Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4120)

Vierailija
3981/4120 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen hammaslääkärissä. Olen pelkopotilas, joten olen lykännyt käyntiä mahdollisimman pitkään. Lopulta oli kuitenkin pakko varata aika, jonka sain yllättävän nopeasti peruutuksen takia (kunnallisella siis). Hammaslääkäri oli aivan ihana symppis nuori mies, joka kyseli "pärjääthän?", "eihän tunnu kipua?", "hyvin menee" jne ja puristi rohkaisevasti olkapäästä. Melkein itku pääsi, kun tuntui niin mukavalta kun joku välitti. Tiedän toki, että potilaan huomioiminen kuuluu heillä koulutukseen, mutta silti. Kun on aina yksin, niin pienikin kontakti tuntuu maata mullistavalta.

Vierailija
3982/4120 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhain aamulla katsoin Ready or Not -kauhuleffan. Sitten menin frisbeegolfradalle, mutta siellä olikin kisat. Pääsin kumminkin heittelee sinne, kun tuli väliaika kisoille. Annettiin mulle lupa heittää kierros. 

Pyöräilin sieltä sitten pannupizzalle ja siellä näin vanhan tutun. Ei juteltu, kun hänellä oli seuraa. Nyt oon kotosalla ja katselen Taxi Driver (1976) leffaa. Illalla meen vielä katsoo Ready or Not 2 leffan elokuviin. Näin selätän tätä yksinäisyyden tunnettani tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/4120 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä pääsiäistä tässä viettelen. En tälle päivälle keskinyt/viitdinyt puuhailuakaan. Huomenna onneksi en oo yksinäinen ja menen ystävän kanssa kävelylle ja pizzalle.

Vierailija
3984/4120 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin raukea olo krapulasta ja opmoxeista, että nyt ei tarvii valittaa. Alan ymmärtää ihmisiä jotka hakevat mielihyväntunnetta jostain asiasta. Mulla se on alko js bentso, jollain urheilu, jollain pelaaminen....sillon.hermo lepää eikä yksiäisyys haittaa pätkääkään.

Vierailija
3985/4120 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin niin mieleni toisessa ketjussa, kun kommunikaatiota ei saa ja alanuolilla tulitetaan. Tämä alusta on tosi ikävä, että jätän tämän. Täten vähän parempaa oloa tunnen.

Vierailija
3986/4120 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi ja nyt elämä on työhakemusten kirjoittamista ja lenkkeilyä. 

Vierailija
3987/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä tämäkin, että pääsiäisenäkin sitä on palstalla / tässä ketjussa jo ennen ysiä. Kai se sitten tosiaan niin on ettei ole minkäänlaista elämää eikä sisältöä, ainakaan järkevää.

Vierailija
3988/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varhain aamulla katsoin Ready or Not -kauhuleffan. Sitten menin frisbeegolfradalle, mutta siellä olikin kisat. Pääsin kumminkin heittelee sinne, kun tuli väliaika kisoille. Annettiin mulle lupa heittää kierros. 

Pyöräilin sieltä sitten pannupizzalle ja siellä näin vanhan tutun. Ei juteltu, kun hänellä oli seuraa. Nyt oon kotosalla ja katselen Taxi Driver (1976) leffaa. Illalla meen vielä katsoo Ready or Not 2 leffan elokuviin. Näin selätän tätä yksinäisyyden tunnettani tällä kertaa.

Jossain on valo, joka ei sammu

Ootko nähnyt? Et kai kovin paljon katso kotimaisia? Tahtoisin joskus nähdä leffakokoelmasi tai edes listan niistä.

Mukavaa Lankalauantaita kaikille

Etkö vielä  osaa suomea? Mun kielenopettaja opetti, että kaikki pääsisäisanat ja muut juhlanimet on pienellä alkukirjaimella.  Ne on näin:  malkamaanantai, tikkutiistai, kellokeskiviikko, kiirastorstai, pitkäperjantai, lankalauantai, pääsiäispäivä, sitten tulee vappu, äitienpäivä, helatorstai, helluntai, juhannus, isänpäivä, pyhäinpäivä, adventti, joulu ja uusi vuosi.  Kaikki pienellä kirjaimella. Mulla on nuori opettaja, antanut minulle läksyä ja osaan nämä hyvin. Minun maassa eri juhlat, niitä en kerro. Eri kirjoitustapa.

Vierailija
3989/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko nähnyt? Et kai kovin paljon katso kotimaisia? Tahtoisin joskus nähdä leffakokoelmasi tai edes listan niistä.

En katsele pahemmin kotimaisia elokuvia. 100 litraa sahtia oli sentään itselleni katsottava ja hyvä. Meinasin viime kerralla ottaa matkaani Skavabölen pojat leffan kirppikseltä, mutta en sitten ottanutkaan.

Mikä on pelottavin kauhuleffa -ketjussa on luettavissa osan mun elokuvista sivulta toiselle.

Eilen alkoi päätä särkeä, ja ohi meni näiden yöunien jälkeen. Simaa, viskiä ja olutta tuli eilen juotua, että luulisi pään olevan kipeämpi nyt kuin eilen. Se on nyt toisin päin, sillä olo on mitä parhain nyt.

Se olisi Super Mario elokuvan vuoro, jotta voin mennä katsomaan sen jatko-osan tänään elokuviin. Kirppistä meen tänäänkin kiertää.

Vierailija
3990/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö vielä  osaa suomea? Mun kielenopettaja opetti, että kaikki pääsisäisanat ja muut juhlanimet on pienellä alkukirjaimella.  Ne on näin:  malkamaanantai, tikkutiistai, kellokeskiviikko, kiirastorstai, pitkäperjantai, lankalauantai, pääsiäispäivä, sitten tulee vappu, äitienpäivä, helatorstai, helluntai, juhannus, isänpäivä, pyhäinpäivä, adventti, joulu ja uusi vuosi.  Kaikki pienellä kirjaimella. Mulla on nuori opettaja, antanut minulle läksyä ja osaan nämä hyvin. Minun maassa eri juhlat, niitä en kerro. Eri kirjoitustapa.

"Niuho"

Vierailija
3991/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niuho"

Mun mielestä älykäs, kun on jo oppinut oikeinkirjoitustakin. Suomi on vaikea kieli ulkomaalaisille.

Vierailija
3992/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niuho"

Sinä olet ilkeä. Hän neuvoi sinua avuliaasti, kun oli itse oppinut uuden asian suomen kielestä. Auttoi ja innoissaan itse, kun jo osasi. 

Vierailija
3993/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että olen vastannut suutuinko reipas nimityksestä -kysymykseen nyt jo kahdesti, että useampiko on kutsunut mua reippaaksi? 

Vierailija
3994/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedän, että olen vastannut suutuinko reipas nimityksestä -kysymykseen nyt jo kahdesti, että useampiko on kutsunut mua reippaaksi? 

Ei, yksi vaan.

Vierailija
3995/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niuho"

Rasisti oot.

Vierailija
3996/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään en jaksa, mutta taidan kyllä ostaa kokeiluun jotain uusia juomia ja hankkiutua humalaan. Jos se edes helpottaisi oloa.

Ei ole todellistakaan enää. Kävin aamulla kaupassa ja kun en mitenkään asiakseni noita alkoholeja lähtenyt hakemaan niin enhän mä muistanut niitä ollenkaan paitsi nyt kun luin tuon oman viestini ketjusta. Ei siis kuulu normiostoksiin enkä ole käyttänyt alkoholia reiluun vuosikymmeneen niin enhän mä sitten käynyt siellä juomaosastolla päinkään.. Viime kesänä kävi tavallaan sama kahteenkin kertaan, että mielessä oli ostaa silloinen uutuus eli se ananaslonkero mutta ne kerrat kun sen kaupassa muistin oli joko niin aikainen aamu, ettei alkoholia vielä myyty tai sitten niin myöhäinen ilta, että enää myyty. Tänään kyllä olisi myyty jos vain olisin muistanut, että kännihän se piti tempaista tähän tylsyyteen.

Varmaan on joku hemmetin dementia tai alzheimer koska ei tuo nyt ihan ainoa asia ole minkä unohti. 

Vierailija
3997/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin työttömäksi ja nyt elämä on työhakemusten kirjoittamista ja lenkkeilyä. 

Pitkittyessään alkaa tuo elämä maistua puulta, mutta tulee siihen sitten lisänä esim punalappuisten metsästys sekä tarjoustuotteiden perässä juokseminen. 

Vierailija
3998/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa. Ostin tulppaaneja pääsiäiseksi. Laitoin pesukoneen pesemään, että olisi ensi viikolle puhdasta puettavaa. Hiljaista on. Harkitsen apteekissa käyntiä, näkisi vähän ihmisiä. Yritän olla ajattelematta ensi viikon töitä. Yksinäisyyden lisäksi olen työpaikkakiusattu. Pomo on julma kiusaaja. Aavistaakohan hän, että olen yksin, että ei ole turvaverkkoa ja puolustajia ja siksi olen helppo kiusaamisen kohde, helppo murtaa. 

Tuijotan tulppaaneita ja yritän unohtaa pomon ja työt. 

Iloisempaa pääsiäistä toivon muille.

Vierailija
3999/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö alkaa juomaan taas, alkaa ottaa hermoon täää yksinäisyys siihen malliin, hitto kun ei ole ryyppykavereitakaan, ja kapakassa on ne omat kuppikunnat, ei niihin pääse.

Vierailija
4000/4120 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö alkaa juomaan taas, alkaa ottaa hermoon täää yksinäisyys siihen malliin, hitto kun ei ole ryyppykavereitakaan, ja kapakassa on ne omat kuppikunnat, ei niihin pääse.

Tuo se minuakin selvinpäin pidättelee, että humalassa tulen vaan normaaliakin seurallisemmaksi kun alan kaivata juttuseuraa ja ihan ryyppyseuraakin eli yksinäisyys vaan korostuu. Liian usein ainakin ennen tuli tehtyä jotain typerää eli lähetti viestin jollekin tai yritti soittaa eikä joko saanut mitään vastausta tai sitten sai, eikä se oma yhteydenotto ollut millään tavalla tervetullut. Nyt ei enää tosin ole mitään numeroita puhelimessa eli siinä mielessä riskiä ei olisi. Tosin ei se yhtään fiksumpaa ollut lähteä johon baariin koska kuten totesitkin, niissä on omat kuppikunnat eikä niihinkään ole tervetullut. Sitten jos menee johonkin "parempaan" paikkaan eikä paikalliseen niin sielläkin on kaikki jo jonkun kanssa tai isommassakin seurueessa eikä juttuseuraa saa vaikka ei noissa yökerhoissa kyllä tarvitse jutellakaan, koska eihän niissä kuule omia ajatuksiakaan. Korkeintaan joku irtoseksinvonkaaja saattaa käydä jutulla, mutta kun itse en ole seksiseuraa hakemassa niin eipä ne sitten tehokasta peliaikaansa jää siihen tuhlaamaan. Ei siis jää kuin kurja fiilis.