Miksi mies ei saa juoda alkoholia
Olen tätä miettinyt miksi mies ei saa juoda alkoholia, vaikka edes kerran kk mitä pahaa siinä on? Minä olen 40 v mies olen käynyt 20 v jo baareissa aina välillä enempi ja vähempi, vanhemmat kun minä yli 40 v käy baareissa paljonkin, en vain ymmärrä miksi se on naisten silmiin niin paha asia?
Kommentit (127)
Englantilaisessa tutkimuksessa, jossa tutkittiin alkoholin käytön riskejä, miehille yhdenkin alkoholiannoksen nauttiminen osoittautui vaaralliseksi.
Tutkimuksessa otettiin huomioon alkoholin terveysvaikutusten lisäksi tapaturma- ja väkivaltariski, joita ei yleensä tutkimuksissa ole huomioitu.
Naiset pystyivät tutkimuksen mukaan nauttimaan kaksi annosta alkoholia turvallisesti.
Siksi miesten ei tulisi nauttia alkoholia.
Minäkään en huoli rumaa ja läskiä naista joka on työtön.
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi olet yksin, kun et huolisi edes muuten kaltaistasi, mutta alkoholiongelmatonta naista, sillä sellainen nainen on roimasti omaa tasoasi ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi olet yksin, kun et huolisi edes muuten kaltaistasi, mutta alkoholiongelmatonta naista, sillä sellainen nainen on roimasti omaa tasoasi ylempänä.
No kyllä huolisin kauniin kaljamahaisen naisen tiukissa housuissa vaikka olisi mt ongelmainen.
En ymmärrä miksi ihmiset haukkuu minua ongelmatapaukseksi jos juon alkoholia ja mulla on 45 tuhatta velkaa typeryyksistä ja romu auto.
Siitä vaan, juokaa miehet niin paljon kuin sielu ja kroppa sietää, kunhan mun ei tarvitse katsella mitään örveltämistä kotonani, ei kuunnella sitä naapurista eikä tarvitse kestää kitinöitä juomisen mahdollisista seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista humaltuminen on asia mistä mies aidosti saa nautintoa, joten nainen pyrkii sen estämään pahuudessaan. Tilalla jotain ikean kiertelyä ja vakuuttelua, kuinka tämä on mukavaa :)
Vedä viinaa vaikka kaksi käsin ihan rauhassa. Ei kiinnosta sinä eikä muut viinaa juovat miehet. Jättäkää meidät raittiit naiset rauhaan. Etsikää naisseuranne sieltä puheista ja baareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista humaltuminen on asia mistä mies aidosti saa nautintoa, joten nainen pyrkii sen estämään pahuudessaan. Tilalla jotain ikean kiertelyä ja vakuuttelua, kuinka tämä on mukavaa :)
Vedä viinaa vaikka kaksi käsin ihan rauhassa. Ei kiinnosta sinä eikä muut viinaa juovat miehet. Jättäkää meidät raittiit naiset rauhaan. Etsikää naisseuranne sieltä puheista ja baareista.
Ilomielin. Ei kiinnosta raitis nainen
Mä olen 40v. Oon juonut 20v ja aika veloissa täl hetkel
Siksi yritän vähentää ja mietin terveyttäni
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset haukkuu minua ongelmatapaukseksi jos juon alkoholia ja mulla on 45 tuhatta velkaa typeryyksistä ja romu auto.
Viimeistään tuo velka karkottaa monta naista. Joutuisiko nainen elättämään sinua? Yllättävää että vielä on ylimääräistä tuhlata kännäämiseen.
Yrität iskeä siellä itseäsi puolta nuorempia ja sitäkin nuorempia, niin se on vikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään tuo velka karkottaa monta naista. Joutuisiko nainen elättämään sinua? Yllättävää että vielä on ylimääräistä tuhlata kännäämiseen.
Ei todellakaa karkota. Kaikilla on velkaa nykyään. Mulla vakityö.. minä hoidan itse
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40v. Oon juonut 20v ja aika veloissa täl hetkel
Oletko nytkin humalassa kun toistat samoja asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaa karkota. Kaikilla on velkaa nykyään. Mulla vakityö.. minä hoidan itse
En juo velkarahalla
Ihmisillä on velkaa tajua se!!!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies kuntoilee kuntosalilla.
Alemman tason mies alluilee alkoholilla.
Kunnon mies on komea, terve ja hyvä seksissä.
Alkoholistimies plösöytyy ja sekä ylä- että alapää lakkaavat vähitellen toimimasta.
Mun miesystävä tekee kumpaakin, käy salilla, liikkuu muutenkin, mutta dokaa paljon. Muna seisoo, vaikka ei ole nuorukainen enää.
Saa. Mutta nainen ei siedä sitä parisuhteessa. Vai katsoisitko juovaa naista, eikö se kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Mutta nainen ei siedä sitä parisuhteessa. Vai katsoisitko juovaa naista, eikö se kelpaa.
Kelpaa jos ei likaa juo.
Isoäitini oli tiukka viinan suhteen.
Joten mentiin sitten monasti ongelle isoisän kanssa. Ja äitini ostaman kossupullon...
Ihan hyviä lapsuusmuistoja kun isoisä lauleskeli "jos kaikki Suomen järvet, viinaksi muuttuisi..."
Nykyinen vaimo ei katso kieroon kun heitän muutaman viinilasillisen viikonloppuna. Kun satun olemaan sitä joviaalia, eikä agressiivista sorttia kännipäissäni.
Neljäs kuppi menossa. Huomenna sitten tas nenän valkaisua perjantai-iltapäivään asti.