Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkälainen olet humalassa.

Vierailija
13.09.2025 |

Oletko rauhallinen vai puhelias ja sosiaalinen joka haluaa miehen huomion ja tulet selittää jotain asiaa  miehen eteen kun haluat huomiota vaikka asia ei olisi kiinnostava. Halaatko miestä ja pussailet vaikka selvinpäin et halailisi miestä?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan enää juo alkoholia. Tuli aikaisemmin aina kauhea morkkis, kun tuli annettua usein sellaisille miehille, joihin en selvinpäin edes vilkaisisi.

Nyt on hyvä, kun rima on korkealla ja kontrolli säilyy.

Vierailija
22/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva ja naseva 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias mutta en käyttäydy noin miten sä sanot.

Vierailija
24/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuten muutkin humaltuneet tosin viime kerrasta on jo vuosia siis omasta mielestäni hauska, nokkela ja sosiaalinen, kiinnostava, realisti.

Todellisuudessa varmaankin äänekäs, tunkeileva, pikkumainen ja tökerö. Liikaa ottaneena jopa riidanhaluinen ja pelottava ja paha suustani.

Vierailija
25/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisista hyvin vähän. Vaimoni on ainoa nainen, jonka tunnen, emmekä ole kovin romanttisia yhdessä, kuten esimerkiksi juomme yhdessä. Joten olen hyvin utelias.

Ap

Eikö naisella ole nais ystäviäkään? Ei siskoja? Ei tätejä kummallakaan? Ei äitejä? Ei mummoja? Ei töissä naisia? Ei nais serkkuja?

Tytöt käyttäytyvät eri tavalla humalassa eri ihmisten seurassa.

Niin? Ja täällä kysellään AV raadilta, pussailllanko me kaikkia randomeita vai millasia me ollaan kännissä? 

Vierailija
26/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen kiimanen olen humalassa.

Vierailija
27/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olisin ihan samanlainen idiootti ja ällöttävä vastenmielinen sönköttävä juntti kuin kaikki muutkin humalaiset. Siksi ei ole tullut koskaan pieneen mieleen edes kokeilla. 

Vierailija
28/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen olen humalassa, mutta en tarvitse mitenkään erityisesti miesten huomiota, ihan naisillekin puhun. Selvänä en ole kovin sosiaalinen.

Vierailija
29/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antautuvainen. 

Vierailija
30/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juurikaan enää juo alkoholia. Tuli aikaisemmin aina kauhea morkkis, kun tuli annettua usein sellaisille miehille, joihin en selvinpäin edes vilkaisisi.

Nyt on hyvä, kun rima on korkealla ja kontrolli säilyy.

Annettua? Ehkä se olit sinä joka otit!

Vierailija
31/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoo ettei selvänä naiset edes tunne mutta kännissä naiset vonkaa heti.

Vierailija
32/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ollessa seksi ja miehet on viimeinen asia mikä minulla on mielessä. Silloin pidetään hauskaa eikä mietitä miehiä.

Vierailija
33/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee nykyään ihan hirveä ämmmä, oikein vitthumainen valittaja. Onnistun ottamaan itseänikin päähän. No enpä kyllä ole ollut aikoihin humalassakaan enkä enää aio ollakaan, kerta se ei ole kivaa.

Vierailija
34/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, rauhallinen ja hyväntuulinen. Mutta jos joku koskee mun viinoihin niin sekoan. 

Vierailija
35/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humaalssa tapasin baarissa mukavan miehen joka ei vonkannut. Monet muut esittää ja vonkaavat heti mutta tapaamani mies jutteli kaikenlaista ja oli normaali joten vonkasin siltä heti ja pyysin kotiini. En yleensä hyppää sänkyyn tuntemattoman kanssa mutta silloin kerran yppäsin.

Vierailija
36/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutun reippaamaksi, nauran ja viisatelen, jos on työporukka niin aina nauretaan ihan hulluna ...aiheita en vitsi sanoa,  en juo itseäni muistamattomaksi. Viimeksi kesälomalla.

Vierailija
37/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan ollut humalassa. N79v

Vierailija
38/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheen kiimanen olen humalassa.

Luultavasti minäkin. Ainakin seuraavana aamuna krapulassa herään yleensä vieraassa sängyssä pillu spermaa täynnä. 

Vierailija
39/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hilpeä, kaikki tutut on maailman parhaita ihmisiä ja vähän liikaakin alan kehumaan ihmisiä. Tuosta mies-nais  hommelista en osaa sanoa mitään.

Vierailija
40/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta huomio selvinpäin eikä humalassakaan, ja juuri siksi humalassa saatan olla irroitteleva, iloinen, pöhkö ja puhelias, koska edes silloin uskallan tehdä mitä huvittaa, enkä välitä muiden reaktioista. Jos haluaisin humalassa joltakulta tietyltä huomiota, en usko että olisi estoja olla osoittamatta sitä ja se ei jäisi hänelle epäselväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi