Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen likaisuus

Vierailija
13.09.2025 |

Mä olen toisaalta niin tottunut tähän kun ollaan oltu niin kauan yhdessä, mutta ehkä tää kuitenkin on pahentunut: miehen välinpitämättömyys ja mun herkkyys asialle. Toisaalta en ole ainoa kuka sen likaisuuden huomaa. Ja sitten kuitenkin itselleni selittelen että en ole mikään täydellisyys itsekään.

Mun mies ei käy missään. Viimeisen esim. puolen vuoden aikana on poistunut kotoa ehkä kaksi kertaa, lukuunottamatta roskien vientiä. Toisaalta meillä menee ihan ok, mutta toisaalta ei. On muitakin ongelmia, mutta yksi on miehen likaisuus. Hänen paitaansa ei saa pestä koska se kutistuu. Hänellä on pitkä paksu likainen tukka jota raapii ja kaikki mihin koskee, on sen jäljiltä rasvaisen tuntuisia. Tästä ei saa sanoa koska suuttuu siitä.

Kyllä, on lääkitys, kävi aiemmin terapiassa, ei ilmeisesti ole ok. Mutta eipä ole itsellänikään. Siinä yksi ongelma myös, sillä ei ole mitään väliä mikä itselläni on, koska hänellä aina pahempi. Aina olen saanut pärjätä itse, koskaan en ole voinut luottaa että hän olisi tukena.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia otuksia naiset perässään vetävätkin. Tiedätkö, itsekseen on ihanaa.

Sellainen vetäjä mikä vedettäväkin

Tai sitten se mies on vetänyt naisen perässään. Ei mut ainahan se on naisen vika, on vaikka mies ei osais peseytyä. Naisen vika kun ei käske.

Kunnon uhriutuja! AP tuskin on mikään missitason elätti mikä jaksaa tommosta äijää. Samantasoisia molemmat. 

Vierailija
82/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa puoliso olla reilusti ylipainoinen, ja mukavampi valmiiksi isoksi virttyneet vaatteet tuntuu sopivilta. hygienian puutetta turha selitellä, vettä ja saippuaa on kaikkien ulottuvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisen lapsen vsnhempi saa kyllä apuja eroon  asunnon järjestämiseen ym. Kun lapsi on täysi- ikäinen ei enää niin hyvin saakasn.

Vierailija
84/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia otuksia naiset perässään vetävätkin. Tiedätkö, itsekseen on ihanaa.

Varmasti on. Mutta se ei ole ihanaa jos uhkaillaan ja kiristetään, vaikka itsekseen olisikin.

Uhkaaminen ja kiristäminen ovat rikoksia. Hankit lähestymiskiellon ja kaikki uhkaukset ym. poliisille.

Vierailija
85/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah kuinka nautin taas omasta elämästä.  Ei mitään ihmis 🛷 haisemassa samassa kämpässä. Läheisriippuvuus On Sairaus Myös. 

Vierailija
86/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap saat tuosta suhteesta? Miten tuo suhde tekee elämästä parempaa verrattuna siihen, että elelisit yksin?

Mulla ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Tuo äijä äitinsä kanssa tekee kaikkensa mun elämän vaikeuttamiseksi sen jälkeen kun ottaisin eron.

Äitinsä kanssa?

Vierailija
87/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen depressio on pahentunut, tuo on depression oire.

Myös aikuisesta voi tehdä huoli-ilmoituksen.

Vierailija
88/88 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti, että toisaalta menee ihan ok. Minua kiinnostaa, mikä se ok tuossa suhteessa on, kun minusta kuulostaa siltä, ettei mikään ole hyvin, vaan molemmilla on paha olla.