Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkeskellyt hieman kodinhoitohuoneessa

Vierailija
12.09.2025 |

Mies ei suostu puhumaan koskaan mistään ongemistamme, riitamme ovat minun monologeja ja miehen mykkäkoulua. Parhaimmassa tapauksessakin mies vaan myötäilee sanojani, mutta hänen omista ajatuksistaan en kuule koskaan. En hyvällä, enkä pahalla. Tunnen kuinka oikein vitutus vaan kasaantuu kokoajan, kun toisen kanssa ei pysty käsittelemään mitään asioita.

Voiko tämä tilanne parantua millään, onko tähän vaan tyydyttävä tai erottava?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeskelen hieman taas...

Vierailija
82/92 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on hiljennetty loputtomilla passiivisagressiivisilla monologeilla. Sille on opetettu, että kun se avaa suunsa, niin tilanne eskaloituu. Kaikki mitä se sanoo, on osoitus siitä miten vähän se sua ymmärtää tai vaihtoehtoisesti riidan haastamista. Jo se, että joku kutsuu loputonta monologia (=nalkuttamista) "riitelyksi" kertoo valtavasti.

Mies on muuttunut kiveksi ja yrittää vain selvitä päivästä toiseen. Etkä sä mitään eroa ellet löydä uutta miestä. Siihen asti tämä nykyinen saa toimia verbaalisena nyrkkeilysäkkinäsi ellei hän itse päätä lähteä.

Tee molemmille palvelus ja ota ero.

Puhuminen ei ole passiivisagressiivista, vaan nimenomaan mykkäkoulun pitäminen on juuri sitä. Ei osata kertoa omista tunteistaan millään tavalla, ei rakentavasti, tai edes raivoamalla. Jäljelle jää passiivisagressiivisuus. Lapsuudenkodin raskas perintö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olette tosi nuoria! Joku keskustelu ulkopuolisen kanssa voisi olla hyvä. Vaikka kirkolta voi löytää apua (vaikka et olisi kirkon jäsen). Voit mennä keskustelemaan yksin, tai yhdessä puolisosi kanssa. Tarvitset nyt apua ja tukea! Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Vierailija
84/92 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripseni räpsähtelevät taas ja itkeskelen hieman.

Vierailija
85/92 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä itse kukin itkeskelee jos saa ei toivottuja sex kommentteja vauva palstalla.

Vierailija
86/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt aamulla itkeskellyt hieman.

Vierailija
87/92 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli parempi olo herätessä mutta nyt hieman itkeskellyt.

Vierailija
88/92 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy olen itkeskellyt vähän kodinhoitohuoneessa kun housujen nappi veti naarmun pyykkikoneen täydelliseen maalipintaan.

Vierailija
89/92 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin 10 vuotta keskustella. Lopulta lopetin yrittämisen ja erosin. Ketään ei voi muuttaa paitsi omaa toimintaansa. Terapiaa toki kannattaa kokeilla jos on paljon pelissä kuten lapset. Tsemppiä

Vierailija
90/92 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista suututtaa kun mies ei lähde mukaan hänen riidankylvämisaloituksiin...

Vierailija
91/92 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeskelen taas hieman.

Vierailija
92/92 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman piereskellyt kodinhoitohuoneessa ja nyt pyykit haisee ihan paskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme