Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (3621)
Vierailija kirjoitti:
179 sivua miesten itkuvinkua peräaukon perään. Miten ois jos työntäisitte peniksenne vuorotellen toistenne peräaukkoihin jos maailmanne pyörii peräaukon ympärillä?
Sanoo pimeässä lähetyssaarnaaja asentoa vaativa.
join paripäivää suomi viinaa ja minttuliköörii, tänään pami pöhnässä taas, meneehän ne päivät näinkin, vaikka ei ryyppäminen yksin olekkaan kivaa, lopetan sen homman
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
miks muna kädessä, eiks se pitäis olla sun vaginassa?
Mä en ole koskaan tykännyt suihin otosta, enkä sitä pakosta tee, mitä nautintoa siitä nainen saa?
Meni kaksi tuntia lumitöissä. Kolasin siististi ikään kuin joku sen näkisi. Jos en asuisi taajama-alueella, kolaisin vain lapion leveydeltä väylän ja autolle vähän isomman.
Tuli todella väsynyt ja rauhallinen olo. Tuntuu, että ajatus kulkee kirkkaammin - aika outoa.
Pitäisi valmistaa seitiä uunissa elämän ensimmäistä kertaa. Yhtään en tiedä mitä mausteita tuohon laittaisin. Ostin sitruunapippuria, jos sitä kokeilisi. Tilliä ei taida olla. Ei ehkä ikinä ole ollutkaan.
Kävin aamulla salilla, tein ihan kevyen perustreenin vaan, kun on ollut niin väsynyt ja vähän päänsärkyinen olo jo monta päivää. Ärsyttää että loma on ohi, nyt on taas monta viikkoa raskasta työn raatamista ennen kuin on seuraava breikki eli pääsiäisloma.
Vierailija kirjoitti:
Meni kaksi tuntia lumitöissä. Kolasin siististi ikään kuin joku sen näkisi. Jos en asuisi taajama-alueella, kolaisin vain lapion leveydeltä väylän ja autolle vähän isomman.
Tuli todella väsynyt ja rauhallinen olo. Tuntuu, että ajatus kulkee kirkkaammin - aika outoa.
Pitäisi valmistaa seitiä uunissa elämän ensimmäistä kertaa. Yhtään en tiedä mitä mausteita tuohon laittaisin. Ostin sitruunapippuria, jos sitä kokeilisi. Tilliä ei taida olla. Ei ehkä ikinä ole ollutkaan.
Otitko pamin ennen kolaamista, se rauhottaa ja ajatus kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
179 sivua miesten itkuvinkua peräaukon perään. Miten ois jos työntäisitte peniksenne vuorotellen toistenne peräaukkoihin jos maailmanne pyörii peräaukon ympärillä?
voi hellanduudelis kun et saa edes noin
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Jaa jaa, sellasta sitten sinulla. Itse olen lihava nainen mutta hyvin kaunis. Kuule kyllä päät kääntyy edelleen kaupungilla vaikka olen jo yli 40.
Seitiin sopivat mitkä tahansa mausteet, koska kala itsessään on niin mauton. Suosittelen inkivääriä ja mantelirouhetta, tomaaattimurskaa. Voi toisella kertaa laittaa kookoshiutaleita, kermaa ja hunajaa sekä tilliä. Kolmannella punajuurta. Voi keksiä joka kerta itsekseen jonkin erilaisen kastikkeen - seiti maistuu niin aina erilaiselta.
Lumen kolaaminen on kivaa! Luoonon kuntosali raittiissa ilmassa. Eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Jaa jaa, sellasta sitten sinulla. Itse olen lihava nainen mutta hyvin kaunis. Kuule kyllä päät kääntyy edelleen kaupungilla vaikka olen jo yli 40.
Olen pahoillani, mutta ulkonäöstäsi ei ole kyse, vaan juurikin hajusta. Lihavilla on aina niitä poimuja, joihin kertyy rasvaa ja likaa, joka eltaantuu ja haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta ulkonäöstäsi ei ole kyse, vaan juurikin hajusta. Lihavilla on aina niitä poimuja, joihin kertyy rasvaa ja likaa, joka eltaantuu ja haisee.
Ei todellakaan kerry 🤣🤣🤣 Ellet tarkoita ihan perustissihikeä, jota on kaikilla isorintaisille naisilla kokoon katsomatta. Taitaa olla sulla ihan oma päänsisäinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jiistimieskö" se siellä runoilee? Kuule ei ne mt-ongelmatkaan mitään siistejä juttuja ole neuroottisten painonvahtijien kohdalla. Elämä näyttää olevan tosi raskasta läskivihaajalle.
Otin zopinoxin, se tekee ihanan rennon olon, jaksaa keskittyy telkkarin tuijottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on norjalaisten sininen pilleri?
Seisoppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä aina suorittaa lihavuusleikkauksen🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt ihan väärin miten homma toimii.
Tarkoitus on, että se miehen pulikka laitetaan siihen naisen etupuolella olevaan aukkoon. Ja sitten sellaista eestaas liikettä sopivassa määrin.
Peräreikä on kakkausta varten.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tykännyt suihin otosta, enkä sitä pakosta tee, mitä nautintoa siitä nainen saa?
Tuottamalla nautintoa tykkäämälleen ihmiselle....et oikeasti tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
miks muna kädessä, eiks se pitäis olla sun vaginassa?
Oletko koskaan yrittänyt syödä banaania koskematta siihen käsilläsi?
Tansanialainen mies oli muuten mukava mutta aina rahaton vaikka kävi töissä. Yritti maksattaa mulla kaiken, ihan kaiken. Kehtasi jopa ehdottaa että maksaisin seksistä hänen kanssaan hehe. Eipä se seksi mitään kovin ihmeellistä ollut, vehjekin oli ihan normikokoinen. Rynkyttää olis pitänyt pari tuntiakin huh. Viimeisellä tapaamisella vielä kysyi multa haluanko maksaa hänen tuhannen euron laskunsa. Juu en halunnut.