Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4831)

Vierailija
3641/4831 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun voisi jo poistaa koska tämä on pilattu näillä vtun seksijutuilla. Uusi ketju olisi kiva.

🖕

Vierailija
3642/4831 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi perustaa uuden ketjun. Ei tätä sen takia tarvi lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun voisi jo poistaa koska tämä on pilattu näillä vtun seksijutuilla. Uusi ketju olisi kiva.

Hymistelyketju on jo perustettu. Vielä ainakin pysynyt kivan tavallisena

Vierailija
3644/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.

Reetukin laulaa takaa taas ja ilman paskan hajua.

Kolmas nainen laulaa: Paskanhajua. Upea biisi heiltä. Sekin

Vierailija
3645/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole kuin ruokajuttuja! Tosi kankea piiri.

Vierailija
3646/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan: säätä, taidenäyttelyitä, ulkoilua, käsitöitä, puutarhajuttuja ja vaikka mitä. Höh.

Vierailija
3647/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siellä kerrotaan päivän ruuanlaitosta ja käsitöistä. Mummomeinkiä vaan. Aina samaa. Riidellään ja haukutaan toisia. 

Vierailija
3648/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siellä kerrotaan päivän ruuanlaitosta ja käsitöistä. Mummomeinkiä vaan. Aina samaa. Riidellään ja haukutaan toisia. 

Mummojen ketjut ei houkuta muita. He pitäköön sen rauhassa.  Monipuolisuutta kaivattaisi lisää ketjuihin. 

Vierailija
3649/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymistelyketju ei maistu elämälle, vaan villasukalle ja kukkamullalle. Mummojen hommia. Ei vedä tarpeeksi muita. Olen käynyt lukemassa muutaman kerran, mutta en kirjoita sinne, koska huomasin, että sinne on pesiytynyt riidanhaastaja. Parempi jättää väliin. Täällä saa vapaasti kirjoittaa.

Vierailija
3650/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymistelyketju ei maistu elämälle, vaan villasukalle ja kukkamullalle. Mummojen hommia. Ei vedä tarpeeksi muita. Olen käynyt lukemassa muutaman kerran, mutta en kirjoita sinne, koska huomasin, että sinne on pesiytynyt riidanhaastaja. Parempi jättää väliin. Täällä saa vapaasti kirjoittaa.

Sama mulla. Siellä yritetään kahlita kirjoittajia ja peukuttajiakin. Samat jutut toistuu päivästä toiseen. Ei kiinnosta mua eikä siellä olekaan kuin muutama kirjoittaja, samanmielisiä, joten  kunnon keskustelua ei synny.  Sitä ei halutakaan.

Vierailija
3651/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaiken ikäiset tekee ruokaa, leipoo ja kutoo. Yms Eikä siellä onneksi riidellä. Kevät on puutarhahommien aikaa, kylvöksiä, lannoitusta yms. Keväämmällä sitten ulkona puutarhatyöt.

Mutta kukin voi toki kirjoittaa, missä tahtoo

Vierailija
3652/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastipa osaat (osaatte) hymistelyketjusta kirjoittaa, vaikket(te) yhtään tykkää. Selkeästi seurattu silti :)

Vierailija
3653/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kaiken ikäiset tekee ruokaa, leipoo ja kutoo. Yms Eikä siellä onneksi riidellä. Kevät on puutarhahommien aikaa, kylvöksiä, lannoitusta yms. Keväämmällä sitten ulkona puutarhatyöt.

Mutta kukin voi toki kirjoittaa, missä tahtoo

En ole ikinä leiponut tai kutonut! Ruokaa olen laittanut, mutta  kanamunien keittoa ja maksalaatikon lämmitystä vain. Ei kiinnosta yhtään ruoka tai kukat. Sinne halutaan vain tietyntyylisiä ihmisiä, miehiä ei ollenkaan. Jos on eri mieltä, heti hyökätään haukkumaan tai yksi sama riidanhaastaja joka muutkin ketjut on pilannut, haukkuu sielläkin. 

Vierailija
3654/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastipa osaat (osaatte) hymistelyketjusta kirjoittaa, vaikket(te) yhtään tykkää. Selkeästi seurattu silti :)

Minä olin yksi näistä, jotka kommentoi asiaa. Kerroinkin, että olen käynyt lukemassa, mutta en kirjoittanut. Seurasin tilannetta,  että voisiko sinne kirjoittaa. Huomasin, että riitaa siellä jo yksi yritti kehitellä, joten jätin sen. 

Vierailija
3655/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pliis pysykää vain tässä ketjussa te jotka ette siitä toisesta tykkää! Ei tule turhaa riitaa puolin eikä toisin.

Vierailija
3656/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Siellä yritetään kahlita kirjoittajia ja peukuttajiakin. Samat jutut toistuu päivästä toiseen. Ei kiinnosta mua eikä siellä olekaan kuin muutama kirjoittaja, samanmielisiä, joten  kunnon keskustelua ei synny.  Sitä ei halutakaan.

Haisee mummon haudalle

Vierailija
3657/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pliis pysykää vain tässä ketjussa te jotka ette siitä toisesta tykkää! Ei tule turhaa riitaa puolin eikä toisin.

Samoin! Pysykää te ahdasmieiset siellä, älkääkä tulko tänne kauhistelemaan ja kahlitsemaan! Doris varsinkin, pysy pois!

Vierailija
3658/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä tule riitaa, mutta johan joku ilmeisesti sieltä tuli tänne piikittelemään, että ollaanpa seurattu sitä ketjua, vaikkei tykätä. Ketjut on kaikille avoimia. Ihme porukkaa, aina riitaa kylvämässä, nyt tännekin. 

Vierailija
3659/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä keskustelee itsensä kanssa?

Vierailija
3660/4831 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa mihinkään ketjujen väliseen kärhämään, isoin ongelma koko palstalla ja näissä ketjuissa on nimenomaan peruskoulutasoiset trolliviestit. En suostu hetkeäkään uskomaan, että kenenkään oikeasti aikuisen elämässä Se päällimmäinen asia, jonka haluaa muille omasta päivästään jakaa, on "seksitreffideitin pylly haisi kakalle".