Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille

Vierailija
13.09.2025 |

eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö

Kommentit (520)

Vierailija
481/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama mitä mieltä naiset ovat, ujona miehenä minulle riittää että mulla on paljon naisia ja se että kuitenkin olen neljän lapsen isä, uskallan tänäänkin mennä parturiin, kauppaan, tarvittaessa lääkäriin, on työpaikka, on vaimo, uusi koti jne. Eivät kaikki naiset edes halua ulos syömään tai ulkomaille reissuun. Moni arvostaa sitä että mies on rehellinen, reilu, ei juo eikä polta, tasa-arvoinen, osallistuva, hyvä isä lapsille, empaattinen luonteenpiirre. 

Täällä taidettiin jo mainita, että ujo on eri asia, kuin neljän seinän sisälle linnoittautuva ahdistuja.. Ei ne naiset sieltä kotoa tule hakemaan.

Vierailija
482/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tiedäthän että tämä ei tullut minusta itsestäni, vaan siitä että lapsuuden kodissani ruoka oli perunoita ja lihaa kirkkaassa liemessä. Esim makaroni oli täysin outo, oksensin ne koulussa. Esim nyt kun itselläni on neljä lasta, he ovat erittäin hyviä syömään, mutta siksi että heille ollaan vauvoista asti syötetty kaikkia makuja. Syömisestä voi tulla erittäin kovat traumat jos oksennustakin pakotetaan syömään. Se on kuin raiskaus, ei vähääkään vähäisempää. Ja molemmat jättävät jäljet. 

Onko sinut raiskattu? Ei ole. Tule vasta sitten puhumaan ja vertailemaan, kun näin on käynyt.

Ei ole, mutta tarkoitin traumoina yhtä pahaa kokemusta. Erittäin raakaa väkivaltaa. Veikkaan että jos nykypäivänä opettaja toimisi samoin, olisi aika kova tuomio. Muutaman kerran nähnyt kaupassa kyseisen opettajan ja tehny mieli mennä sanomaan että et usko minkälaista helvettiä teit elämästäni, että en vielä yli 30 vuoden jälkeenkään päässyt traumoistani eroon. Se että lapsena lyötiin ja tukistettiin oli pientä tuohon nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama mitä mieltä naiset ovat, ujona miehenä minulle riittää että mulla on paljon naisia ja se että kuitenkin olen neljän lapsen isä, uskallan tänäänkin mennä parturiin, kauppaan, tarvittaessa lääkäriin, on työpaikka, on vaimo, uusi koti jne. Eivät kaikki naiset edes halua ulos syömään tai ulkomaille reissuun. Moni arvostaa sitä että mies on rehellinen, reilu, ei juo eikä polta, tasa-arvoinen, osallistuva, hyvä isä lapsille, empaattinen luonteenpiirre. 

Täällä taidettiin jo mainita, että ujo on eri asia, kuin neljän seinän sisälle linnoittautuva ahdistuja.. Ei ne naiset sieltä kotoa tule hakemaan.

Tinderistä kun tilaa niin kyllä ne kotiin tulee ku suostuu vain kertomaan osoitteen. Olen vain mielessäni miettinyt että vaimo ei kyllä siitä tykkää, joten mieluummin tapailen heidän luonaan.

Vierailija
484/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei naiset kotitreffeille tai syrjäiseen paikkaan kun ensimmäistä kertaa tavataan! Ei vaikka mies kuinka manipuloisi että kyllä muhun nyt voi luottaa, oon ihan kiltti jne jne. 

Silloin nainen ei koskaan pääse kokemaan prinsessan kohtelua. 

No lol, unelmissasi ei pääse. Hyvin moni nainen pääsee kokemaan hyvää kohtelua vaikkei otakaan tarpeettomia riskejä päästämällä jotain ventovierasta miestä kotiinsa. 

PS. Prinsessan kohtelua nimenomaan. Alkuperäisessä sadussa Prinsessa Ruusunenkin raiskattiin unelmiensa prinssin toimesta.

Vierailija
485/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vaan otsikon... paljon Italiassa, espanjassa, kreikassa ja ranskassa matkanneena on itsestään selvää että mies ei voi ujoilla naisten kanssa, mies lähestyy romanttisesti ja vie treffeille. Tai sitten on ilman.

Mutta näissä maissa on bordelleja. Suomessa ei ole.

Suomessakin sinulla on mahdollisuus ostaa seksiä. Jos laillisesti haluat toimia niin ei vaadi muuta kuin matkustaa tuonne lahden toiselle puolelle. Halvimmillaan saa alle viidellä kympillä edestakaisen matkan laivalla.

Ole hyvä, ilmainen vinkki! :)

Vierailija
486/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei naiset kotitreffeille tai syrjäiseen paikkaan kun ensimmäistä kertaa tavataan! Ei vaikka mies kuinka manipuloisi että kyllä muhun nyt voi luottaa, oon ihan kiltti jne jne. 

No lol, unelmissasi ei pääse. Hyvin moni nainen pääsee kokemaan hyvää kohtelua vaikkei otakaan tarpeettomia riskejä päästämällä jotain ventovierasta miestä kotiinsa. 

PS. Prinsessan kohtelua nimenomaan. Alkuperäisessä sadussa Prinsessa Ruusunenkin raiskattiin unelmiensa prinssin toimesta.

Aiemmin tässä keskustelussa kerrottiin, että se prinsessakohtelu tarkoittaa sitä, että nainen pääsee tekemään miehelle ruokaa ja siivoamaan kaappeja, kun mies nukkuu. Se prinsessaosuus oli siinä, kun mies ystävällisesti maksaa kaupassa tarvikkeet.

Vierailija
487/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo syyttää aina miehiä kaikesta, mutta kyllä naisissakin on jokaiseen lähtöön. Mätsi tinderistä alkukeväältä. Emme ole vieläkään nähneet, vaikka nainen on tätä kovasti ehdotellut ja odottaa edelleen. Akateeminen hyvässä työssä oleva nainen, en oikein ymmärrä mitä ihmettä sellainen minussa näkee, kertoo olevansa miesten suhteen varovainen koska aiemmat kokemukset huonoja. Kerroin että en oikein nauti kahviloissa, baareissa ja ravintoloissa ajanvietosta kun oli puhetta treffeistä. Mitä ehdottaa nainen. Voimmehan mennä puiston penkille juttelemaan tai jonnekkin kivalle ulkoilureitille metsään kävelylle, haluaa mut tavata vaikka väkisin. Tähän oli kyllä pakko sanoa että ei mua tartte mihinkään pusikkoon sentään treffeille raahata, voihan sitä kuitenkin ihmisten ilmoilla olla. Moni nainen on ihan yhtä sinisilmäinen. Jollekkin hullulle hyvä saalis. Itselleni ei toki tulisi mieleenkään käyttäytyä sopimattomasti, mutta nainen itse osoi

Joo eipä nuo tasapainottomat sukupuolta katso mitä kavereilta kuulee. Naisilla se väkivallan uhka on vaan paremmin läsnä sen takia että on ihan fyysisesti alakynnessä jos jotain tapahtuu. Se tekee varovaiseksi 

Vierailija
488/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin aina näitä vänkytyksiä lukiessa että kuvitteleeko miehet ihan tosissaan että joku potentiaalinen rais*aaja kantaa jotain kylttiä mukanaan että hei, minä saatan tehdä sinulle pahaa? :D 

Kyllä se valitettavasti niin menee että ihan kuka tahansa kykenee pahaan. Se on riski jota jokainen heteronainen kantaa ja sen kanssa on oppinut elämään. 

Pelkästään jo rangaistuksen pelko on niin suuri, että kiltti suomalainen mies ei edes uskalla ajatella tekevänsä mitään laitonta naiselle. Siitä nimittäin joutuu vankilaan eikä sieltä pääse terveenä takaisin. Itse en edes ole koskaan sanonut suoraan naiselle ilkeästi.

Vierailija
489/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Isänä näytät mallia lapsillesi. Tuolla käytöksellä näytät mallia tyttölapsillesi että oma turvallisuus ei ole niin nökönuukaa. Ei ole mielestäni hyvää isyyttää se. 

Vierailija
490/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tiedäthän että tämä ei tullut minusta itsestäni, vaan siitä että lapsuuden kodissani ruoka oli perunoita ja lihaa kirkkaassa liemessä. Esim makaroni oli täysin outo, oksensin ne koulussa. Esim nyt kun itselläni on neljä lasta, he ovat erittäin hyviä syömään, mutta siksi että heille ollaan vauvoista asti syötetty kaikkia makuja. Syömisestä voi tulla erittäin kovat traumat jos oksennustakin pakotetaan syömään. Se on kuin raiskaus, ei vähääkään vähäisempää. Ja molemmat jättävät jäljet. 

Onko sinut raiskattu? Ei ole. Tule vasta sitten puhumaan ja vertailemaan, kun näin on käynyt.

Ei ole, mutta tarkoitin traumoina yhtä pahaa kokemusta. Erittäin raakaa väkivaltaa. Veikkaan että jos nykypäivänä opettaja toimisi samoin, olisi aika kova tuomio. Muutaman kerran nähnyt kaupassa kyseis

Traumaattista, toki, mutta ei raiskaukseen verrattavissa silti. Eri tavalla traumaattista.

Vierailija
491/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tässä keskustelussa kerrottiin, että se prinsessakohtelu tarkoittaa sitä, että nainen pääsee tekemään miehelle ruokaa ja siivoamaan kaappeja, kun mies nukkuu. Se prin

Ei hyvä luoja sentään. Vahvistaa käsitystäni siitä että nämä em. tapaukset hakevat ensisijaisesti äitiä, ei tasavertaista elämänkumppania.

Vierailija
492/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei suostu kahvilaan,hän pelkää ihmisiä tai on pihi ja kummassakin tapauksessa huonoa materiaalia parisuhteeseen koska ei takuulla lähde leffaan tai sukujuhliin ym.

Minä olen kylläkin kokenut niin, että jos joku ei halua kahvilaan, hän on todennäköisesti varattu.

Kotitreffeillä sinulle selviäsi heti onko mies sinkku vai ei. Nainen kyllä huomaa toisen naisen jäljen miehen asunnossa.

Vierailija
493/520 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin aina näitä vänkytyksiä lukiessa että kuvitteleeko miehet ihan tosissaan että joku potentiaalinen rais*aaja kantaa jotain kylttiä mukanaan että hei, minä saatan tehdä sinulle pahaa? :D 

Kyllä se valitettavasti niin menee että ihan kuka tahansa kykenee pahaan. Se on riski jota jokainen heteronainen kantaa ja sen kanssa on oppinut elämään. 

Pelkästään jo rangaistuksen pelko on niin suuri, että kiltti suomalainen mies ei edes uskalla ajatella tekevänsä mitään laitonta naiselle. Siitä nimittäin joutuu vankilaan eikä sieltä pääse terveenä takaisin. Itse en edes ole koskaan sanonut suoraan naiselle ilkeästi.

Ei ole. Esim. tavallisesta pahoinpitelystä pääsee hyvällä tsägällä edes käräjille saakka, suurin osa taitaa mennä sovittelussa. 

Vierailija
494/520 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkästään jo rangaistuksen pelko on niin suuri, että kiltti suomalainen mies ei edes uskalla ajatella tekevänsä mitään laitonta naiselle. Siitä nimittäin joutuu vankilaan eikä sieltä pääse terveenä takaisin. Itse en edes ole koskaan sanonut suoraan naiselle ilkeästi." NÖNNÖNNÖÖ...

Kiinni jäit. Et voi erikseen ulieritellä "en edes uskalla ajatella yyy" ilman että AJATTELET JUURI SITÄ (salatoiveena).

Ykkösongelmanne on että naiset eivät ole riittävän epätoivoisia, tyhmiä ja sinisilmäisiä uskomaan ulihevonpuppuja.

Vierailija
495/520 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei suostu kahvilaan,hän pelkää ihmisiä tai on pihi ja kummassakin tapauksessa huonoa materiaalia parisuhteeseen koska ei takuulla lähde leffaan tai sukujuhliin ym.

Minä olen kylläkin kokenut niin, että jos joku ei halua kahvilaan, hän on todennäköisesti varattu.

Kotitreffeillä sinulle selviäsi heti onko mies sinkku vai ei. Nainen kyllä huomaa toisen naisen jäljen miehen asunnossa.

Mikään tässä _yksipuolisessa u l i h a a v e u t o p i a s s a_ ei vaan edelleenkään ole naiselle (aina suuremman) riskin arvoista.

Vierailija
496/520 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei  tahdo näyttäytyä kanssani julkisesti,oletan hänen pitävän minua rumana läskinä jonka kanssa ei kehtaa liikkua missään mutta kotiin voi kutsua ja lirkutella mukavia,että saa ainakin suihinoton.

Vierailija
497/520 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en vie aikuista ujoa jännittäjämiestä yhtään mihinkään. Kyllä hän saa ensin siedättää itse itsensä kestämään tavallista arkea, jos ei sitä vielä ole saanut aikaiseksi. Pitäisi miestenkin jo tietää, että sosiaaliseen ahdistukseen on saatavilla apua. Eikä syytellä muuta maailmaa, kun ei kukaan tule kotiluolaan ja adoptoi katkeraa ahdistujaa omakseen.

Mitähän apua siihen sosiaaliseen ahdistukseen nyt sitten on? Joku lääkärin pilleripurkki ehkä auttaa hetken aikaa, mutta huumekoukku mikään kestävä ratkaisu ole

Oma apu paras ja varmin. Auta itse itseäsi. Niin naisetkin hoitavat vastuullisesti itsensä ensin kuntoon heittäytymättä hyväntekeväisyystaakoiksi (joita miehet eivät epäempaattisina, laiskoina ja muista kuin itsestään välinpitämättöminä edes ota, koska haluavat olla vain saamapuolella). Tässä ei hyysäystä -rajanvedossa naiset voisivatkin ottaa oppia miehiltä.

Vierailija
498/520 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei uskalla edes ajatella nönnönnöö" = (toive)ajattelee juuri sitä ja vain "laittomuus" ja rangaistuksenpelko estää tekemästä ei oma olematon moraalikompassi.

Vierailija
499/520 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen suostuu mihin tahansa treffeille todella komean miehen kanssa. Tuollainen moralisointi koskee vain keskitason ja sitä rumempia miehiä.

Nainen ei suostu sinuun = nainen ei suostu sinuun = naisen suostumiset/suostumattomuudet eivät kuulu sinulle = anna stna olla ja lopeta evvk-väninä.

Ei se kuulu, mutta se näkyy.

Niin? Näkyy naapurin rouva(t), sinkut ja joka ikinen julkisella paikalla oleskeleva nainen ja siltikään sinullakaan ei ole yksipuolisesti oikeutta yhdenkään kehoon tai seuraan.

Vierailija
500/520 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tässä selitetään? On vaimo, mutta pitää olla paljon naisia? Ja naisten mielipiteillä ei ole merkitystä? Täysin tärähtänyttä tekstiä ihmiseltä, joka väittää olevansa useamman lapsen isä.