Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (2824)

Vierailija
2441/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vanhempieni kanssa dokannut tänään kun se oli edesmenneen toive menehdyttyään, että juodaan hänen viinansa. Ei musta tapa juoppoa tule, vaikka tämmöinen päivä onkin. On tämä juominen vähän auttanut suruun. Weksin video on myös esimerkkinä miksi en tavaksi tee juomista. Oon mä ennekin juonut, mutta ei musta tapajuoppoa ole tullut. Sain olla kunniatehtävällä kantamassa arkkua tänäänkin. Isäni kanssa tuli puhuttua, että ei se ole mikään syy syyttää muita, jos itse surtuu juomaan. Täten on vahva pohja miksi ei kannata hukuttaa surua juomiseen jatkossa. Työelämäkin on esteenä, miksi en sorru päihteisiin elämässäni.

Vierailija
2442/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi onnellista pariskuntaa, jotka ovat tavanneet tinderissä. Mulle tinder ei sopinut ollenkaan, ei vaan ole mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea päivä ollut. Haluaisin katsoa jotain hauskaa sarjaa nyt, että saisi vähän ajatukset muualle. Mitä te katsotte, kun haluatte paremman fiiliksen?

Vierailija
2444/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti luottanut näihin anonyymiketjuihin ja varonut paljastamasta omia tietojani. Oli järkytys, kun eräässä toisessa vastaavassa ketjussa nimeni mainittiin oikein terveisillä alatyylisen tekstin yhteydessä.Ihan uskomatonta.Pyysin tietysti viestin poistoa heti.Uskaltaakohan kohta enää minnekään kirjoitella, kun se on ollut lähes ainoa tapa olla yhteydessä ulkomaailmaan?

Olen nyt kuin se runon tunteellinen siili.

Vierailija
2445/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankea päivä ollut. Haluaisin katsoa jotain hauskaa sarjaa nyt, että saisi vähän ajatukset muualle. Mitä te katsotte, kun haluatte paremman fiiliksen?

Kun mä seuraavan kerran katson komediaa niin se on kaikki Alaston Ase -leffat. Kaikki nimittäin löytyy dvd:inä ja uusin bluray:nä itseltäni. Tarpeeki överi on itselleni hauskaa.

Vierailija
2446/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenpä iltapalan. Ruisleipäviipale, lauantaimakkaraa 1,5  cm siivu + hapankurkkua, juomaksi valitsen lasillisen piimän ja veden coctailin. Syön, juon, tarkistan loton, iltaputsukset ja terassille telttaan nukkumaan . Yötä :)

Vierailija
2447/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teenpä iltapalan. Ruisleipäviipale, lauantaimakkaraa 1,5  cm siivu + hapankurkkua, juomaksi valitsen lasillisen piimän ja veden coctailin. Syön, juon, tarkistan loton, iltaputsukset ja terassille telttaan nukkumaan . Yötä :)

Terassille telttaan? Hui en uskaltaisi, kaupungissa roistoja ja metsässä susia😏

Vierailija
2448/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti luottanut näihin anonyymiketjuihin ja varonut paljastamasta omia tietojani. Oli järkytys, kun eräässä toisessa vastaavassa ketjussa nimeni mainittiin oikein terveisillä alatyylisen tekstin yhteydessä.Ihan uskomatonta.Pyysin tietysti viestin poistoa heti.Uskaltaakohan kohta enää minnekään kirjoitella, kun se on ollut lähes ainoa tapa olla yhteydessä ulkomaailmaan?

Hui, ihan kauheaa! Mistä ihmeestä olivat sun nimen saaneet? Ahdistava kokemus varmasti.

Vierailija
2449/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mukavalta. Onhan terassilla varmasti turvallista nukkua? Hyvää yötä

Vierailija
2450/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä iski outo lauantaimakkarahimo. En ole varmaan 25 vuoteen maistanut. Olen miettinyt viime aikoina myös lapsuuteni lempiruokaa maksalaatikkoa, jota on tullut syötyä varmaan tokaluokalla viimeksi. Pitäisköhän kokeilla uudestaan?

Vierailija
2451/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei nuku niin hyvin kuin ulkona. Lapin reisuilta jäi mieleen, että erämaassa on aika hyvässä turvassa. Nuotion savu kai piti eläimet loitolla. 

Vierailija
2452/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä iski outo lauantaimakkarahimo. En ole varmaan 25 vuoteen maistanut. Olen miettinyt viime aikoina myös lapsuuteni lempiruokaa maksalaatikkoa, jota on tullut syötyä varmaan tokaluokalla viimeksi. Pitäisköhän kokeilla uudestaan?

Maksalaatikko on suomalaisten suosituimpia einesostoksia. Syövätköhän jotkut lemmikitkin sitä. Itse ostin jokin aika sitten pitkästä aikaa. Onhan se aivan hyvää. 

Vierailija
2453/2824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään ei nuku niin hyvin kuin ulkona. Lapin reisuilta jäi mieleen, että erämaassa on aika hyvässä turvassa. Nuotion savu kai piti eläimet loitolla. 

Eihän missään ole paremmassa turvassa kun erämaassa. Kyllä petoeläimetkin kiertää ihmisen kaukaa ilman tuliakin. Ihmisen vihollinen on ihminen niinkun otsikoista saa lukea.

Vierailija
2454/2824 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, ihan kauheaa! Mistä ihmeestä olivat sun nimen saaneet? Ahdistava kokemus varmasti.

Olisikohan joku sivullinen arvannut ketjusta nimen ja laittanut törkyviestin sitten kostaakseen. Vaikuttaa ihan kunnianloukkaukselta. Ja tuskin lähettäjä edes selviää.  - On maailma julmaa, kun yksinäinen yrittää tulla kuorestaan ulos, ja sitten näin käy. Toipuminen vaatii vielä omat voimansa. 

Vierailija
2455/2824 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimävettä..edesmenneen äitini lempijuoma!

Maksalaatikkoa tehtiin aina jouluksi. Siskoni jatkoi äidin perinnettä. En syö sitä muulloin kuin jouluna. Pari vuotta sitten nostalgia iski, ja ostin eineslaatikon. Ihan mautonta, kamalaa. Ei voi puhua samana päivänäkään!

Täksi jouluksi tilasin naudan maksaa, ja aion yllättää siskon perheen omatekoisella laatikolla.

Vielä aiheeseen liittyen; mummun jäämistöstä on kulkenut pikkuinen nimikaiverrettu kauha. Mietin juuri ennen vanhimman siskoni kuolemaa, mihinkähän sitä on käytetty. Hän muisti sen 1960-luvun alusta lapsuudestaan. Sillä oli laitettu pienestä kulhosta voisulaa maksalaatikon päälle joulupöydässä!

Vierailija
2456/2824 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghosts (UK tai US versio), The Good Place, aiemmin myös Psych ennen kuin se poistui Netflixistä. Kaikki sarjoja jotka saa ainakin minut nauramaan ja joissa on monta jaksoa mitä voi katsoa. Community myös, mutta sain yliannostuksen siitä kun katsoin vuoden sisällä kaikki kaudet ehkä kolmesti tai neljästi, joten nyt pidän taukoa siitä.

Vierailija
2457/2824 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollu monta päivää kotona, hoitanu yksin kipeitä lapsia yötä myöten, niin yksinäinen olo et itku tulee. Kunpa asiat olis menny toisin, kaipaan aikuista turvallista seuraa arkeeni niin että sattuu. Oon myös siivoillu ja kuurasin vessan aamulla, tein ruuan, siivosin lisää ja totesin et nyt tuo tauti on mullaki

Sä et ole yksinäinen, sä olet väsynyt!  Erota nämä tunteet toisistaan. Tarvitset apua lasten hoitoon. Yksinäinen et ole, jos sinulla on hengittäviä eläviä lapsia hoidettavanasi. 

Mikä on eläessä valmiissa maailmassa. Edes omia tunteita ei tarvi miettiä. Joku random jossain palstalla selittää ne sulle paremmin. Tai sitten ei.

Vierailija
2458/2824 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Areenassa on uusi kausi Solsidania. 

Vierailija
2459/2824 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alhainen pulssi/syke.

Vierailija
2460/2824 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea olo jo aamusta, itkuinen olo ollut koko päivän yksinäisyys iskee nyt kovaa, mietin mitä tarkoitusta minulla on.

No, ostan kaupasta jotain hyvää ja hemmottelen itseäni vaikka tuota ylipainoakin on.

T. Läski akka