Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (1468)
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon vainoharhojesi kanssa D-jankkaaja! Tuo ei ole enää tervettä käytöstä.
Kukaan muu ei jaa käsityksiäsi Doriksesta.
En ole jankkaaja eikä minulla ole vainoharhoja.
Aika moni kirjoittaja lähti sieltä toisesta ketjusta aikoja sitten juuri sen ketjun ap:n käytöksen vuoksi. Aikansa yrittivät pitää asiallista linjaa, mutta luovuttivat ja lähtivät. Minäkin lähdin.
Heidän äänensä ei nyt kuulu täällä. Moni varmaan suuttui tai pelästyi niin, ettei näihin ketjuihin enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon vainoharhojesi kanssa D-jankkaaja! Tuo ei ole enää tervettä käytöstä.
Aika moni kirjoittaja lähti sieltä toisesta ketjusta aikoja sitten juuri sen ketjun ap:n käytöksen vuoksi. Aikansa yrittivät pitää asiallista linjaa, mutta luovuttivat ja lähtivät. Minäkin lähdin.
Heidän äänensä ei nyt kuulu täällä. Moni varmaan suuttui tai pelästyi niin, ettei näihin ketjuihin enää tule.
Mutta miksi jauhat siitä täällä? Huomaatko, estät ihmisten keskustelun? Tässä ketjussa ei ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että floodaat tämän tällä sisällöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa olla vaikka kolme päivää hiljaa ja katso, mitä tapahtuu. Tämä ketju toimii loistavasti, kunhan tästä aiheesta jauhaminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä parisuhteessa elävä yksinäinen. Lapset yökylässä, mies makuuhuoneessa telkkaria katsomassa, minä olohuoneessa myös telkkarin ääressä. Muutama lause lapsista ollaan tänään puhuttu.
Miksi et mene viettelemään miestäsi? Vähän punaista kesämekkoa ylle ja vilautat helmojen alle. Itse pitää myös viitsiä tehdä jotain suhteen eteen. Lapset poissa, nyt olis aikaa ja mahdollisuus vaikka kuinka kiljua riemusta. Go girl, go!
Miehelle seksi on ehkä tärkein syy olla suhteessa. Sitten vasta tulevat muut syyt. Jos aioit jatkaa suhdetta, panosta seksiin. Tai eroa ja anna miehellesi uusi mahdollisuus jonkun toisen kanssa.
Nyt olet pahasti hakoteillä. Mä haluan erota mutta mies tekee sen mahdottomaksi. Hän haluaa jäädä suhteeseen. Mä en halua enää seksiä koska mies ei anna yhtään läheisyyttä, ei koskaan kehu, puhuu vaan jos on pakko tai kokon asia on huonosti, ei auta kotitöissä ym listaa voisi jatkaa loputtomasti. Tilanne on mikä on. Yhdessä ollaan koska hän niin haluaa.
Musta tuntuu, että eri ihmiset sekoittavat kuka Doris on. Luulen että jotkut luulevat Doriksesta puhuvaa Dorikseksi. Doris on Mitä Sinulle tänään kuuluu? -ketjun aloittaja.
Itse juttelin hänen kanssaan siellä ja mukavasti meni kommunikoimiset. Hän on yli 60 vuotias ja vanhoillinen persoona. Tietystihän siinä jonkinlaiset rajat ovat miten pystyi kommunikoimaan, mutta kaikillahan meillä tulee rajat vastaan mitä sietää ja mistä tykkää. Siellä keskusteleminen oli sivistynyttä ja toista kunnioittavaa, kunhan se oli molemmin puolista. Tekemiset oli hänellä kuin omalla mummollani ja kommunikointi myös samanlaista. Kaikkea muuta kuin paha persoona. Hänellä on tietynlainen elämäntyyli, joten ymmärrys/kupla on rajallinen. Ei voi vaatia liikoja kaikilta ja etenkään häneltä.
Mukava oli muistella hänen seuraa. Joku täällä on saanut ihan väärän kuvan hänestä, että ei tainnut jutella hänen kanssaan asiallisesti. Niin metsä vastaa kuin sinne hudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että eri ihmiset sekoittavat kuka Doris on. Luulen että jotkut luulevat Doriksesta puhuvaa Dorikseksi. Doris on Mitä Sinulle tänään kuuluu? -ketjun aloittaja.
Itse juttelin hänen kanssaan siellä ja mukavasti meni kommunikoimiset. Hän on yli 60 vuotias ja vanhoillinen persoona. Tietystihän siinä jonkinlaiset rajat ovat miten pystyi kommunikoimaan, mutta kaikillahan meillä tulee rajat vastaan mitä sietää ja mistä tykkää. Siellä keskusteleminen oli sivistynyttä ja toista kunnioittavaa, kunhan se oli molemmin puolista. Tekemiset oli hänellä kuin omalla mummollani ja kommunikointi myös samanlaista. Kaikkea muuta kuin paha persoona. Hänellä on tietynlainen elämäntyyli, joten ymmärrys/kupla on rajallinen. Ei voi vaatia liikoja kaikilta ja etenkään häneltä.
Mukava oli muistella hänen seuraa. Joku täällä on saanut ihan väärän kuvan hänestä, että ei tainnut jutella hänen kanssaan asiallisesti. Niin metsä
No nyt meni kyllä ulalle!
Tämä on kyllä opettavainen ketju siitä, miten kiusaaja toimii. Hän ympäröi itsensä myötäilijöillä ja alkaa ajaa pois muita, jotka eivät sovi hänen hoviinsa. Ei auta, vaikka he olisivat neutraaleja ja asiallisia.
Pilkkaaminen, syyttely ja valehtelu tulevat kuvioihin.
Erimieliset nimetään trolleiksi ja syyllisiksi ongelmiin.
Lopulta jäljellä on enää oma hovi. Muut ovat kehotusten jälkeen lähteneet. He eivät ole enää kertomassa asioista. Ulospäin kaikki näyttää hyvältä.
Kiusaaja on päässyt tavoitteeseensa. Hänellä on täysi valta hallita eikä soraääniä kuulu.
Aika surullista, tämä ketju alkoi niin hyvin.
Mulla on päältätäytettävä pesukone, josta voi kyllä irrottaa sen pesuainelokeron. En vaan halua sitä tehdä, se on ärsyttävää :D. T. pesupalloihminen