Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille
eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö
Kommentit (520)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän apua siihen sosiaaliseen ahdistukseen nyt sitten on? Joku lääkärin pilleripurkki ehkä auttaa hetken aikaa, mutta huumekoukku mikään kestävä ratkaisu ole
Ehkä sen pilleripurkin avulla saa harjoiteltua vaikka sinne kahvilaan menoa. Sitten kun lähtee sujumaan, voi pillereitä alkaa ajaa alas. Niin itse toimin. Lisäksi kävin muutaman kerran psykologin kanssa juttelemassa aiheesta, että mikä niissä kahviloissa ja ihmisissä nyt niin kovasti pelottaa. Ei siinä voinut kuin todeta, että olinpa vähän hassu. Itse oman ongelmani selättäneenä en todellakaan ala tukea ketään muuta heidän välttelykäyttäytymisessään. En edes omia lapsiani.
No eipä ole omat kokemukset sulle ainakaan empatiaa opettaneet. Ehkä sosiaalinen ahdistukses ei koskaan ollut mitenkään merkittävää, jos se noin helpolla onnistui selättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei naiset kotitreffeille tai syrjäiseen paikkaan kun ensimmäistä kertaa tavataan! Ei vaikka mies kuinka manipuloisi että kyllä muhun nyt voi luottaa, oon ihan kiltti jne jne.
Nainen suostuu mihin tahansa treffeille todella komean miehen kanssa. Tuollainen moralisointi koskee vain keskitason ja sitä rumempia miehiä.
Nainen ei suostu sinuun = nainen ei suostu sinuun = naisen suostumiset/suostumattomuudet eivät kuulu sinulle = anna stna olla ja lopeta evvk-väninä.
Jotta hän voi r*iskata ja t%ppaa minut helpommin vai?
Vaikka itselle on helppo olla sosiaalinen ja jutella tuntemattomille ihmisille, viimeisenä silti haluaisin treffeille täpötäyteen kahvilaan, varsinkin jos pitäisi yrittää tutustua syvemmin ja keskustella henk.kohtaisista asioista kaikkien kuullen.. En voi olla itsekään huomaamatta ja väkisinkin kuulematta näitä tindertreffailijoita :)
Ps. Oltiin eka kävelyllä, sit suoraan kotiin jonka jälkeen kymmenissä kahviloissa ja ravintoloissa ympäri palloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka neljäs alle 35-vuotias mies uskoo, että nainen voi ansaita häneen kohdistuvan väkivallan esimerkiksi ulkonäöllään, pukeutumisellaan tai käytöksellään.
Tämä käy ilmi tuoreesta kyselytutkimuksesta, jossa tarkasteltiin miesten asenteita naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Tutkimuksessa selvisi, että kaikkein merkittävimmäksi yksittäiseksi asenteiden määrittäjäksi osoittautui vastaajan ikä.
Sallivimmin naisiin kohdistuvaan väkivaltaan suhtautuvat alle 35-vuotiaat miehet. Nuorin ikäryhmä erottui myös avovastausten osalta ryhmänä, jonka vastaukset sisälsivät eniten naisvihamielisiä asenteita.
Joka neljäs mies ajattelee, että väkivalta on joskus ansaittua.
Minua huolestuttaa yhteiskunnassamme vallalla oleva kriittisen ajattelun puute.
Jos nainen vaikkapa uhkaisi minua puukolla, niin
Kerron sinulle miksi kukaan nainen ei ole uhannut sinua puukolla (ei ole sattumaa, miehet muutenkin aggressiivisempia): koska naiset haluavat vain olla rauhassa ja välttää epätoivotun miesseuran. Kun tämä onnistuu niin ei ole tarvetta piinata ketään puukolla tai ilmankaan. Voit siis lopettaa naurettavan sekä katteettoman sivupöydistä ohi aiheen kilpauhriutumisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän apua siihen sosiaaliseen ahdistukseen nyt sitten on? Joku lääkärin pilleripurkki ehkä auttaa hetken aikaa, mutta huumekoukku mikään kestävä ratkaisu ole
Ehkä sen pilleripurkin avulla saa harjoiteltua vaikka sinne kahvilaan menoa. Sitten kun lähtee sujumaan, voi pillereitä alkaa ajaa alas. Niin itse toimin. Lisäksi kävin muutaman kerran psykologin kanssa juttelemassa aiheesta, että mikä niissä kahviloissa ja ihmisissä nyt niin kovasti pelottaa. Ei siinä voinut kuin todeta, että olinpa vähän hassu. Itse oman ongelmani selättäneenä en todellakaan ala tukea ketään muuta heidän välttelykäyttäytymisessään. En edes omia lapsiani.
No eipä ole omat kokemukset sulle ainakaan empatiaa opettaneet. Ehkä sosiaalinen ahdistukses ei koskaan ollut mitenkään merkittävää, jos se noin helpolla onnistui
Olen todella empaattinen. Niin empaattinen, että haluan mieluummin ihmisten paranevan elämää rajoittavista vaivoistaan kuin että auttaisin heitä säilyttämään ne. Jännittäjän tukeminen niin, että hän saa pysyä vain mukavuusalueellaan on sama kuin alkoholistin juomisen mahdollistaminen. Siedättämisessä voin mielelläni jotakuta auttaa, mutta vapaaehtoistyöntekijän roolissa, en missään romanttisessa mielessä. Se on väärä lähtökohta parisuhteelle.
Helppo syyttää aina miehiä kaikesta, mutta kyllä naisissakin on jokaiseen lähtöön. Mätsi tinderistä alkukeväältä. Emme ole vieläkään nähneet, vaikka nainen on tätä kovasti ehdotellut ja odottaa edelleen. Akateeminen hyvässä työssä oleva nainen, en oikein ymmärrä mitä ihmettä sellainen minussa näkee, kertoo olevansa miesten suhteen varovainen koska aiemmat kokemukset huonoja. Kerroin että en oikein nauti kahviloissa, baareissa ja ravintoloissa ajanvietosta kun oli puhetta treffeistä. Mitä ehdottaa nainen. Voimmehan mennä puiston penkille juttelemaan tai jonnekkin kivalle ulkoilureitille metsään kävelylle, haluaa mut tavata vaikka väkisin. Tähän oli kyllä pakko sanoa että ei mua tartte mihinkään pusikkoon sentään treffeille raahata, voihan sitä kuitenkin ihmisten ilmoilla olla. Moni nainen on ihan yhtä sinisilmäinen. Jollekkin hullulle hyvä saalis. Itselleni ei toki tulisi mieleenkään käyttäytyä sopimattomasti, mutta nainen itse osoittaa tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei naiset kotitreffeille tai syrjäiseen paikkaan kun ensimmäistä kertaa tavataan! Ei vaikka mies kuinka manipuloisi että kyllä muhun nyt voi luottaa, oon ihan kiltti jne jne.
Silloin nainen ei koskaan pääse kokemaan prinsessan kohtelua.
Kukaan täysijärkinen/selväjärkinen nainen ei halua ketään ulitaakkaa tai keltään ulitaakalta mikamoringirinsessakohtelua. Ei silti halua vaikka sinäkin haluaisit heidät haluavan.
Tutustuppas aiheeseen morgin. Siitä on youtubessa useampikin rikostarina. Ensinnäkin Mika oli aluksi hyvinkin herrasmies, tapasi naisia ja vaikka jäi heti mm ikänsä valehtelusta kiinni ihastuivat naiset herrasmiesmäisyyteen ja ulkonäköön, tämän jälkeen kun nainen oli jo rakastunut, alkoi silmitön väkivalta. Joten jokainen joka haluaa olla samanlainen tekee sen joka tapauksessa olipa ne treffit kahvilassa tai ei koska se ei tapahtunut ensitreffeillä. Joka tapauksessa erittäin sairas tapaus. Mies
Luin vaan otsikon... paljon Italiassa, espanjassa, kreikassa ja ranskassa matkanneena on itsestään selvää että mies ei voi ujoilla naisten kanssa, mies lähestyy romanttisesti ja vie treffeille. Tai sitten on ilman. Itse asiassa myös ruotsissa ja norjassa näin... jos mies ei osaa ottaa miehen roolia niin ei kukaan nainen edes kiinnostu. Sellainen on jo biologisesti merkki, ettei mies suojelisi ja turvaisi naista/perhettä.
Miksi suomalaisilla miehillä on niin hiton huono itsetunto, aina? Eivät kestä esim pakkeja ja sitten alkavat haukkumaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen suostuu mihin tahansa treffeille todella komean miehen kanssa. Tuollainen moralisointi koskee vain keskitason ja sitä rumempia miehiä.
Nainen ei suostu sinuun = nainen ei suostu sinuun = naisen suostumiset/suostumattomuudet eivät kuulu sinulle = anna stna olla ja lopeta evvk-väninä.
Ei se kuulu, mutta se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Luin vaan otsikon... paljon Italiassa, espanjassa, kreikassa ja ranskassa matkanneena on itsestään selvää että mies ei voi ujoilla naisten kanssa, mies lähestyy romanttisesti ja vie treffeille. Tai sitten on ilman.
Mutta näissä maissa on bordelleja. Suomessa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Luin vaan otsikon... paljon Italiassa, espanjassa, kreikassa ja ranskassa matkanneena on itsestään selvää että mies ei voi ujoilla naisten kanssa, mies lähestyy romanttisesti ja vie treffeille. Tai sitten on ilman. Itse asiassa myös ruotsissa ja norjassa näin... jos mies ei osaa ottaa miehen roolia niin ei kukaan nainen edes kiinnostu. Sellainen on jo biologisesti merkki, ettei mies suojelisi ja turvaisi naista/perhettä.
Miksi suomalaisilla miehillä on niin hiton huono itsetunto, aina? Eivät kestä esim pakkeja ja sitten alkavat haukkumaan naisia.
Mistä sinä puhut. Itsekkait niitä pakkeja annan naisille, en edes muista koska olisin itse saanut pakit. Miksi ihmeessä tasa-arvoisessa miesten pitäisi nöyristellä jollekkin naisille? On kuitenkin vain nainen ja on aivan samantekevää jos naista ei kiinnosta perus rehti käytös. Ei sinua kukaan mies niin paljoa kaipaa että alkaisi nöyristelemään vuoksesi. Otan seuraavan jonosta jos ei kiinnosta. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en vie aikuista ujoa jännittäjämiestä yhtään mihinkään. Kyllä hän saa ensin siedättää itse itsensä kestämään tavallista arkea, jos ei sitä vielä ole saanut aikaiseksi. Pitäisi miestenkin jo tietää, että sosiaaliseen ahdistukseen on saatavilla apua. Eikä syytellä muuta maailmaa, kun ei kukaan tule kotiluolaan ja adoptoi katkeraa ahdistujaa omakseen.
Jos olet kuullut betasalpaajista niin ne ovat auttaneet monta sosiaalisesta fobiasta kärsivää. Eikä betasalpaajat ole huume vaan turvallinen lääke. Tunnetaan apteekissa mm. nimeltä Propral. Koita sinäkin niin elämäsi voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä puhut. Itsekkait niitä pakkeja annan naisille, en edes muista koska olisin itse saanut pakit. Miksi ihmeessä tasa-arvoisessa miesten pitäisi nöyristellä jollekkin naisille? On kuitenkin vain nainen ja on aivan samantekevää jos naista ei kiinnosta perus rehti käytös. Ei sinua kukaan mies niin paljoa kaipaa että alka
Äläpä sitten enää ihmettele, jos naiset eivät sinusta kiinnostu romanttisessa mielessä. Ja kyse ei muuten ole mistään nöyristelystä, vaan käytöstavoista. Jatka vaan sillä perisjuntti- jurpomeiningillä ja tule tänne ülisemaan, että byy, yyy, kyllä naiset on kranttuja, kun pieruverkkarimeininki ei naisia sytytä. P.S Niillä teidän himoamille Itä- Eurooppalaisille naisille pitää olla gentlemanni, viedä ruusuja yms, muuten loppuu ne treffit siihen!
Vierailija kirjoitti:
Kerran Tinderissä kutsuin erään nelikymppisen miehen treffeille ravintolaan syömään, johon hän vastasi, että häntä ahdistaa ravintolassa syöminen. Ja hän oli siis ammatiltaan lääkäri, niin luulisi hänen olevan tottunut olemaan sosiaalinen.
Lääkäri? Sosiaalinen? No toki voi olla, mutta lähtökohtaisesti ei. Lääkärit on mitä introverteintä sakkia ever. Jos sosiaalista kumppania jostain ammattikunnasta haluaa etsiä, niin kaikki myyjät ja kaiken maailman konsultit on sitä suulainta sakkia. Introverttejä voi etsiä just insinööreistä ja lääkäreistä.
Mutta on aika perttiä mennä kenekään kanssa ensitreffeille ravintolaan. Siinä istua kökötän pahimmillaan paskan ihmisten kanssa väkisin. Toisekseen ravintolat on kalliita ja vaikka kuinka molemmat maksaisi omansa, niin haluatko silti väkisin maksaa satasen illallisesta huonossa seurassa? Ekat treffit aina kevyesti, että voi sanoa jo vartin jälkeen että pitää lähteä käyttämään koiraa ulkona, että viestitellään - moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vaan otsikon... paljon Italiassa, espanjassa, kreikassa ja ranskassa matkanneena on itsestään selvää että mies ei voi ujoilla naisten kanssa, mies lähestyy romanttisesti ja vie treffeille. Tai sitten on ilman.
Eli tärkein asia on se pillun saaminen. Just.
Minulle on aivan sama mitä mieltä naiset ovat, ujona miehenä minulle riittää että mulla on paljon naisia ja se että kuitenkin olen neljän lapsen isä, uskallan tänäänkin mennä parturiin, kauppaan, tarvittaessa lääkäriin, on työpaikka, on vaimo, uusi koti jne. Eivät kaikki naiset edes halua ulos syömään tai ulkomaille reissuun. Moni arvostaa sitä että mies on rehellinen, reilu, ei juo eikä polta, tasa-arvoinen, osallistuva, hyvä isä lapsille, empaattinen luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedäthän että tämä ei tullut minusta itsestäni, vaan siitä että lapsuuden kodissani ruoka oli perunoita ja lihaa kirkkaassa liemessä. Esim makaroni oli täysin outo, oksensin ne koulussa. Esim nyt kun itselläni on neljä lasta, he ovat erittäin hyviä syömään, mutta siksi että heille ollaan vauvoista asti syötetty kaikkia makuja. Syömisestä voi tulla erittäin kovat traumat jos oksennustakin pakotetaan syömään. Se on kuin raiskaus, ei vähääkään vähäisempää. Ja molemmat jättävät jäljet.
Onko sinut raiskattu? Ei ole. Tule vasta sitten puhumaan ja vertailemaan, kun näin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan eivät ole ilmaisia.
Eikös yksi syy treffeille kotona ollut kahvilaan menevä raha?
Naisilla on suvereenisti parempi elämänhallinta, koska naiset joutuvat usein hoitamaan koko perheen ja yhteiskunnan kaikki nämäkin asiat, joten ei siinä edes ehdi ujostelemaan. Naiset kasvatetaan jo pienestä asti miellyttämään ja huomioimaan/hyysäämään kaikki muut paitsi itsensä, joten ujonössömiehet ottavat mallia naisista eivätkä pyörittele mitään pillereitä tms ulivippaskonsteja, joissa yhä kielletään ja väistellään todelliset ongelmat. Se raskain työ tapahtuu korvienne välissä ja on norminaisille minilähtöoletustaso. Ei tule tuo työ kaikilla ujoparkujilla koskaan tehdyksi ja yksin laiskakatkerona itketään vain naista/naisia apuun ilmaishyväntekeväisyytenä, josta nainen ei saa mitään, mutta eihän nainen mitään tarvitsekaan. Uljas kaalet puklaava uliprinssi on omasta mielestään palkintona jo ihan liikaa.