Onko sinulta viety kaupassa käsistä.....?
Raejuusto tai kreikkalainen jugurtti? Tai Pokemon-kortti? Tai ropottiruohonleikkuri?
Oletko joutunut taistelemaan?
Kommentit (21)
Minun sängynpäällisen vaihtoi joku eri kokoiseen ,ja kotona vasta huomasin. Ei saa selkäänsä kääntää.....
Lidlissä on yritetty viedä kesällä alevihanneksia käsistä. Mummot yrittivät.
Herrmot menee taas teihin.
Kohta lähtee mopo käsistä.
Bubs-karkit. Lapset vievät käsistä.
Kuinka monta "tämä tuote viedään nyt käsistä"-otsikkoa löydät minuutissa?
Punalaputettuja tuotteita on yritetty napata ostoskärrystä. Huomasin ajoissa ja huusin kuin hinaaja! Nolasin tyypin täysin. Tuskin tulee yrittämään toista kertaa. Laitoin naaman muistiin.
Jouluruuhkan aikaan meinattiin viedä tyhjät ostoskärryt. Olin hakenut kärryt auton viereen ja olin laittamaisillani vauvan kärryihin. Joku nainen yritti viedä kärryt samalla hetkellä. Siis lähes vauvan alta. Sanoin että olin hakenut kärryt itselleni. Joo mutta kun mulla on kamala kiire, oli vastaus. Käskin naista häipymään ja hakemaan omat kärryt.
Ymmärrän joo että on paljon asiakkaita, kärryt vähissä ja kiire mutta sittenkin, vähän käytöstapoja kiitos.
Tää ei nyt ollut vastaus kysymykseen kun kyse oli kaupan tuotteista mutta kirjoitin kumminkin.
Ei ole ikinä osunut kohdalle. Eikä tietääkseni lähipiirillekään.
Ei ole viety. Miksi olisi? Mun lähikauppa menee kohta kokonaan kiinni ja siellä on monissa tuotteissa alennuksia,että saavat hyllyt tyhjiksi. Ostin itse sen normaalin ruokasatsin, kamala ruuhka, että en todellakaan jääny kattelee mitään ale pakastetuotteita yms. Irtokarkit oli myös hyvässä alennuksessa, ruuhkaa sielläkin. Halusin vaan nopeasti pois.
K kaupoissa viedään halvat sika jauhelihat kärryiltä ,taisi olla ääliö PerSu joka vei,annoin viedä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käsistä viety, mutta joskus olen tarttunut samaan esineeseen kun toinenkin asiakas. Onneksi ei ole ollut vielä ainoa tuote sitä lajia.
Rakkautta ensisilmäyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Bubs-karkit. Lapset vievät käsistä.
Nimikko 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Punalaputettuja tuotteita on yritetty napata ostoskärrystä. Huomasin ajoissa ja huusin kuin hinaaja! Nolasin tyypin täysin. Tuskin tulee yrittämään toista kertaa. Laitoin naaman muistiin.
Jos sulla oli kärry täynnä niitä, luuli sitä myyjän kärryksi. Rohmusit.
Rooty wokkiperuna. Mutta miksi? Kuka laittaa wokkiin perunaa?
Some-influensseri-idiokratia. Joku pösilö suosittelee, ja sopulit säntää kauppaan joukolla.
Kestää ehkä viikon, ja sitten tulee taas uusi suositus. Ja taas viedään käsistä.
Ihan sama, mitä se on. Vaikka olisi paskaa paketissa.
Ei ole mitään viety käsistä, mutta yhtenä päivänä huomasin ostoskorissa vieraita ostoksia. En ole edes varma kumpi oli syyllinen korien vaihtumiseen, minä vai se toinen.
Myös kerran Ikeassa onnistuin kaappaamaan jonkun toisen pariskunnan ostoskärryn. Siinä meni hetki, ennen kuin tajusin mitä oli tapahtunut ja lähdin etsimään uhreja. Kun lopulta löysin heidät, he olivat jo ehtineet kerätä tavarat uudestaan. Pyysin nolona vuolaasti anteeksi ja onnistuin löytämään myös meidän oman kärryn.
Ei ole käsistä viety, mutta joskus olen tarttunut samaan esineeseen kun toinenkin asiakas. Onneksi ei ole ollut vielä ainoa tuote sitä lajia.