Miksi mies ei saa juoda alkoholia
Olen tätä miettinyt miksi mies ei saa juoda alkoholia, vaikka edes kerran kk mitä pahaa siinä on? Minä olen 40 v mies olen käynyt 20 v jo baareissa aina välillä enempi ja vähempi, vanhemmat kun minä yli 40 v käy baareissa paljonkin, en vain ymmärrä miksi se on naisten silmiin niin paha asia?
Kommentit (127)
Kovin raittiita henkilöitä tähän ketjuun on löytynyt. Suurin osa aikuisista suomalaisista juo jonkin verran eikä se monelle naiselle ole mikään ongelma. Mutta valitettavasti osalla niin miehistä kuin naisistakin alkoholi alkaa määrittää kaikkea tekemistä. Viikonloppuna ei voi tehdä mitään muuta kuin käydä baarissa ja seuraavana päivänä potea krapulaa. Lomat suunnitellaan sen mukaan, että voi juoda. Olut tai pari vaikka joka toinen päivä ei ole ongelma, mäyräkoira on. Tai joka viikonloppuinen kunnon kännääminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä en olisi elämässäni paljoo juonut en olisi tavannut kumppaneita, kumppaneita tapaa baarissa ja humalassa.
Joo varmasti. Ja todella laadukkaita.
Koska alkoholi tekee miehistä tyhmiä, vattumaisia, aggressiivisia, ja haisevia. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Kovin raittiita henkilöitä tähän ketjuun on löytynyt. Suurin osa aikuisista suomalaisista juo jonkin verran eikä se monelle naiselle ole mikään ongelma. Mutta valitettavasti osalla niin miehistä kuin naisistakin alkoholi alkaa määrittää kaikkea tekemistä. Viikonloppuna ei voi tehdä mitään muuta kuin käydä baarissa ja seuraavana päivänä potea krapulaa. Lomat suunnitellaan sen mukaan, että voi juoda. Olut tai pari vaikka joka toinen päivä ei ole ongelma, mäyräkoira on. Tai joka viikonloppuinen kunnon kännääminen.
Jos pitää joka toinen päivä on pari olutta saada, on se jo jonkinasteinen ongelma ja harvoin jää siihen. Se on usein sitten 3-4 olutta eli lievä pöhnä joka ilta. Yleensä sitten viikonloppuna otetaan enemmän. Nämä eivät miellä itseään alkoholisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää joka toinen päivä on pari olutta saada, on se jo jonkinasteinen ongelma ja harvoin jää siihen. Se on usein sitten 3-4 olutta eli lievä pöhnä joka ilta. Yleensä sitten viikonloppuna otetaan enemmän. Nämä eivät miellä itseään alkoholisteiksi.
Olen nainen ja tällä viikolla olen juonut lasillisen viiniä kahtena päivänä. Voin kertoa, että ei lähde käsistä. Ei ole mikään pakko juoda, mutta hyvän ruoan kanssa lasi viiniä parantaa ateriaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies kuntoilee kuntosalilla.
Alemman tason mies alluilee alkoholilla.
Kunnon mies on komea, terve ja hyvä seksissä.
Alkoholistimies plösöytyy ja sekä ylä- että alapää lakkaavat vähitellen toimimasta.
Päteehän tämä myös naisiin?
Kunnon nainen on kaunis, hoikka ja hyvä seksissä.
Kunnon nainen ei lipitä viiniä tai mässää herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tällä
Ja loput pullostako kaadoit viemäriin?
Taitaa olla sama kuin naisten syömisien kanssa. "En ole syönyt juuri mitään"...koska sitä suklaapatukkaa ja pullaa kahvin kanssa ei lasketa...
Miksi sä luulet että olisin kieltänyt juomisen?
Aika säälittäviä nuo Allun perustelut. Ei saa pokattua selvää naista niin pitää yrittää saada humalainen nainen Naiset antaa kännissä helpommin.
Voi sitä ottaa saunaoluen tai vaikka kaksi illalla televisiota katsellessa. Mutta ei kai kukaan yli kolmevitonen baareissa käy kuin ehkä joskus tyhy-iltana läpällä? Että varta vasten lähtisi kotoa baariin istumaan?
En ole kysynyt keneltäkään, en eilen, en tänään. Ei minua kukaan estä. Tällä hetkellä lasi on tyhjä, paitsi jäistä. Mainostauolla hae täydennystä.
Kyllä mies saa juoda, jos mies on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Itse joudun kyttäämään miehen alkoholinkäyttöä, koska se helposti lähtee käsistä. Ei yksittäiset kännit haittaisi, mutta kun ei tajua rajojaan ja seurauksena on oksentava sammuva ukko. Yhteisissä bileissä jouduin siis välillä sanomaan että nyt vesilinja. Nyttemmin on onneksi tajunnut ettei esim. työpaikan saunailloissa juo ollenkaan.
Lomilla saattaa juoda joka ilta pienen lasillisen viskiä tms ja olkoon niin, mutta herkästi se siirtyy sitten kaikkiin vapaapäiviin ja iltoihin. Se on liikaa, kun ei pysty olemaan enää ilman.
On tyytyväinen kun vahdin tätä, vaikka siitä sitten riitaa joskus tuleekin, kun ei itse huomaa sitä milloin alkoholista tulee pakko.
Ei ole tervettä kytätä ja valvoa toisen aikuisen juomista.
Kenenkään ei pidä juoda alkoholia, sen käyttö pitää lailla kieltää.
Yhtäkkiä palsta täynnä ihmisiä jotka ei juo
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei pidä juoda alkoholia, sen käyttö pitää lailla kieltää.
Muistellaanpa miten hienosti kieltolaki toimi Suomessa tai USA:ssa. Kai kieltolakia muuallakin kokeiltiin, mutta ainakin Suomessa ja USA:ssa siitä luovuttiin, hyvin pitkälti lieveilmiöiden takia.
Vaihdoin päihteet ja homoseksuaalisuuden raamattuun ja nyt vasta elän. Kun rietastelin ja juopottelin, olin kuin kahleissa. Yksi kirkossa käynti ja rukous pelasti minut. Suosittelen kaikkia antamaan sydämensä Jeesukselle ja lopettamaan moinen sekoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies kuntoilee kuntosalilla.
Alemman tason mies alluilee alkoholilla.
Kunnon mies on komea, terve ja hyvä seksissä.
Alkoholistimies plösöytyy ja sekä ylä- että alapää lakkaavat vähitellen toimimasta.
Joo joo. Onko muuta?
On muutakin: alkoholin käyttö altistaa syöville, 2-tyypin diabetekselle, onnettomuuksille, alkoholiriippuvuudelle, sydän- ja verisuonitaudeille, hammaseroosiolle, dementialle, maksa- ja munuais sekä haimantulehduksille, alkoholi huonontaa unenlaatua jne. Kuka sellaista miestä tieten tahtoen haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse joudun kyttäämään miehen alkoholinkäyttöä, koska se helposti lähtee käsistä. Ei yksittäiset kännit haittaisi, mutta kun ei tajua rajojaan ja seurauksena on oksentava sammuva ukko. Yhteisissä bileissä jouduin siis välillä sanomaan että nyt vesilinja. Nyttemmin on onneksi tajunnut ettei esim. työpaikan saunailloissa juo ollenkaan.
Lomilla saattaa juoda joka ilta pienen lasillisen viskiä tms ja olkoon niin, mutta herkästi se siirtyy sitten kaikkiin vapaapäiviin ja iltoihin. Se on liikaa, kun ei pysty olemaan enää ilman.
On tyytyväinen kun vahdin tätä, vaikka siitä sitten riitaa joskus tuleekin, kun ei itse huomaa sitä milloin alkoholista tulee pakko.
Ei ole tervettä kytätä ja valvoa toisen aikuisen juomista.
Hän on itse toivonut että puutun, jos hän alkaa juomaan liikaa. Eli täysin tervettä on.
0/5 Ennalta arvattava ja täysin kulunut. Ei mielikuvitusta vaan tosikkomaista yrittämistä. Ilmiselvästi absolutistin tekemä.