Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melatoniini

Vierailija
13.09.2025 |

Olen syönyt melatoniinia 5mg noin 4 kuukautta. Miten lopettaisin? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kaikkia vastanneita. <3

Vierailija
22/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö täältä vielä ketään melatoniinin lopettaneita? Kauan söitte ja miten lopetitte? 

Vierailija
24/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
25/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini ei ole riippuvuutta aiheuttava lääke tai ravintolisä. Sen vaikutus uneen/ naukahtamiseen on hyvin vähäinen, ainakin minun mielestä. Melatoniinilla ei ole narkoottista vaikutusta. Joskus lääkäri ehdotti minulle enintään  2 x1,9mg. 

Vierailija
26/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
27/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt satunnaisesti, kuukauden tai puoli vuotta ja lopettanut esim siihen kun olen unohtanut ottaa. tämä lisäys edelliseen. 

Vierailija
28/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
29/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt satunnaisesti, kuukauden tai puoli vuotta ja lopettanut esim siihen kun olen unohtanut ottaa. tämä lisäys edelliseen. 

Mistä annoksesta lopetit? 

Vierailija
30/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,9 mg (eli 1tb)

Vierailija
31/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melatoniini ei ole riippuvuutta aiheuttava lääke tai ravintolisä. Sen vaikutus uneen/ naukahtamiseen on hyvin vähäinen, ainakin minun mielestä. Melatoniinilla ei ole narkoottista vaikutusta. Joskus lääkäri ehdotti minulle enintään  2 x1,9mg. 

Jep, ton verran mä olen syönyt jo vuosia, auttaa selkeästi saavuttamaan väsymyksen jolloin nukahtaminen on helpompaa, unessa en siltikään yleensä meinaa pysyä koko yötä, mutta juomattavasti parempi siis kuin ei mitään, joten en näe miksi edes pitäisi jotenkin lopettaa käyttöä. Eri

Vierailija
32/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
33/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ton verran mä olen syönyt jo vuosia, auttaa selkeästi saavuttamaan väsymyksen jolloin nukahtaminen on helpompaa, unessa en siltikään yleensä meinaa pysyä koko yötä, mutta juomattavasti parempi siis kuin ei mitään, joten en näe miksi edes pitäisi jotenkin lopettaa käyttöä. Eri

Mulla kasvoi toleranssi ja lopulta ei enää auttanut. Pilasi unen ja irti oli vaikea päästä. 

Vierailija
34/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
35/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitappa magnesiumia melatoniinin asemesta. Minulla melatoniini aiheutti verenpaineen laskua liiaksi. 

Vierailija
36/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitappa magnesiumia melatoniinin asemesta. Minulla melatoniini aiheutti verenpaineen laskua liiaksi. 

Sama.

Vierailija
37/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kasvoi toleranssi ja lopulta ei enää auttanut. Pilasi unen ja irti oli vaikea päästä. 

Ahaa, erikoista, erikoista tavallaan mullakin, koska toleranssi vaati heti noi 2x1,9mgt, mikään alle sen ei tehnyt mitään vaikutusta. Siltikään en ymmärrä miksi olisi vaikea irti päästä, jos vaan pilasi sun unia, eihän tää mitään riippuvuutta aiheuta.

Vierailija
38/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, erikoista, erikoista tavallaan mullakin, koska toleranssi vaati heti noi 2x1,9mgt, mikään al

Ei nukuta. ):

Vierailija
39/44 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
40/44 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.