Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi vai useampia?

Vierailija
13.09.2025 |

Tuli mieleen tuosta, kun pano-Pate on täällä vuosikaudet ja joka postauksessa hehkuttanut vaimoaan ja seksielämäänsä:

Oletko tyytyväinen seksikumppaniesi määrään? Määrällä itselläänhän tässä ei ole väliä, vaan sillä oletko omasta mielestäsi kokenut tarpeeksi ja ennenkaikkea tarpeeksi hyvää seksiä, vai onko sen tajunnanräjäyttäjän kohtaaminen vieläkin kokematta?

Itsellä ikää 40+ (mies) ja kumppaneita n.70. Vaikka joukkoon on mahtunut oikeasti huonojakin kokemuksia, en jättäisi niistäkään yhtään pois. Jokainen on kuitenkin ollut oma kokemuksensa.  Olen tällä hetkellä parisuhteessa ja seksi on todella hyvää, monipuolista, molemmat osapuolet huomioivaa ja täynnä tunnetta ja halua. Alan olla aika vahvasti sitä mieltä, että tämä riittää mulle. Iän ja tämän suhteen myötä tajunnut kuinka paljon seksiin vaikuttaa muukin kuin kiima ja kivikova stondis. Se tapahtuu koko ajan enemmän ylä- kuin alapäässä. 

Ja pate: Kaikki tietää mitä mieltä sä olet ja sun vastauksenkin melkein sanasta sanaan, joten sun ei tarvii ottaa kantaa tähän😉

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ett olen, en ole laskenut, mutta onhan noita ollut, Pari hyvää muut kaikki todella huonoja, paitsi aviomies jo monen kymmenen vuoden takaa, hän antaa aina paljon orgasmeja, eikä arvostele miten ne saan, maailman paras mies.

Vierailija
2/4 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväisempi jos olisin jäänyt toisen kumppanin kohdalla siihen lukemaan. Seksi oli täydellisen hyvää lähes vuosikymmenen ajan. Sitten ikävä kyllä suhteen muut ongelmat räjähtivät silmille siihen malliin että ero oli ainoa vaihtoehto. 

Sen jälkeen on ollut kaksi todella huolellisesti valikoitua ja ihan sängyssäkin kivaa miestä mutta eipä siinä ole ollut muuta kiinnostavaa kuin uutuudenviehätyksen jännitys ja se hormonimyrsky minkä ihastuminen tuo. 

Tuon yhden hyvän kumppanin kanssa sain parempia orgasmeja kuin yksin ja aikalailla kaikki tuli kokeiltua, sellainenkin mitä en kenenkään muun kanssa aio enkä halua koska samaa luottoa ei varmasti enää kenenkään kanssa rakennu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 40+ kun erosin niin parhaimmillaan seurustelin yhtäaikaa 4 eri naisen kanssa.kävin aina mieli tekojen mukaan heidän luona jättämässä siemennesteen eri koloihin. Riippuen halusinkin isotissistä tai suihinottoa tahi anus seksiä oli vara valita.noilla komboilla menin kaikkineen joku 6 vuotta.tosin vähensi noista pois sellaiset jotka ei miellytä.ei antanut pyllyä.

Vierailija
4/4 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies. Tosipaska.