Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3621)

Vierailija
3601/3620 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen. Myönnän sen. Kuitenkin nousen joka aamu 6.00 ja lähden töihin (arkiaamuisin siis). Yritän luoda kontaktia muihin ihmisiin. Sen sijaan, että surkuttelisin yksinäisyyttäni täällä. Ilmeisesti kaikki muut yksinäiset ovat täällä. Surkuttelemassa yksinäisyyttään. Kun ei niitä tuolla ulkonakaan näy. Missään. Kummallista. Surkutellaan yksinäisyyttä, eikä pistetä tikkua ristiin asian korjaamiseksi.

Vierailija
3602/3620 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen. Myönnän sen. Kuitenkin nousen joka aamu 6.00 ja lähden töihin (arkiaamuisin siis). Yritän luoda kontaktia muihin ihmisiin. Sen sijaan, että surkuttelisin yksinäisyyttäni täällä. Ilmeisesti kaikki muut yksinäiset ovat täällä. Surkuttelemassa yksinäisyyttään. Kun ei niitä tuolla ulkonakaan näy. Missään. Kummallista. Surkutellaan yksinäisyyttä, eikä pistetä tikkua ristiin asian korjaamiseksi.

Miten yksinäisyyden pitäisi työmatkalla/työssä näkyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/3620 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys näille lukuisille yksinäisyyden valittajile, ehkä he kuitenkin nauttivat olotilastaan ja kokevat etteivät muut kelpaa seuraksi tai tee heidän puolestaan jotakin yksinäisyyden hyväksi.

Vierailija
3604/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksinäinen ja syön jotain nappeja, että jaksan tai sit vedän kännit niin ei tarvii miettiä sen enempää tätä olemista

Vierailija
3605/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies oli taivaallinen suutelija ja tiesi asian, mikä johti liian suuriin luuloihin itsestään. Herra nimittäin kuvitteli että esileikiksi riittää pitkä suudelma ja tissistä kouraisu. Itse seksikin oli sitten tasapaksua jyystämistä jonka aikana mietin lähinnä että pitäisi se sauna pestä..

jälkeenpäin mies laittoi viestiä, että olen läski ja   huono sängyssä . 

Vierailija
3606/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies oli taivaallinen suutelija ja tiesi asian, mikä johti liian suuriin luuloihin itsestään. Herra nimittäin kuvitteli että esileikiksi riittää pitkä suudelma ja tissistä kouraisu. Itse seksikin oli sitten tasapaksua jyystämistä jonka aikana mietin lähinnä että pitäisi se sauna pestä..

Niin, miten tämä yksinäisyyteen liittyy? Läskeyden lisäksi olet myös tyhmä

Vierailija
3607/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni hyvin niin kauan kunnes tuli seksin aika. En tiedä mitä mies yritti mutta se sormin räpeltäminen sattui ja sai minut vain kahta kuivemmaksi,mies sitten sylki sormiinsa mikä on todella kuvottavaa ja epäeroottista.Jos et saa naistasi märäksi ilman sylkemistä niin anna olla! 

Vierailija
3608/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä äärimmäisen ilkeä mies.

Vierailija
3609/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

No et tietenkään tee mitään ja ime tai räplää tulehtunutta tai paskaista munaa. Mies menee pesulle ja tarvittaessa menee hoidattamaan lääkäriin hiivansa tai bakteeritulehduksensa ensin.

Oma terveyteni on huomattavasti oleellisempaa kuin miehen orgasmi tai paha mieli siitä, että asiallisesti sanoo, että nyt kuule ei tällaiset aromit ole normaaleja, jokin on vialla ja se pitää jo ihan itsesi takia selvittää.

Sama naisille, joiden alapäässä on hoitamaton ongelma.

Vierailija
3610/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka huutelee säädyttömyyksiä vauvapalstoilla ja päälle haukkuu vauvapalstalle kirjoittelevien ihmisten ulkonäköä ja mielenlaatua ei selvästikään itse ole se penaalin terävin kynä...

Vierailija
3611/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.

Vierailija
3612/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.

Vierailija
3613/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän ketjun otsikko oli: ?

Vierailija
3614/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olympialaiset loppu, on pari viikkoa mennyt ihan hänekseen, pelkkää sohvalla röhnöttämistä ja ruudun tuijottelua. Nyt tuntuu vähän vaikeelta aktivoitua taas elämään normaalia, puuhakasta elämääni. Uusia näpertelyjuttuja suunnitelmissa, aloittaminen askarruttaa, jos en saakaan niitä toteutettua mielikuvani mukaisiksi. Mielelläni olen yksin, taidan olla erakkoluonne, mutta joskus kaipaan muutakin ihmiskontaktia kuin  kaupan kassa. 

Vierailija
3615/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkisia juttuja, yksinäisten muisteluita ja toiveita. Seksiä paljon, koska sen puute on yksinäisyydessä raastavinta. Onko sulla muita kysymyksiä? 

Otsikkoa ei tarvitse kuin alussa, sitten ketju elää omaa elämäänsä kirjoittajien mukana. Muutos on aina suotavaa ja normaalia. 

Vierailija
3616/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkisia juttuja, yksinäisten muisteluita ja toiveita. Seksiä paljon, koska sen puute on yksinäisyydessä raastavinta. Onko sulla muita kysymyksiä? 

Otsikkoa ei tarvitse kuin alussa, sitten ketju elää omaa elämäänsä kirjoittajien mukana. Muutos on aina suotavaa ja normaalia. 

Itsestäänselvyyksiä joutuu näköjään joillekin vääntämään ratakiskosta.

Vierailija
3617/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestäänselvyyksiä joutuu näköjään joillekin vääntämään ratakiskosta.

Onhan tänne viime aikoina tullut reipasta uuttakin näkökulmaa eikä vaan sitä perinteistä masentuneiden samaa jorinaa. Onneksi.

Vierailija
3618/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku palstanazzi?

Vierailija
3619/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mieheni ei sietänyt suukkoja, halauksia jos se ei johtanut sänkyyn vaan suuttui ja huusi. Vanhempana sai antaa suukon ja halata nyt kun alapäässä ei enää tapahdu mitään sairauden takia.

Vierailija
3620/3620 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene takaisin ketjun alkuun ja lue sieltä, jos se on sulle niin tärkeää.