Miksi mies ei saa juoda alkoholia
Olen tätä miettinyt miksi mies ei saa juoda alkoholia, vaikka edes kerran kk mitä pahaa siinä on? Minä olen 40 v mies olen käynyt 20 v jo baareissa aina välillä enempi ja vähempi, vanhemmat kun minä yli 40 v käy baareissa paljonkin, en vain ymmärrä miksi se on naisten silmiin niin paha asia?
Kommentit (31)
Eikös sieltä baareista löydy naisia, jotka tykkää juoda alkoholia ja bilettää?
Juo vaan jos tahdot. Itse en juo ikinä koskaan milloinkaan. Sopii minulle, polymaatikolle.
Se puoliso kannattaa valita samanmielisestä seurasta. Kaikki voittavat.
Miksi en tykkää että mieheni juo alkoholia
- kun mies on juonut sen verran että alkaa olla humalassa niin jutut muuttuvat yleensä katkeriksi ja asiat joita lupaa tehdä varmasti ym ei niillä lupauksilla ole mitään merkitystä. Ei välttämättä edes muista luvanneensa jotain tai selvinpäin sitten kuittaa ettei se kannatakkaan. Eli tylsä jutella koska millään sovitulla asialla ei ole merkitystä enää kun on selvä.
- mies haisee pahalle kun juo alkoholia
- alkoholia juotuaan mies ahmii illalla todella paljon ruokaa (ja lihoo kovin muutenkin )
- mies kuorsaa kovin juotuaan eli usein nukun silloin sohvalla kun en viitsi kuunnella kuorsausta ja kärsiä alkoholin hajusta
- seuraavana päivänä mies väsynyt
Mieheni ei juurikaan juonut kun aloimme seurustelemaan. Itse olen juonut yleensä 1-2 annosta kuukaudessa. Valitettavasti miehellä on juominen lisääntynyt ajan kanssa paljon. Väittää että se on hyvä tapa rentoutua kun saunoo ja juo alkoholia. Koetin alkuun pyydellä vähentämään ym. Nykyään en viitsi. Olen päättänyt että jos juominen lisääntyy merkittävästi nykyisestä määrästä tai alkaa muuten häiritä enemmän niin pyydän sitten vain valitsemaan haluaako olla jatkossa minun vai alkoholin kanssa. Saa valita toisen
Vierailija kirjoitti:
Voiko naiset kertoa juottehan te itsekkin 50 v naiset?
En juo kerran kuukaudessa vaan juhannuksena pari lasia ja jouluna ja uutenavuotena taas lasin kaksi shamppanjaa
en katso juoppoja - jos joku katsoo niin ok mulle
Jos elämänsisältö on alkoholi niin se mies ei oo mulle
Etsi juokale nainen niin sitten ei luulisi olevan ongelma.
minun lähipiiriin ei tuo ihmisiä jotka juo paljon ja känniin asti. Jos pystyy siihen että ottaa yhden oluen lomalla lounaalla se on ok.
En katselisi naista joka ei juo ees 2-3 kertaa vuodessa alkoholia. Enempi pitää juoda.
Vierailija kirjoitti:
Voiko naiset kertoa juottehan te itsekkin 50 v naiset?
En ole juonut itseäni humalaan vuosikausiin. En kovinkaan monta kertaa sen jälkeen, kun lapset ovat syntyneet. Nyt ovat jo aikuisia.
Mieti itse, miten sinä käyttäydyt, kun olet juonut. Oletko ihan rehellisesti sitä mieltä, että käytöksesi ei naisen mielestä ole millään tavalla epämiellyttävää?
Tämä nyt koskee vain kotona juomista. Lisäharmia tulee katoilemisesta ja rahanmenosta silloin, kun humalainen ei ole kotona kiusaamassa puolisoaan ja lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sieltä baareista löydy naisia, jotka tykkää juoda alkoholia ja bilettää?
Löytyyhän sieltä. Ne baarihattarat vaan aika usein jättävät alkon ja bileet, kun raskaustestissä on kaksi viivaa, tai ainakin vähentävät. Ja odottavat samaa myös lapsensa isältä.
Just!