Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei saa juoda alkoholia

Vierailija
13.09.2025 |

Olen tätä miettinyt miksi mies ei saa juoda alkoholia, vaikka edes kerran kk mitä pahaa siinä on? Minä olen 40 v mies olen käynyt 20 v jo baareissa aina välillä enempi ja vähempi, vanhemmat kun minä yli 40 v käy baareissa paljonkin, en vain ymmärrä miksi se on naisten silmiin niin paha asia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mieheni saa juoda alkoholia, mutta miksi ihmeessä se olisi jossain baarissa horoilemassa vanhana setänä? 

Sinulla on ongelma. Ei baarissa käynti ole horoilemista. Käyn itsekin varattuna ja onnellisessa parisuhteessa ollessani yksin baareissa. 

Syy: Näen siellä joskus tuttuja. Joskus on hyvä olla yksin omien ajatusten kanssa ja olla vain. Kyllä, alkoholi auttaa ainakin minua rentoutumaan ja saa ajatukset pois arkipäivän uomista. 

Alkoholistin kootut selitykset, osa 572

Just!

Vierailija
22/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sieltä baareista löydy naisia, jotka tykkää juoda alkoholia ja bilettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vaan jos tahdot. Itse en juo ikinä koskaan milloinkaan. Sopii minulle, polymaatikolle. 

Vierailija
24/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puoliso kannattaa valita samanmielisestä seurasta. Kaikki voittavat.

Vierailija
25/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en tykkää että mieheni juo alkoholia

- kun mies on juonut sen verran että alkaa olla humalassa niin jutut muuttuvat yleensä katkeriksi ja asiat joita lupaa tehdä varmasti ym ei niillä lupauksilla ole mitään merkitystä. Ei välttämättä edes muista luvanneensa jotain tai selvinpäin sitten kuittaa ettei se kannatakkaan. Eli tylsä jutella koska millään sovitulla asialla ei ole merkitystä enää kun on selvä.

- mies haisee pahalle kun juo alkoholia

- alkoholia juotuaan mies ahmii illalla todella paljon ruokaa (ja lihoo kovin muutenkin )

- mies kuorsaa kovin juotuaan eli usein nukun silloin sohvalla kun en viitsi kuunnella kuorsausta ja kärsiä alkoholin hajusta

- seuraavana päivänä mies väsynyt

Mieheni ei juurikaan juonut kun aloimme seurustelemaan. Itse olen juonut yleensä 1-2 annosta kuukaudessa. Valitettavasti miehellä on juominen lisääntynyt ajan kanssa paljon. Väittää että se on hyvä tapa rentoutua kun saunoo ja juo alkoholia. Koetin alkuun pyydellä vähentämään ym. Nykyään en viitsi. Olen päättänyt että jos juominen lisääntyy merkittävästi nykyisestä määrästä tai alkaa muuten häiritä enemmän niin pyydän sitten vain valitsemaan haluaako olla jatkossa minun vai alkoholin kanssa. Saa valita toisen

Vierailija
26/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko naiset kertoa juottehan te itsekkin 50 v naiset?

En juo kerran kuukaudessa vaan juhannuksena pari lasia ja jouluna ja uutenavuotena taas lasin kaksi shamppanjaa 

en katso juoppoja - jos joku katsoo niin ok mulle 

Vierailija
27/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämänsisältö on alkoholi niin se mies ei oo mulle 

Vierailija
28/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi juokale nainen niin sitten ei luulisi olevan ongelma. 

minun lähipiiriin ei tuo ihmisiä jotka juo paljon ja känniin asti. Jos pystyy siihen että ottaa yhden oluen lomalla lounaalla se on ok. 

Vierailija
29/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi naista joka ei juo ees 2-3 kertaa vuodessa alkoholia. Enempi pitää juoda.

Vierailija
30/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko naiset kertoa juottehan te itsekkin 50 v naiset?

En ole juonut itseäni humalaan vuosikausiin. En kovinkaan monta kertaa sen jälkeen, kun lapset ovat syntyneet. Nyt ovat jo aikuisia.

Mieti itse, miten sinä käyttäydyt, kun olet juonut. Oletko ihan rehellisesti sitä mieltä, että käytöksesi ei naisen mielestä ole millään tavalla epämiellyttävää?

Tämä nyt koskee vain kotona juomista. Lisäharmia tulee katoilemisesta ja rahanmenosta silloin, kun humalainen ei ole kotona kiusaamassa puolisoaan ja lapsiaan.

Vierailija
31/31 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sieltä baareista löydy naisia, jotka tykkää juoda alkoholia ja bilettää?

Löytyyhän sieltä. Ne baarihattarat vaan aika usein jättävät alkon ja bileet, kun raskaustestissä on kaksi viivaa, tai ainakin vähentävät. Ja odottavat samaa myös lapsensa isältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi