Mies pyysi treffeille, mutta kysyikin sitten minulta että minne menemme
Jotenkin tunnelma lässähti täysin. Mies ei ilmeisesti ole vaivautunut suunnittelemaan itse mitään...
Mitäs naiset mieltä, ylireagoinko kun tuli ikävä olo tuosta?
Kommentit (146)
Näin toimivat miehet on niitä, jotka eivät jatkossakaan osallistu yhtään minkään yhteisen tekemisen suunnitteluun. Heidän vaimojensa turhautumisesta voi päivittäin lukea mammapalstalta.
Mitäs jos tuo mies ei olekaan mikään vätys ja luuseri, vaan oli ainoastaan kerännyt rohkeutta pyytää treffeille kun nykyään ei enää tiedä mikä on ok ja kaikessa siinä ajatusten sekamelskassa unohti, että olis hyvä olla jotain ohjelmaa ja kun siitä ei ollut aiemmin mitään puhetta eikä tiennyt mistä tää prinsessa tykkää niin kysyi sitten vasta treffien aluksi, että mikä kiinnostaisi? Ei mulle olisi mikään ongelma jos joku neito pyytäisi treffeille ja sovittaisiin vaan, että nähdään jossain johonkin aikaan ja sitten kysyisi, että mennäänkö leffaan, syömään, baariin vai mitä oli mielessä.
No olisihan se ollut ihan lottovoitto jos mies olisi päättynyt, että vie syömään kalliiseen pihviravintolaan, kalliin viinin ja samppanjan kera, jonka jälkeen vielä luksus yökerhoon tanssimaan ja juomaan kalliita cocktaileja, vaikka itse olisit absolutisti vegaani. Sellainen tosimies. Olisiko pitänyt myös kertoa miten sopii pukeutua?
On yllätustreffejä ja treffejä, jotka suunnitellaan yhdessä. Pidän siitä, että yllätykset ovat harvinaisempia kuin yhdessä suunnitellut.
Vätyksien puolustelijoita on paljon. Kiva nähdä, että heilläkin on ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Näin toimivat miehet on niitä, jotka eivät jatkossakaan osallistu yhtään minkään yhteisen tekemisen suunnitteluun. Heidän vaimojensa turhautumisesta voi päivittäin lukea mammapalstalta.
Jep.
Kun mies näyttää millainen hän on, luota siihen. Älä elä harhoissa, ettäkö tulevaisuudessa muuttuu.
Jos mies haluaisi sinun mielipiteen minne haluaisit mennä, hän olisi voinut ehdottaa vaikka "mietin, että menemmekö paikkaan X vai Y, mikä olisi sinun mieleen?"
Vierailija kirjoitti:
No olisihan se ollut ihan lottovoitto jos mies olisi päättynyt, että vie syömään kalliiseen pihviravintolaan, kalliin viinin ja samppanjan kera, jonka jälkeen vielä luksus yökerhoon tanssimaan ja juomaan kalliita cocktaileja, vaikka itse olisit absolutisti vegaani. Sellainen tosimies. Olisiko pitänyt myös kertoa miten sopii pukeutua?
Mikä estää miestä kysymästä naiselta mikä hänen ruokavalionsa on ENNEN treffejä, jos on viemässä sellaiseen ravintolaan, jossa saa vain tietyn ruokavalion ruokaa?
Vai väitätkö, että miehet ovat noin saamattomia?
Entä jos mies vie yllätystreffeille moottorisahamurhaajakauhuleffaan, kun haluaa pitää yllätyksen aitona, eikä kysy avecinsa leffamieltymystä. Olisiko kiva?
On täällä tas sellaisia lumihiutaleita että oksat pois 🙄.🤮
Mikään ei kelpaa
Minusta tuo olisi ihan kivaa. Voitaisiin yhdessä miettiä mitä tehdään. En tykkää siitä, että joku suunnittelee jotain vaikka ei edes tiedä mistä toinen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää miestä kysymästä naiselta mikä hänen ruokavalionsa on ENNEN treffejä, jos on viemässä sellaiseen ravintolaan, jossa saa vain tietyn ruokavalion ruokaa? Vai väitätkö, että miehet ovat noin saamattomia?
Sitä hän juuri väittää. Eikä ole välttämättä väärässä.
Tuo vaatisi sitä paitsi kiinnostusta naisen mieltymyksiä kohtaan, tai edes lyhytkestoista kiinnostuksen teeskentelyä. Eihän sitä jaksa.
Kannatan ja vaadin tasa-arvoista suhdetta ja mun mielestä treffeille kysymisessä molemmat on yhtä vahvoja toimijoita -> kumpi tahansa kysyy.
Kuitenkin, olen Tinderkokemusten kautta tympiintynyt vetäjän rooliin. Kysyn usein kepeästi ennen kuin tapaaminen on ajankohtaista, että mihin mies haluaisi mun kanssa treffeille siihen astisen tutustumisen perusteella. Se usein tuntuu pyöräyttävän miehen ajatukset toimijavaihteelle. Hän pääsee tunnustelemaan tilannetta ilman paineita ja valintaa kehuessani tuntuu usein aktivoituvan muutenkin. Saatan lopulta kysyä miestä itse ulos jos haluan, mutta pohjaa on rakennettu sillekin että mies hoksaa hakeutua toimijan rooliin ja vielä muakin ajatellen.
Tunnistan ja tunnustan olevani tässä ihan tietoisesti manipuloiva ja kohtelevani toista kuin vähän vajaata. Samalla kuitenkin voi valjeta se, pitäisikö samaa jatkaa suhteeseenkin päädyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies vie yllätystreffeille moottorisahamurhaajakauhuleffaan, kun haluaa pitää yllätyksen aitona, eikä kysy avecinsa leffamieltymystä. Olisiko kiva?
Niin. Kun valittavana onkin vain täydet yllätystreffit, tai että se treffeille pyydetty joutuu suunnittelemaan kaiken.
....tai sitten voisi ehdottaa leffaan menemistä todeten, että katsotaanko mitä siellä on näytöksissä ja valitaan joku molempia kiinnostava.
Minä olen niin kaunis ja ihana nainen, ettei tarvi alkaa treffien vetojuhdaksi. Jos mies ei saa aikaiseksi tarjota minulle hienoja treffejä, sitten treffejä ei tule. Tuossa tilanteessa jos kysyisi "minne menemme", varmaan ihmettelisin että luulin että olit järjestänyt minulle treffit. Jos ymmärsin väärin niin lähden mieluummin kotiin.
hieno varainen kysymys testasi minkä tason persekaupustelija olet olisitko heti siinä heitäytynyt selällesi jalat lävällään vai olisitko vaatinut porttikonkissa nopean nusasun takaapäin. vaikuttaa siltä että vähä älyinen ap otti siinä ja heti 5e suihin.
Ap. Ota se mies.
Saisit aina päättää kotona kaiken. :D
Järjestäkää naiset itse keskenään itsellenne treffit, kun olette niin vahvoja ja itsenäisiä. Mihin te miestä edes tarvitsette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi aikamoinen turn off jos mies ei kysyisi mitä haluan treffeillä tehdä. Niin tai näin, aina väärinpäin..
Treffikutsun yhteydessä vai treffien yhteydessä? Iso ero. Eka jees, jälkimmäinen ei.
Ihan sama. Osaan itse sanoa mihin mielelläni menisin.
Jos otat tuollaisen miehen, joudut jatkossakin suunnittelemaan kaiken, tekemään päätökset ja toteuttamaan ne. Nämä miehet ovat lahnoja. Heidän onnekseen osa naisista pitää kalasta.
Itse olet lahna sängyssä!
M69
Häntä turhauttaa mitkä temput ja kiemurat pitää käydä läpi ennenkuin pääsee suoraan asiaan. Sovitte illanvietoista ja hän ehdottaakin että voisiko vain tulla suoraan luoksesi.
Vinkki: älä vie aluksi ketään kotiisi, niin pääset lähtemään karkuun jos ei tunnu kivalta.
Valitettavasti kyseessä mieslaiskuus. Ihansama minne mennään mitä tehdään kun minäminän pitäisi vain saada pllua.