Miehen likaisuus
Mä olen toisaalta niin tottunut tähän kun ollaan oltu niin kauan yhdessä, mutta ehkä tää kuitenkin on pahentunut: miehen välinpitämättömyys ja mun herkkyys asialle. Toisaalta en ole ainoa kuka sen likaisuuden huomaa. Ja sitten kuitenkin itselleni selittelen että en ole mikään täydellisyys itsekään.
Mun mies ei käy missään. Viimeisen esim. puolen vuoden aikana on poistunut kotoa ehkä kaksi kertaa, lukuunottamatta roskien vientiä. Toisaalta meillä menee ihan ok, mutta toisaalta ei. On muitakin ongelmia, mutta yksi on miehen likaisuus. Hänen paitaansa ei saa pestä koska se kutistuu. Hänellä on pitkä paksu likainen tukka jota raapii ja kaikki mihin koskee, on sen jäljiltä rasvaisen tuntuisia. Tästä ei saa sanoa koska suuttuu siitä.
Kyllä, on lääkitys, kävi aiemmin terapiassa, ei ilmeisesti ole ok. Mutta eipä ole itsellänikään. Siinä yksi ongelma myös, sillä ei ole mitään väliä mikä itselläni on, koska hänellä aina pahempi. Aina olen saanut pärjätä itse, koskaan en ole voinut luottaa että hän olisi tukena.
Kommentit (88)
Sun on pakko olla trolli. Ei kukaan järkevä ihminen ois tuollasen miehen kanssa ja käyttäytyisi noin
Aika järkyttävää miten jotkut hyökkäävät epänormaalista tilanteesta kärsivän kimppuun. Eiköhän tuollainen puoliso tarvitse apua eikä syyttelyä siitä ettei tarpeeksi tiukasti käske toista peseytymään?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap saat tuosta suhteesta? Miten tuo suhde tekee elämästä parempaa verrattuna siihen, että elelisit yksin?
Mulla ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Tuo äijä äitinsä kanssa tekee kaikkensa mun elämän vaikeuttamiseksi sen jälkeen kun ottaisin eron.
Eli olet suhteessa vain, koska sulla ei ole tukiverkkoa ja pelkäät mitä mies tekee sulle äitinsä kanssa eron jälkeen
Niin pelkään. Enkä aiheettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon elättejä!
Oikien kliseinen tyyppiesimerkki tapauksesta, jotka tulisi saada rajojen ulkopuolelle tulijoiden kanssa.
Ja se on muuten ainoa keino pelastaa tämä suomen talous ja tulevaisuus, jos joku miettii.
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla trolli. Ei kukaan järkevä ihminen ois tuollasen miehen kanssa ja käyttäytyisi noin
Ehkä en olekaan enää järkevä. Sen verran paljon on tapahtunut että seurauksia on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap saat tuosta suhteesta? Miten tuo suhde tekee elämästä parempaa verrattuna siihen, että elelisit yksin?
Mulla ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Tuo äijä äitinsä kanssa tekee kaikkensa mun elämän vaikeuttamiseksi sen jälkeen kun ottaisin eron.
Eli olet suhteessa vain, koska sulla ei ole tukiverkkoa ja pelkäät mitä mies tekee sulle äitinsä kanssa eron jälkeen
Niin pelkään. Enkä aiheettomasti.
Mitä pelkäät heidän tekevän?
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh. Sanot sille, että "Vaihdat paidan puhtaaseen ja likanen paita pestään, jos paita kutistuu, niin ostan uuden ja piste".
Älä ap ole liian lapanen
Minä kyllä luikkisin tieheni tuossa vaiheessa... Ei ole minun tehtäväni hyysätä ketään aikuista ihmistä parisuhteessa.
Kaikkia otuksia naiset perässään vetävätkin. Tiedätkö, itsekseen on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon elättejä!
Oikien kliseinen tyyppiesimerkki tapauksesta, jotka tulisi saada rajojen ulkopuolelle tulijoiden kanssa.
Ja se on muuten ainoa keino pelastaa tämä suomen talous ja tulevaisuus, jos joku miettii.
Millä perusteella? Kumpi meistä?
Kyllä se haju vaan tarttuu. Mun ex käy suihkussa sentään joka toinen päivä ja peseytyy silloin kunnolla, vaihtaa vaatteet. Haisee silti ja sen asuntokin haisee samalta. Myös lapsiin se tarttuu, jos ovat siellä viikonlopun. Eihän sitä yhdessä asuessa niin huomannut ja silloin ei ollut noin paha tuo ongelma. Tuo hygienia oli yksi syy eroon, kun ei voi peseytyä useammin, vaikka tarve olisi, eikä käyttää edes deodoranttia.
Häipyisin ja äkkiä. Saisin sen jälkeen elää puhtaassa kodissa ilman moista haisulipeikkoa suuttumassa ja sotkemassa ja ällöttämässä. Vaikuttaisi varmasti vain positiivisesti mielialaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä taitaa haista aika ikävälle 🤢
Niin? Sä et meillä käy joten mikä oli pointtisi? Mies vain, ei koko kämppä.
Jos likainen ja haiseva äijä pyörii jatkuvasti siinä kämpässä, niin varmasti tarttuu haju joka paikkaan. Sun nenäsi on varmaan siihen jo turtunut, etkä edes huomaa että haju on tarttunut suhunkin.
Kunnon paskapilvi seuraa ap:tai kuin hai laivaa 😂💨💩
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se haju vaan tarttuu. Mun ex käy suihkussa sentään joka toinen päivä ja peseytyy silloin kunnolla, vaihtaa vaatteet. Haisee silti ja sen asuntokin haisee samalta. Myös lapsiin se tarttuu, jos ovat siellä viikonlopun. Eihän sitä yhdessä asuessa niin huomannut ja silloin ei ollut noin paha tuo ongelma. Tuo hygienia oli yksi syy eroon, kun ei voi peseytyä useammin, vaikka tarve olisi, eikä käyttää edes deodoranttia.
Millä tavalla se on minun syy? En voi erota vielä. Kuka tahansa pitäisi mua hulluna jos edes mainitsisin tämän yhtenä syynä.
En pystyisi elämään tuollaisen miehen kanssa. Olen itse siisti. Käyn suihkussa päivittäin, vaihdan vaatteet puhtaisiin, siivoon kodin kerran viikossa, pyyhkeet ja lakanat vaihdan joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa mammat ja PAKOTTAKAA me muksut ulos joka päivä. Aivopeskää ne siihen luuloon, että ihminen KUOLEE jos ei se ulkoile joka päivä. Tämä oli sarkasmia, mutta katsokaa aloitus. Tähän laiskotteluun voi kuolla. Edes vaimo ei kestä ikuisesti, vaikka olisi kuinka ihana.
Isolle vauvalle pitäisi saada apua sinne kotiin. Huoli-ilmoitus?
Ja se pelottelu on mielestäsi aralle hyvää tsemppiä?
Tulee isona nuo häiriöt, jos on tommonen pelottelu pentuna. Tukea pitää, auttaa. Ei pelotella.
Vierailija kirjoitti:
Häipyisin ja äkkiä. Saisin sen jälkeen elää puhtaassa kodissa ilman moista haisulipeikkoa suuttumassa ja sotkemassa ja ällöttämässä. Vaikuttaisi varmasti vain positiivisesti mielialaasi.
Näinhän se päällisin puolin menisi. Mutta kun on vielä alaikäinen lapsi, niin tekisivät välittömästi kiusaa minulle sitä kautta. Kun hänkin on aikuinen, eivät voi viranomaisilla uhkailla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia otuksia naiset perässään vetävätkin. Tiedätkö, itsekseen on ihanaa.
Varmasti on. Mutta se ei ole ihanaa jos uhkaillaan ja kiristetään, vaikka itsekseen olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se päällisin puolin menisi. Mutta kun on vielä alaikäinen lapsi, niin tekisivät välittömästi kiusaa minulle sitä kautta. Kun hänkin on aikuinen, eivät voi viranomaisilla uhkailla.
Anele jotain ihmistä tekemään lasu teistä, sittenhän tilanteen on väkisinkin muututtava