Nainen, minkälainen olet humalassa.
Oletko rauhallinen vai puhelias ja sosiaalinen joka haluaa miehen huomion ja tulet selittää jotain asiaa miehen eteen kun haluat huomiota vaikka asia ei olisi kiinnostava. Halaatko miestä ja pussailet vaikka selvinpäin et halailisi miestä?
Kommentit (56)
Hiljainen, alakuloinen, surullinen, vetäytyvä.
No nyt kolmas kalja ja täällä roikun...
Olen todella sosiaalinen ja jopa flirttaileva. Hirvittävää.
Vierailija kirjoitti:
No nyt kolmas kalja ja täällä roikun...
Mulla eilisen viinipullon loput ja toinen siideri menossa.
Tiedän naisista hyvin vähän. Vaimoni on ainoa nainen, jonka tunnen, emmekä ole kovin romanttisia yhdessä, kuten esimerkiksi juomme yhdessä. Joten olen hyvin utelias.
Ap
Iloinen ja sosiaalinen. Normaalisti pidättyvä.
Vierailija kirjoitti:
En muista. En ole ollut humalassa 18 vuoteen.
Vastasit silti vaikka kysymys ei ollut sinulle eli haluat miehen huomiota kuitenkin koska olet tylsä selvinpäin.
Hyvin iloinen ja onnellinen. Ei tartte tehdä askareita kun ei niitten tekemisestä mitään tuliskaan, roikun netissä enkä näyttäydy julkisesti humalassa eli ei tartte miettiä miten pääsis kotiin kun olen jo siellä, jes!
Mies tai nainen harvoin on samanlainen selvinpäin ja humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisista hyvin vähän. Vaimoni on ainoa nainen, jonka tunnen, emmekä ole kovin romanttisia yhdessä, kuten esimerkiksi juomme yhdessä. Joten olen hyvin utelias.
Ap
Eikö naisella ole nais ystäviäkään? Ei siskoja? Ei tätejä kummallakaan? Ei äitejä? Ei mummoja? Ei töissä naisia? Ei nais serkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö tunne naisia? Edes vaimosi kautta tai työkavereina?
Menevä. Olen älyttömän sosiaalinen, flirttaileva, naurava. Sellainen joka aina löytää uusia mielenkiintoisia asioita. Pelleilen, saatan kiivetä paikkoihin, tanssia pöydällä yms.
Onneksi en juo kovin usein. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajattelitko siis juottaa vaimosi humalaan, että hän edes silloin haluaisi halailla ja pussailla sinua ja ymmärtäisi antaa?
Aika samanlainen kun selvin päin myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö naisella ole nais ystäviäkään? Ei siskoja? Ei tätejä kummallakaan? Ei äitejä? Ei mummoja? Ei töissä naisia? Ei nais serkkuja?
Tytöt käyttäytyvät eri tavalla humalassa eri ihmisten seurassa.
Peruskoulun jälkeen en ole tavannut naisia, paitsi vaimoni..
M48
En muista. En ole ollut humalassa 18 vuoteen.