50v mies, voisitko harrastaa seksiä 24-vuotiaan naisen kanssa?
Kommentit (15)
Voisin, mutta en tiedä mahtuisko sisään, koska on niin paksu meisseli.
En millään 😇 .
Melko Pälli kysymys tietysti " Suu Vaahdossa ja vielä Jodlaten ".
Pii pii pilleri takaa suorituskyvyn ☺
"Oli mies 18 vuotta tai 50 vuotta, aina kiinnostavat 25-vuotiaat naiset, kertoo tuore tutkimus."
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_kaikenikaiset_miehet_ovat_seksuaalisesti…
Uu! Jos ootte 50v, mutta komeita ja timmejä, niin tekis kyllä mieli, haluaisin että joku vähän opettais mua ;) t. nainen 23v, 75DD
Vierailija kirjoitti:
Uu! Jos ootte 50v, mutta komeita ja timmejä, niin tekis kyllä mieli, haluaisin että joku vähän opettais mua ;) t. nainen 23v, 75DD
Niin, JOS.
Valitettavasti,sukulaiseni 49v on parisuhteessa 19v neitosen kanssa. Toinen lapsi tulossa. Kummankaan ulkonäössä ei ole kehumista, päinvastoin.. 😐
Tota, ensinnäkään en halua nussia omaa tyttöäni. Toisekseen olen aina ollut seksuaalisesti kiinnostunut itseäni vanhemmista neitosista.
Vierailija kirjoitti:
Uu! Jos olet yksinäinen tussukka kännissä netin ääressä, niin oot qyl tosi niinqu hot! Tai ehkä enempi not!
Teknisesti kyllä, mutta se tuntuisi kovin oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uu! Jos olet yksinäinen tussukka kännissä netin ääressä, niin oot qyl tosi niinqu hot! Tai ehkä enempi not!
En ole kännissä :) en vaan ikinä kehtaisi tätä ehdottaa naamatusten! Mutta ei voi mitään, kyllä esim. leffasankareista joku Harrison Ford, Sean Connery, George Clooney, ovat huomattavasti pantavampia siinä 45+ kuin ennen sitä. Kai nyt sellaisesta saa tyttö haaveilla? t. 6
Vierailija kirjoitti:
Tota, ensinnäkään en halua nussia omaa tyttöäni. Toisekseen olen aina ollut seksuaalisesti kiinnostunut itseäni vanhemmista neitosista.
niin varmaan joo
Huvittavaa, kun mitään muuta tämän 24-vuotiaan ulkoisesta olemuksesta ole tiedossa ja silti vaahdotaan "vaikka heti!". Mitäs jos kyseessä onkin omaan silmään ruma, tukevasti ylipainoinen, yltäpäätä karvainen, hieltä haiseva tai joku muu "perinteisen kauneuskäsityksen" ulkopuolelta? Luulis myös vaikuttavan, onko esim. kylmäkiskoinen frigidi tai ilkeä kusipää.
Mut ei, näköjään voidaan kysyä vain, että "nussisitko [lisää yksittäinen kuvaava sana] naista?" ja johan nussijoita ilmoittautuu.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin varmaan joo
Voi, kun me kaikki miehet ei olla samasta muotista tehtyjä.
Kyllä kai, muistini mukaan niinkin nuorilla on jo ihan toimivat vehkeet. Toki muisti voi tässä iässä jo reistailla.