Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (4831)
Otin illala sedixin ja nukuin.
levoton olo, aurinko paistaa, otin pamin
Vierailija kirjoitti:
levoton olo, aurinko paistaa, otin pamin
+1 pam
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän ketjun otsikko oli: ?
Kummallisen seksin harrastajat, siitä auliisti värittäen kertovat sekä pillerien popsijat.
Joo, kiitos ei.
Pamit on paras lääke tähä yksinäisyyteen ja masennukseen.
Minusta seksin harrastamisessa ei ole mitään merkillistä vain sen puute on ongelallista. Aseksuaalin elämä olisi varmaan huomattavati helpompaa.
Ei tänäänkään kelvannut kaltaiseni kiltti ja kunnollinen mies naisille vaikka kuinka olen olemassa rakkautta odottaen...
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni hyvin niin kauan kunnes tuli seksin aika. En tiedä mitä mies yritti mutta se sormin räpeltäminen sattui ja sai minut vain kahta kuivemmaksi,mies sitten sylki sormiinsa mikä on todella kuvottavaa ja epäeroottista.Jos et saa naistasi märäksi ilman sylkemistä niin anna olla!
Sen siitä saa kun itseään antaa jännikselle eikä kunnolliselle miehelle..
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.
WTF?! Ihana mies. Mikään ei ole parempaa kuin kolmas tai neljäs orgasmi jossa tunnetta tulee kolmesta kohdasta eikä vähiten miehen nuoleman pyllyreiän kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Jaa jaa, sellasta sitten sinulla. Itse olen lihava nainen mutta hyvin kaunis. Kuule kyllä päät kääntyy edelleen kaupungilla vaikka olen jo yli 40.
Miehet monesti kuvittelee, että vain heillä on oikeus arvostella naisen vartaloa, mutta että vastaavaa arvostelua ei tapahtuisi toisin päin. Näinhän se ei ole, vaan vaikka naisilla muuten ehkä muut asiat keskimäärin merkkaakin enemmän, niin silti seksuaalisessa kiihottumisessa todellakin on sillä väliä, mitä sieltä miehen vaatteiden alta paljastuu. Itselläkin yhden tapailumiehen kanssa oli vähän siinä rajalla, että oliko sitä dadbod-rasvaa liikaa siihen, ettei mua alkaisi ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.
WTF?! Ihana mies. Mikään ei ole parempaa kuin kolmas tai neljäs orgasmi jossa tunnetta tulee kolmesta kohdasta eikä vähiten miehen nuoleman pyllyreiän kohdalta.
Ei siinä ole mitään epämielyttävää, kunhan paikat on puhtaat. Kivaa molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisen seksin harrastajat, siitä auliisti värittäen kertovat sekä pillerien popsijat.
Joo, kiitos ei.
Jos keskusteluja halutaan rajoittaa tiettyihin tarkkoihin raameihin, olisi hyvä jos otsikossa selvästi rajataan ketkä saavat osallistua ja millä aiheilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiitos ei.
Jos keskusteluja halutaan rajoittaa tiettyihin tarkkoihin raameihin, olisi hyvä jos otsikossa selvästi rajataan ketkä saavat osallistua ja millä aiheilla.
Ei kenenkään ole pakko seurata ketjua, jos viestit ei kiinnosta. Kannattaa pistäytyä useammissa ketjuissa, että löytää mieleisen. Jos ei löydy, voi aina itse perustaa uuden ketjun.
Keskustelun rajoittaminen tappaa keskustelun.
Olen yksin. Otan sedixin ja nukun.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun rajoittaminen tappaa keskustelun.
Ei täälllä mitään keskustelua kaivata. Ja tämän ketjun otsikko oli: ?
Vierailija kirjoitti:
Pilleri ja seksijutut eivät kuulu tähän ketjuun, täällä keskustellaan YKSINÄISTEN ARKISISTA ASIOISTA.
Pilleri ja seksijutut eivät kuulu tähän ketjuun, täällä keskustellaan YKSINÄISTEN ARKISISTA ASIOISTA.
Ne on yksinäisten arkisia asioita ja toiveita!
Tämän ketjun voisi jo poistaa koska tämä on pilattu näillä vtun seksijutuilla. Uusi ketju olisi kiva.
Reetukin laulaa takaa taas ja ilman paskan hajua.