatko miestä ja pussailet vaikka selvinpäin et halailisi miestä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kauheen kiimanen olen humalassa.
Tuleeko anukseen kohdistettua kullia kännissä ja kiimassa
Ehkä himokas tai edes vähemmän estynyt, valmis 'hevosenleikkiin'
Se turruttaa aivoja niin että keskityn paremmin ja olen rauhallisempi. Toisaalta humala saattaa tehdä musta aggressiivisenkin niin että sanon asioita jotka olisi parempi jättää sanomatta.
En tiedä. En ole koskaan ollut humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen kiimanen olen humalassa.
Tuleeko anukseen kohdistettua kullia kännissä ja kiimassa
No en sellasta kaipaa, mutta jos partneri osaa ehdottaa kun ollaan vauhti päällä niin kaikki käy, pari kertaa käynyt
Puhelias ja sosiaalinen mutta en lähentele miehiä, lääpi heitä enkä tunge heidän seuraansa enkä varsinkaan ala pussailemaan. Pysyn ystäväporukassani ja puhelen heidän kanssaan.
Samanlainen kuin selvänäkin. Rauhallinen ja järkevä.
Ei alkoholia mulle, tuppaa pöksyt tippumaan turhan heppoisesti tuolloin..
Muuteun täysin päinvastaisiksi. Oikeasti olen surumielinen vetäytyvä ujo hiljainen introvertti. Haluan edes jiskus iloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelias ja sosiaalinen mutta en lähentele miehiä, lääpi heitä enkä tunge heidän seuraansa enkä varsinkaan ala pussailemaan. Pysyn ystäväporukassani ja puhelen heidän kanssaan.
Niinhän ne huo ratkin sanoo että pil lua ja per settä voi jakaa maksusta mutta ei koskaan pussaile...
Mikähän siinä pussailussa on niin pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisista hyvin vähän. Vaimoni on ainoa nainen, jonka tunnen, emmekä ole kovin romanttisia yhdessä, kuten esimerkiksi juomme yhdessä. Joten olen hyvin utelias.
Ap
Täysin normaalia käytöstä humalaiselta naiselta. Olen riittävästi nähnyt ja kokenut, usko pois.
Voipi olla, että hän kaipaa enemmän läheisyyttä muutoinkin, mutta ei osaa selvinpäin lähestyä.
Niin kauan kuin hänen käytöksensä ei ole häiritsevää, niin yrittähän ymmärtää. Katsokaa myös ettei juominen liikaa ylly.
Keskustelut kannattaa käydä selvinpäin. Voisit ihan hänelle suoraankin sanoa, kun noin ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne huo ratkin sanoo että pil lua ja per settä voi jakaa maksusta mutta ei koskaan pussaile...
Mikähän siinä pussailussa on niin pahaa.
Ilmeisesti liian henkilökohtaista?
Taisin olla 10 vuotta sitten.
Kännissä voi olla ok, mutta krapulat masentaa.
En käytä enää.
Olen täysin estoton ja jaan persettäni kaikille halukkaille. Kaikki väliajat jolloin kullia ei ole saatavilla,runkkailen kiimaista vi##uani.
Normaalisti olen ujo introvertti. Humalassa ekstrovertti, joka kertoo häpeilemättä kaikki salaisuutensa ja yrittää saada kaikkien miesten huomion. Kuvittelen myös omaavani erinomaiset tanssitaidot ja poikkeuksellisia akrobaattisia kykyjä. Ihme kyllä en ole mitään paikkaa vielä nyrjäyttänyt.