Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkeskellyt hieman kodinhoitohuoneessa

Vierailija
12.09.2025 |

Mies ei suostu puhumaan koskaan mistään ongemistamme, riitamme ovat minun monologeja ja miehen mykkäkoulua. Parhaimmassa tapauksessakin mies vaan myötäilee sanojani, mutta hänen omista ajatuksistaan en kuule koskaan. En hyvällä, enkä pahalla. Tunnen kuinka oikein vitutus vaan kasaantuu kokoajan, kun toisen kanssa ei pysty käsittelemään mitään asioita.

Voiko tämä tilanne parantua millään, onko tähän vaan tyydyttävä tai erottava?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset metsien kansat, sodan käyneet ovat raivanneet pellot ja kaataneet puut, mutta tunteista ei ole puhuttu. Se on siirtynyt sukupolvilta toiselle. Et Ap ole yksin asiassa vaan koskettaa kansaamme. Iloitsen siitä, että lapsille on tunnekoulutusta jo päiväkodista alkaen. Tulevaisuus on toiveikkaampi.

Ehdota puolisollesi terapiaan menoa. Ei tuo tule muuttumaan ilman väliintuloa, havahtumista ja muutosta ja sen harjoittelemista. Voit hakea apua myös itsellesi jos puoliso ei lähde. Kirkon perheneuvontaan pääsee nopeammin, ei ole hengellistä, jos et itse halua. On myös yhteiskunnan palveluja, pitkine jonoineen.

Kannattaa alkaa muuttaa elämää, se kyllä muuttuu, jos joku vaan aloittaa muutoksen. Loppu on sitten vaan tulevaisuudessa nähtävä. Voimia! Asiasi ei muutu yhdessä yössä, valmistaudu pitkään prosessiin. Ellet ota ja eroa.

On aika erota.

Vierailija
22/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ajatuksensa ei ole koskaan kelvannut eli miksi hän käyttäisi energiaansa riitelyyn kanssasi. Parasta pitää suu supussa ja antaa sinun höyrytä.

Jos sun on pakko riidellä, hanki itsellesi toinen nainen. Siihen on syynsä miksi olette väkivaltaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin kodinhoitohuone.

Olen omilla rahoillani ostanut tämän suuren talon meille. Mies on vain loisinut. -ap

Vierailija
24/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Meillä sama tilanne kuin AP:llä. Kommunikointi ei toimi. Nyt takana jo pitkä liitto.

Neuvoni on :ERO.

Ei toista ihmistä pysty muuttamaan, ja toisaalta ei toista edes saa muuttaa. Antaa hänen olla sellainen kuin on.

Eroa nyt. Aloita uusi elämä.

Vierailija
25/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen AINA eroa jos kokee tarpeelliseksi haukkua miestään suomen suurimmalla miesvihapalstalla.

Olet jo täällä, tarvitsetko linkin vai mikä estää sinua toimimasta tänään?

Vierailija
26/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosittelen AINA eroa jos kokee tarpeelliseksi haukkua miestään suomen suurimmalla miesvihapalstalla.

En tarvitse persujen neuvoja.

Vierailija
27/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tymä ja nolo, mee pois ja kehity,

Vierailija
28/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen paneskellut kodinhoitohuoneessa.

Vierailija
29/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse persujen neuvoja.

Mutta täällä sä olet vänisemässä

Vierailija
30/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen paneskellut kodinhoitohuoneessa.

Kodinhoitajaa ja au pairia

Vierailija
31/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talosta ei pääse eroon kunnon hinnalla ja molemmille jää velkaa erossa.

Suomalainen unelma.

Vierailija
32/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia sanavalintoja käytät näissä monologeissasi? Pysytkö kokoajan rauhallisena, vai kiihtyykö vauhti loppua kohden? Otatko asian esille niin, ettet syyttele, vaan haluat miettiä ratkaisua?

Olin itse edellisen parisuhteen loppupuolella se sulkeutuva osapuoli, vaikka olinkin naisena se verbaalisesti lahjakkaampi. Syy oli se, että tuntui turhalta edes yrittää, ja tiesin mihin "keskustelu" päättyy, että puoliso ei osaa pysyä asiallisena vaan alkaa lyttäämään ja volyymi nousee. Ei pitänyt taukoja monologissaan, muuta kuin silloin kun kysyi jotain tivaten, johon olisi heti pitänyt olla vastaus. Hän halusi pitää kontrollin, eikä minulla ollut tilaa ajatella, ja jopa kasvojeni ilmeitä tulkittiin oman mielen mukaan ja monologi ja syyttely jatkui. Lopulta vain kuuntelin ja katselin toisen pauhaamista. Vaikka olisin ollut aloitteellinen keskusteluissa, niistä ei tullut siis mitään, kun olo oli, että olin vain sylkykuppi. Eroonhan me päädyttiin.

Vierailija
33/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia sanavalintoja käytät näissä monologeissasi? Pysytkö kokoajan rauhallisena, vai kiihtyykö vauhti loppua kohden? Otatko asian esille niin, ettet syyttele, vaan haluat miettiä ratkaisua?

Olin itse edellisen parisuhteen loppupuolella se sulkeutuva osapuoli, vaikka olinkin naisena se verbaalisesti lahjakkaampi. Syy oli se, että tuntui turhalta edes yrittää, ja tiesin mihin "keskustelu" päättyy, että puoliso ei osaa pysyä asiallisena vaan alkaa lyttäämään ja volyymi nousee. Ei pitänyt taukoja monologissaan, muuta kuin silloin kun kysyi jotain tivaten, johon olisi heti pitänyt olla vastaus. Hän halusi pitää kontrollin, eikä minulla ollut tilaa ajatella, ja jopa kasvojeni ilmeitä tulkittiin oman mielen mukaan ja monologi ja syyttely jatkui. Lopulta vain kuuntelin ja katselin toisen pauhaamista. Vaikka olisin ollut aloitteellinen keskusteluissa, niistä ei tullut siis mitään, kun olo oli, että olin vain sylkykuppi. Eroonhan me päädyttiin.<

Tuo on se naisten tapa toimia.

Mies jos tekisi samaa, hänen käytös olisi henkistä väkivaltaa. Naiselta tuo on ok, ja itseasiassa se miehen hiljaisuus on väkivaltaa.

nih

Vierailija
34/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa jos mies ei puhu. Ei tuo ole mikään rakkaus suhde.

Vierailija
35/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siitä kysymys.

ap

Vierailija
36/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko runkannut kodinhoitohuoneessa?

Vierailija
37/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko itkeskellä esimerkiksi ruokasalissa?

Vierailija
38/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piereskelen kodinhoitohuoneessa

Vierailija
39/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että ero on aina parempi kuin puhuminen? Tai edes sen yrittäminen?

Sit se ero tulee kuitenkin aina hassusti yllätyksenä miehelle. Nainenhan oli kerrankin hiljaa eli ongelmia ei ollut ja kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
40/92 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siitä kysymys.

ap

Kerro hiukan mistä on kysymys. Itse lopettaisin ukolle kokonaan puhumisen. Nytkin lähtisin pitkälle lenkille, jos olisin ns kotiäiti, tekisen ne vaadittavat hommat päivisin ja sillä siisti. Jos taas kävisin töissä, niin en vaivautuisi puhumaan miehelle töiden jälkeen mitään. Katsoisin muutaman viikon , miltä tuntuu ja sitten joko hyväksyisin mykän tai ehdottaisin eri kämppää .

Mitäs mieltä olet ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi