Miksi mies ei saa juoda alkoholia
Olen tätä miettinyt miksi mies ei saa juoda alkoholia, vaikka edes kerran kk mitä pahaa siinä on? Minä olen 40 v mies olen käynyt 20 v jo baareissa aina välillä enempi ja vähempi, vanhemmat kun minä yli 40 v käy baareissa paljonkin, en vain ymmärrä miksi se on naisten silmiin niin paha asia?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kovin raittiita henkilöitä tähän ketjuun on löytynyt. Suurin osa aikuisista suomalaisista juo jonkin verran eikä se monelle naiselle ole mikään ongelma. Mutta valitettavasti osalla niin miehistä kuin naisistakin alkoholi alkaa määrittää kaikkea tekemistä. Viikonloppuna ei voi tehdä mitään muuta kuin käydä baarissa ja seuraavana päivänä potea krapulaa. Lomat suunnitellaan sen mukaan, että voi juoda. Olut tai pari vaikka joka toinen päivä ei ole ongelma, mäyräkoira on. Tai joka viikonloppuinen kunnon kännääminen.
Ja kännissä harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä, jolloin jälkeläisistä tulee adhd-potilaita tai addiktioituneita esim. kännykkään. Oletteko koskaan miettineet, miksi 47% nykylapsista tulee peruskouluun jonkun diagnoosin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin päihteet ja homoseksuaalisuuden raamattuun ja nyt vasta elän. Kun rietastelin ja juopottelin, olin kuin kahleissa. Yksi kirkossa käynti ja rukous pelasti minut. Suosittelen kaikkia antamaan sydämensä Jeesukselle ja lopettamaan moinen sekoilu.
Homoseksuaalisuutta ei voi vaihtaa mihinkään, se on synnynnäinen ominaisuus ihmisessä.
Onnittelut uskoontulon johdosta, Jeesus on tie, totuus ja elämä.
Miehen kuuluu saada elää omalla tavallaan. Akka pihalle, jos se häiritsee ryyppäämistä.
Asun absolutistin kanssa yhdessä, ja hänen toive on se että alkoholi ei kuulu päivittäiseen arkeen etenkin kun pieniä lapsia. Sitä toivetta voin kunnioittaa. Saunan kanssa juon oluen tai pari, jos enempi tekee mieli ottaa niin lähden baariin tai keikalle mitä tapahtuu muutaman kerran vuodessa.
Asiasta ei ole tarvinnut sen enempää riidellä. Teen muutenkin raskasta duunia ja joudun heräämään aikaisin, niin ei tee mieli viikolla juoda yhtään olutta koska unenlaatu heikkenee.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa suurin osa vastaajista on provoja. Oikeassa elämässä suurinta osaa ihmisissä ei haittaa jos käyt baareissa.
Mitä väliä sillä on, vaikka suurinta osaa ei haittaa, jos baarissa käynti haittaa omaa puolisoa? Kyllä minua haittasi kovasti, kun mies lähti illalla baariin eikä ollut aamulla kotona, kun minun piti lähteä aikaisin työreissuun. Sen aamun aika moni ulkopuolinenkin muistaa. En tiedä, kuinka heitä haittasi se, että vapaapäivän aamuna herättelin ainakin viiden talon asukkaita, kun kyselin, löytyisikö mies sieltä ja tulisi kotiin niin, että minä pääsen lähtemään.
No kuka nyt tuollaisen deekun haluaa?
Kyllä vaimo antaa alkoholia juoda. Kotona otan olutta muutaman kerran vuodessa. Usein vaimokin ottaa samalla pari. Ei ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu saada elää omalla tavallaan. Akka pihalle, jos se häiritsee ryyppäämistä.
Tällaiset kommentit ei oikein ainakaan auta kunnioittamaan sitä juovaa puolisoa.
Ja ettei te juopot kuitenkaan ketään laita pihalle kun olette sen liuottimen lisäksi riippuvaisia siitä puolisosta joka juomisen mahdollistaa.
Ja sit kun akka lähtee niin juodaan sen takia kun nainen jätti.
Sain pakit naiselta baarissa vaikka hän oli tavis pullukka, en ymmärrä.
Sä oot juonut jo niin paljon, ettet muista edes ikääsi. Milloin 39, milloin 42, milloin jotain muuta. Voi Allu-parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot juonut jo niin paljon, ettet muista edes ikääsi. Milloin 39, milloin 42, milloin jotain muuta. Voi Allu-parkaa.
Mä en ole sori Allu
Minä tykkään juoda alkoholia.. jos ei kelpaa naisille niin kyllä sitä yksin pärjää.
Miten niin ei saa, jos kerran olet tehnyt niin?
Monet mun kaveritki juo alkoholia. Miksi se on naisille niin ongelma?
Ryyppää niin paljon kuin irti lähtee, mutta älä häiriköi tai kuormita muiden elämää sillä.
Tuntuu et ihmiset ei tykkää musta tai pitää mua outona jos 40v mies ramppaa baareissa. En ymmärrä.
En tunne yhtään naista itseni lisäksi, jolla olisi nollatoleranssi päihteisiin laajennettu myös mieheen. Sori ap mutta sinulla on väärä kuva. Jostain syystä kaikki valehtelevat sinulle. Miehet saa käydä ulkona. Ehkei vain sinun kanssasi.
Ihanko se juominen ois niin paha jos on 40v mies et miehes on sit vikaa. Ja jos on velkaantunut typeristä asioista 45 tuhatta
Jos naiset ei alkoholin takia ja velkojeni takia huoli minua niin antaa olla.
Alkoholistimiehen siittiöt ovat alkoholisoituneet ja tuottavat autistisia ja fas-piirteisiä adhd-vauvoja, joilla on korkea riski alkoholisoitua myöhemmin elämässään.