Miksi mies ei saa juoda alkoholia
Olen tätä miettinyt miksi mies ei saa juoda alkoholia, vaikka edes kerran kk mitä pahaa siinä on? Minä olen 40 v mies olen käynyt 20 v jo baareissa aina välillä enempi ja vähempi, vanhemmat kun minä yli 40 v käy baareissa paljonkin, en vain ymmärrä miksi se on naisten silmiin niin paha asia?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on palstalaisten mielipide. Täällä käy vain tietynlaiset ihmiset. Ihmiset joista liian moni on katkeroitunut ja liian moni viesti on jonkun muun kuin oikean naisen kirjoittama.
Et kuule sellaisten mielipidettä jotka eivät käy täällä. He eivät luuhaa palstalla vaan elävät ns. oikeaa elämää.
Kuten sinä vai :DDD
Allu ja sinä voitte ihan rauhassa miettiä sitä toista mielipidettä viinaa litkien baarissa ja laskea, montako naista siellä on kymmentä alkoholistimiestä kohti. Mä pystyn yhden käden sormilla laskemaan alkoholiannokset, jotka olen kahdella tänä vuonna tekemälläni baarikäynnillä yhteensä juonut: 4.
Sori mutta aika moni nainen juo alkoholia
Humalassa sössöttävä juoppo on aina ottanut vain pari kaljaa.
Kyllä haluaisin myös että nainen rentoutuisi minun kanssa ja naiset on helpompia antamaan seksiä kun ovat juoneet alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Voiko naiset kertoa juottehan te itsekkin 50 v naiset?
En juo, kun kerran muutaman vuoden välein. Ja silloinkin hyvin vähän. Baareissa en ole käynyt 25v.
Jos minä en olisi elämässäni paljoo juonut en olisi tavannut kumppaneita, kumppaneita tapaa baarissa ja humalassa.
Naiset antava lääppiä koskea perseeseen jos nainen on humalassa, selvinpäin ei heitä kiinnosta.
Mieheni ei juo alkoholia lainkaan, mikä on kiva juttu. En juo itsekään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mieheni saa juoda alkoholia, mutta miksi ihmeessä se olisi jossain baarissa horoilemassa vanhana setänä?
Sinulla on ongelma. Ei baarissa käynti ole horoilemista. Käyn itsekin varattuna ja onnellisessa parisuhteessa ollessani yksin baareissa.
Syy: Näen siellä joskus tuttuja. Joskus on hyvä olla yksin omien ajatusten kanssa ja olla vain. Kyllä, alkoholi auttaa ainakin minua rentoutumaan ja saa ajatukset pois arkipäivän uomista.
Alkoholistin kootut selitykset, osa 572
Absolutistin vainoharhaa ja katkeroitunutta tilitystä. Koeta ottaa rennosti vaikka se sinulle onkin vaikeaa.
Senkun juo vaan. On moukkamaista notkua baareissa. Minun mieheni ei juo alkoholia eikä käy missään baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mieheni saa juoda alkoholia, mutta miksi ihmeessä se olisi jossain baarissa horoilemassa vanhana setänä?
Sinulla on ongelma. Ei baarissa käynti ole horoilemista. Käyn itsekin varattuna ja onnellisessa parisuhteessa ollessani yksin baareissa.
Syy: Näen siellä joskus tuttuja. Joskus on hyvä olla yksin omien ajatusten kanssa ja olla vain. Kyllä, alkoholi auttaa ainakin minua rentoutumaan ja saa ajatukset pois arkipäivän uomista.
Saa ajatukset pois... mihin? Mitä se, että alkoholi estää aivojen normaalin toiminnan saa sut ajattelemaan, jota et voi ajatella ilman sitä myrkytystilaa?
Tässäkin keskustelussa suurin osa vastaajista on provoja. Oikeassa elämässä suurinta osaa ihmisissä ei haittaa jos käyt baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluaisin myös että nainen rentoutuisi minun kanssa ja naiset on helpompia antamaan seksiä kun ovat juoneet alkoholia.
Eikös vakisuhteessa seksiä harrasteta ihan spontaanisti, ilman, että tarvitsee "antamista" vonkailla?
Ainanin näin meillä tehdään.
t: mies 54v
Vierailija kirjoitti:
Senkun juo vaan. On moukkamaista notkua baareissa. Minun mieheni ei juo alkoholia eikä käy missään baareissa.
No sitten pitää olla myös vastakohta samanlainen joka käy baareissa.
Eniten olen miehenä saanut seksiseuraa baareista, kyllä naiset antaa humalassa paremmin
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista humaltuminen on asia mistä mies aidosti saa nautintoa, joten nainen pyrkii sen estämään pahuudessaan. Tilalla jotain ikean kiertelyä ja vakuuttelua, kuinka tämä on mukavaa :)
Voithan sinä vetää pääsi täyteen vaikka joka päivä. Mutta et voi vaatia muita sietämään sinun kännäilyä tai elämistä alkoholia kuluttavan ihmisen kanssa. Pysy sinkkuna ja tuhoa elämäsi ihan rauhassa. Mihin sinä naista tarvitset kun sulla on jo parisuhde pullon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ajatukset pois... mihin? Mitä se, että alkoholi estää aivojen normaalin toiminnan saa sut ajattelemaan, jota et voi ajatella ilman sitä myrkytystilaa?
Kokeile. Saatat yllättyä.
Juopot selittävät aina asian niin, että oikea juoppo juo enemmän.
En voi olla juoppo, kun en juo itseäni sammuksiin, juon laatujuomia, hoidan työni jne.
Mutta juoppo on juoppo jos:
1. ei voi olla juomatta, aina tarvitsee rentoutumiseen alkoholia
2. jatkuvasti pitää juoda itseään pöhnään
3. Joka viikonloppu juo itsensä humalaan
Vierailija kirjoitti:
Naiset antava lääppiä koskea perseeseen jos nainen on humalassa, selvinpäin ei heitä kiinnosta.
Minä olen kyllä kosketellut vaimoni rintoja, reisiä ja pakaroita pitkin päivää, kumpikaan ei ole juonut.
mies 54v
Koska baari, tai tässä tapauksessa varmaan se lähiöpubi = joku röökinen juottola missä valtaosa asiakkaista on matalapalkkaduunareita, semi syrjäytyneitä tai syrjäytyneitä tms.
Eri asia jos viinibaari, siellä on ihan sivistynyttä väkeäkin.
Jos minä juon niin en kyllä tommosia määriä