Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (1468)

Vierailija
1441/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkisia kuulumisia??? Mitä täällä riidellään?

Tämä on tämä ketju ja aihe.

Tämäpä tämä, häipyis tuo Doriksesta koko ajan paasaaja, kuka se edes on? Ei kuulu tähän ketjuun, luulen.

Hahaa, nyt alkoi ketjusta häätäminen. Ihan sama kaava kuin ennen. Räväköihin vai minne ohjataan nyt.😁

Täältä häädetään joka tapauksessa jotkut. Ikävää oloa tuntevat yksinäiset tuskin jaksavat kertoa kuulumisiaan, jos täällä rehottaa syytteleviä ja muita ikäviä viestejä. Miksi pitää tulla vandalisoimaan yksinäisten ketjuun? Eiköhän heillä ole jo valmiiksi tarpeeksi kurja olo valmiiksi. 

Miten tuhoisaa mahtaa

Jos on vielä koulukiusaamistaustaa historiassa, tuntuu tuo ketjusta syrjiminen ja poisajo todella pahalta. "En kelvannut sinnekään. Ringissä haukkuivat minua ja mielipiteitäni." Minulle kävi näin. D on ketjukiusaaja. 

Vierailija
1442/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten tuhoisaa mahtaa tänne kirjoittavien yksinäisten kannalta olla, että joku on toisessa vastaavassa ketjussa vandalisoinut, nimitellyt heitä, poistanut heidän viestejään ja kehuskellut sillä, mitätöinyt heidän mielipiteensä ja ajanut heitä pois ketjusta. He joutuivat sietämään "syytteleviä ja muita ikäviä" viestejä.

Moni luopui ketjusta, kun ei jaksanut tuota.

Kuinkahan kurja olo heillä on nyt, kun huomaavat, että sama henkilö on tässä uudessa ketjussa ja aloittaa taas. Kuinka he mahtavat jaksaa?

Miettikää, jos työpaikalla olisi tuollaista kohtelua. Työsuojelu puuttuisi asiaan heti."

En ajatellut noin raadollisesti kuin kirjoitit, mutta vastaavanlaista pointtia tarkoitin. Yksi harvoja keskusteluja joissa yksinäiset voivat olla vertaustuellisia toisillensa. Sitten joku/jotkut tulee aukomaan päätänsä sivuraiteille tätäkin ketjua. En edes tiedä miksi lähes kaikki nuolittajat ovat viestiäni vastaan ja se viestini on mitä kommentoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla kommentoi: D on ketjukiusaaja.

Vierailija
1444/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jutteluketju. Ei tarvitse kertoa kuulumisiaan. Juttelu on mielipiteiden vaihtoa. Nyt on ollut paljon mielipiteitä ketjun aloittajasta. Se on ihan ok.

Vierailija
1445/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten tuhoisaa mahtaa tänne kirjoittavien yksinäisten kannalta olla, että joku on toisessa vastaavassa ketjussa vandalisoinut, nimitellyt heitä, poistanut heidän viestejään ja kehuskellut sillä, mitätöinyt heidän mielipiteensä ja ajanut heitä pois ketjusta. He joutuivat sietämään "syytteleviä ja muita ikäviä" viestejä.

Moni luopui ketjusta, kun ei jaksanut tuota.

Kuinkahan kurja olo heillä on nyt, kun huomaavat, että sama henkilö on tässä uudessa ketjussa ja aloittaa taas. Kuinka he mahtavat jaksaa?

Miettikää, jos työpaikalla olisi tuollaista kohtelua. Työsuojelu puuttuisi asiaan heti."

En ajatellut noin raadollisesti kuin kirjoitit, mutta vastaavanlaista pointtia tarkoitin. Yksi harvoja keskusteluja joissa yksinäiset voivat olla vertaustuellisia toisillensa. Sitten joku/jotkut tulee aukomaan päätänsä sivuraiteille tätäkin ketjua. En edes tiedä miksi lähes kaikki nuolitta

Ehkä sitä epäiltiin D:n viestiksi. Hän on niin paljon ajanut muita pois.

Vierailija
1446/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen tuo  äskeinen nr: 1437.  unohdin mainita, että  harvoin käytän huuhteluainetta  mutta pelkkä vesikin limoittuu huuhteluainelokeron pohjalle, yäk.

Pitäisikö   porata lokeron pohjalle pari reikää, että   neste valuisi pois?

Sen pesuainelokeron voi vetää irti pois koko koneesta ja kaataa nesteet lavuaariin. Mä huuhtelenkin lokeron joka kerta ja jätän koneen päälle kuivumaan. Kuivuu se lokeropesäkin eikä tule möhnää sinnekään. Tv Martta

päältätäytettävässa koneessa ei voi irrottaa lokeroa. Mutta ei siihen kyllä reikiäkään kannata tehdä, vesi valuisi koneen sisään.

Vierailija
1447/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan lueskellut / ostanut / tutustunut?

Yksinäisyys. Tehtäväkirja avuksesi.

Ari Marjovuo, Jenny Julkunen ja Maria Rakkolainen.

Onko hintansa väärti (29 €)?

Vierailija
1449/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjukiusaaja on se, joka ei hyväksy mukaan, vaan haukkuu, jankkaa  ja ajaa pois ketjusta. D toimi näin edellisessä ketjussaan ja nyt myös täällä. 

Vierailija
1450/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sometimes in life the person who tries keeping everybody happy, turns out being the most lonely person...

Vierailija
1451/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on matkalippu minuuteen

Vierailija
1452/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi

Vierailija
1453/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjukiusaaja on se, joka ei hyväksy mukaan, vaan haukkuu, jankkaa  ja ajaa pois ketjusta. D toimi näin edellisessä ketjussaan ja nyt myös täällä. 

Totta. Nimittelee ja syyttelee trolleiksi niitä, jotka kertoo, miten hän on toiminut. Kylvää epäsopua ja haalii itselleen myötäilijöitä. Todella tuhoisaa kiusaamista ja vielä tällaisessa ketjussa.

Vierailija
1454/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu hoitoon vainoharhojesi kanssa D-jankkaaja! Tuo ei ole enää tervettä käytöstä.

Kukaan muu ei jaa käsityksiäsi Doriksesta.

Samaa mieltä. Rasittavaa pomppia jatkuvasti noiden tyhmien viestien yli.

Vierailija
1455/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen tuo  äskeinen nr: 1437.  unohdin mainita, että  harvoin käytän huuhteluainetta  mutta pelkkä vesikin limoittuu huuhteluainelokeron pohjalle, yäk.

Pitäisikö   porata lokeron pohjalle pari reikää, että   neste valuisi pois?

Sen pesuainelokeron voi vetää irti pois koko koneesta ja kaataa nesteet lavuaariin. Mä huuhtelenkin lokeron joka kerta ja jätän koneen päälle kuivumaan. Kuivuu se lokeropesäkin eikä tule möhnää sinnekään. Tv Martta

Totta. Meillä se lokero vain on tosi tiukka ja kun sitä laittaa takaisin niin tuntuu siltä että joku menee kohta  hajalle😬 lisäksi olen aika laiska eikä tilassa missä pesukone on ole lavuaaria joten joutuisi joka kerta lähteä erikseen pesemään lokeroa. T eri

minä en käytä huuhteluainetta koskaan, joskus etikkaa.

Vierailija
1456/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan lueskellut / ostanut / tutustunut?

Yksinäisyys. Tehtäväkirja avuksesi.

Ari Marjovuo, Jenny Julkunen ja Maria Rakkolainen.

Onko hintansa väärti (29 €)?

Tällainen löytyi ilmaiseksi netistä helsinkimissio.fi yksinäisyyden tehtäväkirja. 

linkatahan tuota ei tietenkään pystynyt tälle paskasivustolle

Vierailija
1457/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D peukuttaa itse omia viestejään monta kertaa,  että saa näyttämään kannatetulta. Sekin on säälittävää rimpuilua, enää ei mikään voi pelastaa häntä. Totuus tekee kipeää, kuten yllä joku sanoo.

.

Vierailija
1458/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu hoitoon vainoharhojesi kanssa D-jankkaaja! Tuo ei ole enää tervettä käytöstä.

Kukaan muu ei jaa käsityksiäsi Doriksesta.

Samaa mieltä. Rasittavaa pomppia jatkuvasti noiden tyhmien viestien yli.

Tiedätkö, pompitaan kuitenkin! Ei kukaan ikuisesti jaksa trollata mutta me saatamme olla yksinäisiä ikuisesti😅

Vierailija
1459/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D peukuttaa itse omia viestejään monta kertaa,  että saa näyttämään kannatetulta. Sekin on säälittävää rimpuilua, enää ei mikään voi pelastaa häntä. Totuus tekee kipeää, kuten yllä joku sanoo.

Vierailija
1460/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun lääkitys voi olla noin pielessä että jatkaa tätä samaa jankutusta?  Joku pahasti pielessä päässä. Ei voi kuin ihmetellä🙈